Lokata ze 100 tys - ile odsetek

Data: 2012-03-29 10:46:41
Autor: Ulka
Lokata ze 100 tys - ile odsetek
Czesc wam
Ile będe miała odsetek po poł roku jak wplace 100 tys na lokate?
Bede miała ze 450 zł miesiecznie ? I jaka lokate polecacie
Dzieki za odpowiedzi

Data: 2012-03-29 11:04:50
Autor: SERG
Ulka pisze:
Czesc wam
Ile będe miała odsetek po poł roku jak wplace 100 tys na lokate?
Bede miała ze 450 zł miesiecznie ? I jaka lokate polecacie
Dzieki za odpowiedzi

Proponuję część tej kwoty zainwestować w kalkulator ;)

Data: 2012-03-29 11:44:31
Autor: Waldek

Użytkownik "SERG" <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał w wiadomości news:jl18jd$ata$1usenet.news.interia.pl...
Ulka pisze:
[...]

Twoja propozycja to strata czesci tej kwoty
- kalkulator sam nie policzy :>

==
Ulka .... przykladowo - Bank daje 6% rocznie, rok ma 12 m-cy
to ile masz odsetek miesiecznie? ano 0,5 %
Teraz wytezamy mozg .... czacha juz dymi ?
1% z kwoty to podzielenie jej przez 100 - umiesz dzielic przez 100 ?
- najprosciej przesunac przecinek o 2 miejsca w lewo, wynik to 1000 zl
No, no, ale ty masz polowe z tego czyli  500 zl.
Niestety, zycie to nie bajka.....
- musisz sie jeszcze podzielic zyskiem z fiskusem
czyli od potencjalnych 500zl miesiecznie trzeba odjac 19%
19% to blisko 20, a 20 to jedna piata. 1/5 z 500 to 100
==
Sama widzisz jakie to proste .... a jaka satysfakcja ;)
i na kalkulator nie trzeba sie rujnowac :D
Jednak zeby nie bylo ze jestem nieuzytkiem spolecznym
to podpowiem,  ze zwrot po miesiacu ~450zl da ci lokata na ~6,53%

Data: 2012-03-29 12:08:06
Autor: SERG
Waldek pisze:

Twoja propozycja to strata czesci tej kwoty
- kalkulator sam nie policzy :>

Ale inwestycja taka może bardziej zmobilizować Koleżankę do nauki obliczania odsetek, wszak zawsze szkoda aby poniesione koszty poszły na marne. Po za tym kalkulator może się przydać także w innych kalkulacjach, np. ...... w wyliczeniu ilości gram białka w 1l mleka :)

Data: 2012-03-29 12:24:59
Autor: Waldek

Użytkownik "SERG" <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał w wiadomości news:jl1ca0$gvc$1usenet.news.interia.pl...
Po za tym kalkulator może się przydać także w innych kalkulacjach, np. ...... w wyliczeniu ilości gram białka w 1l mleka :)

Oj tam, to za proste :)
na butelce mleka napisali ile jest w 100ml
a nawet dla leniwych?... ile w 250ml [szklanka]
- wystarczy wiec zapytac 'gugla'  ile mili_litrow jest w litrze ;)

Data: 2012-03-29 13:14:14
Autor: maruda
W dniu 2012-03-29 12:08, SERG pisze:
Waldek pisze:

[...]

No to ja dorzucę jeszcze trudniejszy sposób :)
Instalujemy cygwin'a, stąd:
http://www.cygwin.com/install.html
Potem (albo w trakcie) do cygwina doinstalowujemy bc (to skrót od słów "basic calculator") oraz chere. Chere trzeba "odpalić". Jest samoobjaśniający.

