Lokata z ubezpieczeniem w Idea Banku

Data: 2013-02-28 21:30:18
Autor: WOJO
Lokata z ubezpieczeniem w Idea Banku
Wczoraj konsultant z Idea Banku zaproponował mi zerwanie moich lokat 5M z oprocentowaniem 6,3 z zachowaniem odsetek i założenie lokat z ubezpieczeniem 6,5% na 5M.
Czytam regulamin i nigdzie nie widzę takiego %
O co chodzi z tymi lokatami?

Ciekawe.
Tydzień temu miałem propozycję "Łączny zysk z lokaty i części ubezpieczeniowej netto: 4,54% netto czyli 5,6%" na 9 miesięcy - grzecznie podziękowałem.
Polska języka trudna języka - moja nic z tego nie rozumieć... :)
Pozdrawiam.
WOJO

Lokata z ubezpieczeniem w Idea Banku