Lokata w Euro

Data: 2009-12-30 05:51:51
Autor: Bartek
Lokata w Euro
Witam,

Prosze Was o rade, gdzie najlepiej ulokowac mala nadwyzke Euro.

Poki co, sklaniam sie ku Polbankowi, ktory daje 3% na 6 m-cy.

Znacie cos lepszego?

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2009-12-30 05:54:10
Autor: Krzysiek
Lokata w Euro
On 30 Gru, 14:51, Bartek <bartosz.bro...@gmail.com> wrote:

Poki co, sklaniam sie ku Polbankowi, ktory daje 3% na 6 m-cy.

Nadwyżka musi być dosyć sporo bo Polbank nie ma pełnej obsługi kasowej
w EUR i drobniejsze kwoty (np. końcówki) wypłaci w PLN.

Data: 2009-12-30 15:57:25
Autor: Valdi
Lokata w Euro
"Bartek"

[ciach]

jezeli nie Polbank to Getin. Najrozsadniejszy wybór tylko pomiedzy tymi
dwoma bankami. U innych mizeria. :(

Data: 2010-01-05 11:28:47
Autor: Wielebny
Lokata w Euro
"Bartek"

[ciach]

jezeli nie Polbank to Getin. Najrozsadniejszy wybór tylko pomiedzy tymi
dwoma bankami. U innych mizeria. :(

Euro znacznie lepiej trzymac w Aliorze niz w Getinie!

     G   A
1m 0.25 0.40
3m 1.00 1.30
6m 1.50 1.80
1r 2.00 2.60

W. --

Data: 2010-01-05 12:24:17
Autor: Valdi
Lokata w Euro
"Wielebny" news:5588.0000028c.4b43145fnewsgate.onet.pl

różnice w % są kosmiczne - nie ma co :)

Data: 2010-01-05 12:47:52
Autor: Valdi
Lokata w Euro
[...]

Pośpiesznie odpisałem na twój post i bardzo tego żałuję bo... bo nie mogłem
już w swojej pierwszej odpowiedzi napisać ci, że tworzysz brednie jakich
mało.
Skąd ty wziąłeś te fikcyjne procenty getina?

Posyp głowę popiołem i zapoznaj się z poniższą tabelką.
http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

Z ciekawości popatrzyłem sobie na to ohh i ahh aliora w ich depozytach
walutowych (euro). Jeżeli to jest lepsza oferta od gebels banku to pozwól,
że pogłaszczę cię po główce i pożyczę zdrowia w nowym 2010 roku.

Data: 2010-01-05 13:38:52
Autor: Wielebny
Lokata w Euro
> [...]

mało.
Skąd ty wziąłeś te fikcyjne procenty getina?

Masz rację, że  z dupy :) Pomyliłem się i skopiowałem USD.

[...]

Masz rację Getin jest OK, ale na 3 miesiące...

BTW, wiesz jak tam wygląda obsługa kasowa w Euro? Aliora lubię za to, że jest
bardzo elastyczny...

W.

Data: 2010-01-05 14:49:05
Autor: Valdi
Lokata w Euro
"Wielebny" news:5588.000002a2.4b4332dcnewsgate.onet.pl

Masz rację, że  z dupy :) Pomyliłem się i skopiowałem USD.

Wybaczam.

Masz rację Getin jest OK, ale na 3 miesiące...

A co powyżej 3 miesięcy. Alior wymiata? :)
W stosunku do getina jedynie 12 miesięczna lokata jest wyżej oprocentowana o
0,1%

BTW, wiesz jak tam wygląda obsługa kasowa w Euro? Aliora lubię za to, że
jest
bardzo elastyczny...

Normalnie, a jak ma wyglądać. Nawet mi w bilonie końcówkę wypłacali jak
zadzwoniłem do nich i powiedział, że nie będę przedłużał lokaty :)

Data: 2010-01-05 15:35:42
Autor: Wielebny
Lokata w Euro
"Wielebny" news:5588.000002a2.4b4332dcnewsgate.onet.pl

Normalnie, a jak ma wyglądać. Nawet mi w bilonie końcówkę wypłacali jak
zadzwoniłem do nich i powiedział, że nie będę przedłużał lokaty :)

Jak ma wyglądać:

[Multibank] od ręki tylko 500 USD lub E, więcej trzeba zamawiać. Jakieś kary za
nieodebranie tego co się zamówi mi się kojarzą...

[Millennium] każdą kwotę trzeba zamawiać z 2 dniowym wyprzedzeniem wypełniając
jakiś stos papieru. A potem się przychodzi po odbiór.... i nie mamy Pana waluty
i co Pan nam zrobi...

Przy powyższym Alior, który potrafi wydać 2000E od ręki jest wręcz boski :)

W.

--

Lokata w Euro