Następnie w jakimś-tam-folderze (to windowsowa nazwa katalogu) odpalamy z prawokliku "bash prompt here" i znajdujemy się w innym, racjonalnym i przyjaznym świecie. W nim wstukujemy "bc [Entar]".
Następnie KONIECZNIE wstukujemy:
scale=8
(albo 10, albo 12, - zależy na jakiej precyzji komu zależy, półgroszówkowcy liczą na scale=4)
Potem piszemy np:
100000*0.06/12*(1-0.19) [Enter]
.... albo, dla treningu:
2+2 [Enter]

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-29 14:27:46
Autor: Waldek
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jl1g68$k9t$1inews.gazeta.pl...
Potem piszemy np:
100000*0.06/12*(1-0.19) [Enter]

Kurza twarz, mnie w bc wyszlo...  110010101

Data: 2012-03-29 15:12:01
Autor: maruda
W dniu 2012-03-29 14:33, olo pisze:
[...]

Nie mogłem się powstrzymać...
Kwaśniewski mówi do Millera:
- poparcie mi spadło 5%
- A mi 8

(rzecz się działa parę dni po 4.12.2003)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-29 16:53:58
Autor: Waldek

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jl1n33$8nd$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-03-29 14:33, olo pisze:

A mi 405

Nie mogłem się powstrzymać...
Kwaśniewski mówi do Millera:
- poparcie mi spadło 5%
- A mi 8

Humanista co prawda nie jestm,
ale az zagladnalem z ciekawosci, gdyz na ogol uzywam tak,
aby pasowalo [ mi ] fonetycznie :)
http://www.jezykowedylematy.pl/2011/07/mnie-czy-mi-kiedy-ktora-forma/

Data: 2012-03-29 17:01:09
Autor: marfi
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jl1t26$gro$1node2.news.atman.pl...

[...]

Zajrzyj jeszcze tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_rz%C4%85dowego_Mi-8_pod_Piasecznem

--
marfi

Data: 2012-03-29 21:25:20
Autor: Waldek

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f747938$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Szacun :)
-  nie zatrybilem o co biega :D
..... moze gdyby Maruda napisal - [ A Mi-8 ] ;)

Data: 2012-03-29 20:49:04
Autor: Chris94
Dnia Thu, 29 Mar 2012 16:53:58 +0200, Waldek napisał(a):

Humanista co prawda nie jestm,
ale az zagladnalem z ciekawosci, gdyz na ogol uzywam tak,
aby pasowalo [ mi ] fonetycznie :)
http://www.jezykowedylematy.pl/2011/07/mnie-czy-mi-kiedy-ktora-forma/

Wielkie dzięki za tego linka, gdyż sam już ostatnimi czasy zacząłem mieć
wątpliwości, czy na pewno używam tych słów poprawnie!
Nie znałem żadnego racjonalnego wytłumaczenia dla faktu, że raz mi
bardziej pasuje forma "mi", a raz "mnie", a z kolei na w internecie
coraz częściej spotykałem się z przypadkami, gdy ktoś np. używał formy
"Tobie" wtedy, gdy ja bym zdecydowanie powiedział "Ci".

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-31 02:24:05
Autor: Marcepan
Lokata ze 100 tys - ile odsetek
coraz częściej spotykałem się z przypadkami, gdy ktoś np. używał formy
"Tobie" wtedy, gdy ja bym zdecydowanie powiedział "Ci".

Wydaje Tobie się ;-)

Data: 2012-04-01 15:24:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Marcepan" jl5iqg$lcu$1@inews.gazeta.pl

coraz częściej spotykałem się z przypadkami, gdy ktoś np. używał formy
"Tobie" wtedy, gdy ja bym zdecydowanie powiedział "Ci".

Wydaje Tobie się ;-)

Ja bym raczej powiedział nie tak:

   Naturalne jest, że powiemy
   Tobie się to podoba
     oraz
   Podoba ci się to.

   I analogicznie:
   Mnie się to podoba.
   Podoba mi się to.

ale powiązałby inaczej 'się':

   Tobie to podoba się.
     oraz
   Podoba się ci to.

   I analogicznie:
   Mnie to podoba się.
   Podoba się mi to.

