[mBank] Lokata z OdC - nowy żart BRE

Data: 2012-07-30 18:43:57
Autor: osa
[mBank] Lokata z OdC - nowy żart BRE
KOMUNIKAT:

Lokata 5,5% w skali roku już od 1000 PLN

Pewny zysk na mLOKACIE! Wystarczy tylko 1 000 PLN aby założyć lokatę na 5,5% w skali roku (oprocentowanie nominalne w skali roku dla lokaty 12-miesięcznej). Sprawdź również ofertę dla lokaty 3 i 6-miesięcznej.

Po kliknięciu na link:

https://form.mbank.com.pl/wnioski/lokata/index.html?lok=sensibility

zobaczymy takie oto cuda:

mLOKATA NEGOCJOWANA 5 % 3 M
mLOKATA NEGOCJOWANA 5,25 % 6 M
mLOKATA NEGOCJOWANA 5,50 % 12 M

Data: 2012-07-30 13:52:56
Autor: neoniusz
W dniu 30.07.2012 12:43, osa pisze:
[...]

Lokata 6,1% w skali roku już od 1000 PLN

Pewny zysk na mLOKACIE! Wystarczy tylko 1 000 PLN aby założyć lokatę na 6,1% w skali roku (oprocentowanie nominalne w skali roku dla lokaty 12-miesięcznej). Sprawdź również ofertę dla lokaty 3 i 6-miesięcznej.

mLOKATA NEGOCJOWANA 5,9 % 3 M
mLOKATA NEGOCJOWANA 6,0 % 6 M
mLOKATA NEGOCJOWANA 6,1 % 12 M

:)

Data: 2012-07-30 20:10:14
Autor: osa
W dniu 2012-07-30 19:52, neoniusz pisze:
[...]

Najwyraźniej jesteś dla nich droższy i pewnie z Twojego konta uciekło więcej PLNów za którymi zatęsknili :)

Data: 2012-07-30 21:50:55
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-30 18:43, osa pisze:

Po kliknięciu na link:

https://form.mbank.com.pl/wnioski/lokata/index.html?lok=sensibility

zobaczymy takie oto cuda:

"Oferta dostępna jest dla klientów, którzy spełnili warunki promocji. "

Gorszy jest chyba tylko PKO BP... :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-30 21:54:23
Autor: gregor
W dniu 2012-07-30 21:50, SQLwiel pisze:
[...]

Do mnie dzwonili dawali lokatę na 6,5% ale olałem babka chyba chciała zabłysnąć i dla tego mi tak wysokie oprocentowanie oferowała

gregor

[mBank] Lokata z OdC - nowy żart BRE