No i raczej:

   Tobie to podoba się.
     oraz
   Podoba się tobie to.  <-- - tu inaczej

   I analogicznie:
   Mnie to podoba się.
   Podoba się mi to.

Data: 2012-03-29 12:42:57
Autor: Olin
Dnia Thu, 29 Mar 2012 11:04:50 +0200, SERG napisał(a):

Proponuję część tej kwoty zainwestować w kalkulator

Zupełnie niepotrzebnie.
Windoz ma kalkulator na wyposażeniu podstawowym. Pewnie jakby poszukać w
mobilu, to też by się znalazł.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-03-29 19:51:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"SERG" jl18jd$ata$1@usenet.news.interia.pl

Proponuję część tej kwoty zainwestować w kalkulator ;)

  http://deadline.3x.ro/

Data: 2012-03-29 18:13:55
Autor: cezy
Lokata ze 100 tys - ile odsetek
W dniu 2012-03-29 10:46, Ulka pisze:
Czesc wam
Ile b�de mia�a odsetek po po� roku jak wplace 100 tys na lokate?
Bede mia�a ze 450 z� miesiecznie ? I jaka lokate polecacie
Dzieki za odpowiedzi

Czy wreszcie dowiemy się ile będzie tych odsetek,czy pierduty będziecie
tu pisać,Do tego są miedzy innymi fora.

Data: 2012-03-29 18:20:16
Autor: maruda
W dniu 2012-03-29 18:13, cezy pisze:
[...]

No to wyp...aj na fora. Tu jest usenet. Tu się myśli.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-29 21:27:40
Autor: Waldek

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jl2240$gte$1inews.gazeta.pl...
[...]

czyzby znow .... Kolina ? ;)

Data: 2012-03-29 22:53:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2d3c$360$1@node2.news.atman.pl

czyzby znow .... Kolina ? ;)

Waldek -- raz za razem podpadasz. --

Data: 2012-03-29 23:23:14
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl2idt$q5p$1inews.gazeta.pl...

"Waldek" jl2d3c$360$1@node2.news.atman.pl

czyzby znow .... Kolina ? ;)

Waldek -- raz za razem podpadasz.

Leszku - ze podpadam ?
coz czasem sie podpada, czasem podupada albo i upada,
ale jak mawial J.Pilsudski ...
"Byc zwyciezonym i nie ulec to zwyciestwo, zwyciezyc i spocząć na laurach to kleska"

Data: 2012-03-29 23:59:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2js2$agd$1@node2.news.atman.pl

"Byc zwyciezonym i nie ulec to zwyciestwo, zwyciezyc i spocząć na laurach to kleska"

Tak -- bo Piłsudski miał oficjalnie kilka Laur. ;)
Piłsudski wygrał Bitwę Warszawską, a przegrał wojnę
(o Rzeczypospolitą) prowadzoną przeciwko klechami,
gdy Moskale byli pobici, gdy Tuchaczewski nie miał
już swoich armii, gdy bandyta Gaj Gajowicz został
wyeliminowany a debil Budionny pojął, że aby zająć
miasto, trzeba jednak zejść z konia...

Nie wiem, na ilu naraz Laurach spoczywał Piłsudski,
ale kobiet raczej mu nie brakowało do spoczywania
na nich. ;)

-=-

Ja mam  przed sobą długą drogę -- zanim klechy będą pokonane
zupełnie, minąć może sporo czasu... Na razie czekam na nową
partię -- Polską Partię Pijaków Karola Karskiego... Będzie
to kolejna drzazga sypana z PiSu...

 PiS:

   -- JKaczyński, głaszczący kotkę po policzku
   -- ZZiobro, spec od popełniania samobójstw
   -- KKarski, pijak rozrabiający na Cyprze
   -- JKluzik-Rostkowska, działaczka
   -- MJurek, dzielący ludzi na poczętych i innych...

Data: 2012-03-30 00:34:52
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl2m1a$d$1inews.gazeta.pl...

Nie wiem, na ilu naraz Laurach spoczywał Piłsudski,
ale kobiet raczej mu nie brakowało do spoczywania
na nich. ;)

Zostal protestantem aby poslubic jedna Laure
a pozniej katolikiem - aby ozenic sie z druga.
Nie wykluczam ze mial tez pewien rodzaj skoliozy -- dupe na boku ;)

Ja mam  przed sobą długą drogę -- zanim klechy będą pokonane

Obawiam sie ze zycia ci chlopie nie starczy -- Don Kichot ?
Jak zapewne pamietasz im bardziej KRK w PL byl przesladowany
tym byl mocniejszy - wybudowano najwiecej kosciolow ;)

  -- JKaczyński, głaszczący kotkę po policzku

On nie ma konta, ty nie masz kota :)
/ hipotetyczne wykluczenie u alergikow /
poza tym, kot stanowilby konkurencje do michy mleka :)

Data: 2012-03-30 01:04:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2o2d$f2a$1@node2.news.atman.pl

Zostal protestantem aby poslubic jedna Laure
a pozniej katolikiem - aby ozenic sie z druga.
Nie wykluczam ze mial tez pewien rodzaj skoliozy -- dupe na boku ;)

To nie skolioza, ale dupna schizofrenia. ;)

Ja mam  przed sobą długą drogę -- zanim klechy będą pokonane

Obawiam sie ze zycia ci chlopie nie starczy -- Don Kichot ?

Nie jestem chłopem!!! Wypraszam sobie!!!

Jak zapewne pamietasz im bardziej KRK w PL byl przesladowany
tym byl mocniejszy - wybudowano najwiecej kosciolow ;)

Nie bez powodu baśniowe smoki mają łby takie, że po ścięciu
jednego, wyrastają nowe, nierzadko w miejsce jednego, rośnie
kilka naraz. :)

Co wg Ciebie jest prześladowaniem? Wyjaśnianie, że Ozorowski
zatrudnia ateistę w Katedrze Teologii Katolickiej? Rozgłaszanie,
że księża gwałcą i mordują dzieci a biskupi nie tylko nie
przeszkadzają w tych gwałtach i mordach, ale nawet pomagają,
przenosząc gwałcicieli i morderców w nowe miejsca, gdzie ci
gwałciciele i mordercy nie są znani? Pisanie o krucjatach,
o mordowaniu innowierców, o paleniu ludzi na stosach,
o bitwie pod Grunwaldem?...

Co wg Ciebie jest tym prześladowaniem?

Pisanie o cioci Stalenczyk i jej bratanicy Sylwii?
O Łazewski (niemal spoczywającym na Lurach-studentkach)
spotkanym nad jeziorem w środku nocy? O Struku mówiącym:
,,mnie prawda nie interesuje''? O złodzieju Rabiczce?
O przekrętach samochodowych?...

Żądanie (i dążenie do) oddychania powietrzem, zamiast wyziewami z kominów?

  () ludzi przybywa -- rzymskich katolików raczej nie przybywa
  () kiedyś papież namaszczał władców na królów, dziś
     cieszy się z tego, że jakiś pseudowładca przyjechał
     na beatyfikację Jana Pawła II
  () w rzymskokatolickiej Hiszpanii bezrobocie przekroczyło 50%
  () słowo 'mafia' kojarzy się z rzymskokatolicką Sycylią

Ja nie pokonam KRK? Nie pokonam. Pokona go prawda o tym Kościele.
Bóg o sobie mówi -- ja jestem drogą, prawdą i życiem. A prawdę tę
niesie między innymi internet.

  -- JKaczyński, głaszczący kotkę po policzku

On nie ma konta, ty nie masz kota :)

Miałem masę kotów. Teraz mam netbook robiący za kocura. :)

/ hipotetyczne wykluczenie u alergikow /
poza tym, kot stanowilby konkurencje do michy mleka :)

Ty chyba o alergiach wiesz niedużo. :)
Moja siostra ma kota -- nie może go karmić mlekiem,
bo ów kot ma uczulenie (?alergię właśnie?) na mleko.

Data: 2012-03-30 02:05:55
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl2pq4$194$1inews.gazeta.pl...

Obawiam sie ze zycia ci chlopie nie starczy -- Don Kichot ?

Nie jestem chłopem!!! Wypraszam sobie!!!

No dobra ...  ;)
* tu chlop jako stworzenie plci meskiej obdazone genitaliami [balls]
wszak juz Danka Rinn spiewala .... gdzie te chlopy ... jeeee :)
[ wiem ze nie pracujesz na roli i ze studiowales zaocznie ]

Co wg Ciebie jest prześladowaniem?

Chyba bylo juz takich okresow wiecej (przesladowania)
od czasow rzymskich, przez stalinizm po okres PRL-u ?
KRK jako instytucja ma na sumieniu wiele grzechow,
- chyba glownie wynikajacych z zaborczosci & chciwosci ;)
Ale oddajac sprawiedliwosc, mozna tez znalezc pozytywne aspekty.
IMO sa porzadni ksieza [z  tzw. powolania] ale nie brak i lajdakow
i tak jest chyba w kazdej wiekszej grupie spoleczno-zawodowej
- lekarze, gliniarze, itd... czyli ci ktorzy w zalozeniu powinni sluzyc
ogolnie pojetemu dobru spoleczenstwa.

Ty chyba o alergiach wiesz niedużo. :)
Niezbyt, ale wiem ze dosc czesto wystepuje uczulenie na siersc

Moja siostra ma kota -- nie może go karmić mlekiem,
bo ów kot ma uczulenie (?alergię właśnie?) na mleko.

No popatrz ty, kot a mleka nie moze ?
Widocznie w naturze mleka nie pija
- przynajmniej dorosle osobniki

Ups 2:05 .... dobranoc ;)

Data: 2012-03-30 04:13:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2td3$kde$1@node2.news.atman.pl

[...]

A nie zaplecznie? Ty cholernie dużo wiesz, ale to, co wiesz,
nie jest prawdą. Na dodatek raz za razem weryfikujesz mnie,
ale w głupi sposób. Zaocznie studiował mój ojciec. Ja od
18 roku życia studiowałem Fizykę. Studia przerwałem z powodu
idioty Anatolija Odzijewicza.

  o sobie mówi, że jest Ukraińcem, choć pochodzi z Białorusi;
  opiekuje się cmentarzem ewangelickim, choć jest prawosławny,
  o ile w ogóle jest jakoś wierzący; zachowaniem swym przypomina
  raczej małpę, nie człowieka; lubił wypić ze studentami, ponoć
  zwłaszcza podczas wypraw do wiatraków, którymi się ponoć opiekował

Przerwałem studia i zatrudniłem się tam, gdzie studiowałem, czyli
na Fizyce, obsadzając wakat w ośrodku komputerowym. Po kilkunastu
miesiącach dostałem swój etat -- w czasie obrad komisji senackiej
do spraw redukcji etatów.

Na studia zamierzałem powrócić kilkakrotnie. Potrzebowałem
do tego zdrowia i pieniędzy. Nie zamierzałem i nie zamierzam
studiować zaocznie.

Mój ojciec, gdy byłem małym chłopcem, wygadał się, że chciałby,
abym skończył studia zaoczne. Gdy go zapytano o to, dlaczego
nie dzienne, wyjaśnił jakoś tak: ,,no... choćby zaoczne, choćby
takie, jakie skończyłem ja...''. W istocie jednak mój ojciec nie
życzył sobie tego, abym skończył studia dzienne i abym coś w swym
życiu osiągnął. Problemem był spadek i wola ojca mojego ojca, który
widział mnie (swego wnuka) jako spadkobiercę, nie zaś swego syna
(czyli mego ojca). Jeśli okazałoby się, że jestem głupi -- mój
ojciec zaopiekowałby się ;) i mną, i spadkiem.

Nie wiem, jak wiele warty jest ten spadek, ale wiem, że mój
ojciec stracił wiele więcej na wojowaniu przeciwko mnie,
niż warty jest ten spadek.

Chęć wojowania wykorzystali duchowni KRK, nakręcając moich rodziców
przeciwko mnie i przypominając mojemu ojcu o ,,ciążącym'' na nim
obowiązku dopierdalania mnie. :) Ja mam naturę raczej ostrożną
i nie jestem pazerny na szmal, dlatego ze spokojem przyglądam
się stratom, jakie niesie ze sobą wojna. Żal mi jednak
uciekającego życia.

Rodziny moich rodziców były raczej ;) bogate. Było zatem o co walczyć.

Na dobra przygotowane mnie, dybało więcej osób. Mam nadzieję,
że teraz już wiele z tych osób pojęło schemat KRK:

 -- najpierw rodziny zabiorą mi to, co ja mam
 -- w kolejnym pokoleniu KRK odbierze to, co
    te rodziny zabrały mnie

Cierpliwość (dosłownie -- od cierpienia) przynosi zazwyczaj dobre
efekty temu, kto jest wytrwały i spokojnie czeka na tak zwane
rozstrzygnięcia Boże. 03:35 -- czas na Colgejt!!! Spóźnia się...
Ale Neplit nie musi być przyjmowany rygorystycznie co 12 godzin. :)
Prawdę mówiąc -- trochę przedawkowuję. :) I mam już efekty
dwumiesięcznego przyjmowania -- czuje się coraz lepiej. :)

Dla KRK jestem samotną owieczką wśród masy wilków.
nie mam pracy, nie mam rodziny, nie mam bliskich,
nie mam dyplomu ukończenia studiów... Mam tylko
Boga i mam ludzi oddanych Bogu.

Mam jednak wytrwałość i mam obietnicę chuja Kopani daną mi,
gdy ów chuj Kopania był prorektorem UwB. Powrót na etat
mógłby być dla KRK ciosem niemożliwym do przeżycia?
Oczywiście nie -- byłby jedynie ciosem bolesnym od strony
ambicji... KRK ciągle wierzy w to, że ja zdechnę z głodu.
Jeśli wygram z KRK -- dodam ludziom otuchy i złamię tak
zwane morale Rycerstwa KRK.

Etat jest mój, państwowy, nie jakiś grantowy, wewnętrzny,
zaoczny czy inny. (opłacany przez państwo, nie przez
studentów zaocznych, nie z pieniędzy grantowych itd.)
Utworzono go dla mnie i miałem pozostać pracownikiem
tej uczelni, na tym właśnie etacie na tak zwane zawsze
a zwolniłem się mając zapewnienie możliwości powrotu po
rektorskich wyborach.

Gówno to nie człowiek -- łamiący dobrowolnie zawarte umowy i ustalenia?
Żadna to pociecha, że Kopania jest gnojem, nie człowiekiem honoru.
Ale kopania był wówczas prorektorem i dał mi słowo jako prorektor.
Jego słowo -- to słowo uczelni, a że uczelnia jest państwowa...

Etat otwiera mi drogę do mego zwycięstwa.
Niestety ja nie tylko czterdziechę przekroczyłem
w tysiącach postów, ale i lat mam ponad 45.

KRK mówi, że nie trzeba mi zwracać etatu, bo mam ojca. :)
Mój ojciec ma raka (niezłośliwego) prostaty i cukrzycę
(na jej leczenie wydaje miesięcznie ponad 300 złotych)
oraz chore serce. Księża zatem nie liczą na cud, ale
na zwykłą kolej rzeczy, czyli na śmierć moich rodziców.

Choć mojemu rodzicom każą pracować do ich śmierci, sprzeciwiają
się podnoszeniu wieku emerytalnego do 67 roku życia. Matce każą
pracować (rocznik 38) i ojcu każą (36) ale w ogóle to są
zwolennikami wczesnych emerytur...

Póki Kopania jest popierany przez metropolitę Ozorowskiego,
czuje się bezpiecznie i ma w dupie swoje słowo dane mi przed
laty -- nikt mu nie rzeknie nic złego, bo przecież sam Bóg
tak chce, aby mnie izolować od życia.

Wniosek jest prosty -- abym ja mógł żyć, KRK musi zostać zlikwidowany. :)

Kopania, jako prodziekan wydziału humanistycznego i jako
kierownik działu wydawnictw marnował pieniądze uczelniane.
Jako poseł na sejm -- był gorącym zwolennikiem dofinansowania
szkół i wyprzedania majątku narodowego.

Nisko upadła polska moralność, skoro taki człowiek
jest popierany, ale jest popierany, skoro sam
metropolita, arcybiskup Ozorowski popiera Kopanię. :)

Co wg Ciebie jest prześladowaniem?

Chyba bylo juz takich okresow wiecej (przesladowania)
od czasow rzymskich, przez stalinizm po okres PRL-u ?

Ano było -- na przykład jakiś ksiądz nie dostał do
wyruchania jakiegoś dziecka.

KRK jako instytucja

Błąd -- KRK to nie instytucja.

ma na sumieniu wiele grzechow,
- chyba glownie wynikajacych z zaborczosci & chciwosci ;)

Raczej z nienawiści do Boga. Zaborczością jest rąbanie kilkuletniego dziecka w dupę?

Ale oddajac sprawiedliwosc, mozna tez znalezc pozytywne aspekty.

Chłop wrzuca w ziemię ziarno -- ale to nie dowód na
to, że rolnik karmi ziemię, że jest dobroczyńcą, że
żal mu głodnej ziemi itd. Nie znajdziesz nic ,,pozytywnego''
w tym czymś, co zowie się stanem duchowym czy ludem konsekrowanych.

IMO sa porzadni ksieza

Ale nie w KRK.

[z  tzw. powolania] ale nie brak i lajdakow

Łajdak (w odniesieniu do księdza KRK) to określenie
zbyt łagodne i zarazem krzywdzące łajdaków.

i tak jest chyba w kazdej wiekszej grupie spoleczno-zawodowej

W jakiej to grupie podwładny po wyruchaniu dziecka dostaje
przeniesienie tam, gdzie nie jest znany, aby mógł wyrąbać kolejne dziecko?
Znasz takie prawo, które nie karze za zbrodnie?

 -- Szefowo, ten klient na mnie tak jakoś patrzy...
 -- Dużo mu ukradłaś?
 -- Okradam każdego, tę okradałam zwyczajnie...
 -- To czego boisz się?
 -- Bo... bo tak na mnie jakoś patrzy...
 -- Dobra... Przeniosę cię do innego miasta.
    Tam zaczniesz okradać klientów, którym powiemy,
    że jesteś wzorową kobietą przy kasie!!!

 -- Pani ordynator...
 -- Słucham?
 -- Ten pacjent, co mu zaszyłam ślepą kiszkę...
 -- Wkrótce zdechnie, ale o co chłodzi?
 -- O to, że on mnie prześladuje...
 -- To znaczy?
 -- Raz za razem mówi, że go boli...
 -- Nie mogę go wypisać, bo chcemy jeszcze wyciąć mu wątrobę...
 -- To on ma jeszcze jakaś wątrobę?
 -- Ma, a mój kot lubi mięso...
 -- Ale...
 -- Dobra, przeniosę cię do innego szpitala.

 -- Wie pan co... Ten dach, co się zawalił...
 -- Wiem. Prokurator tu węszy...
 -- I co teraz zrobimy?
 -- To jest przeniesienie. Chłystkowi powiem,
    że nie jego sprawa, dlaczego Bóg wzywa cię
    na inna budowę.
 -- Dlaczego powołuje...
 -- Tak, powołuje!

Niekarane zło rozwija się. Żaden zbrodniarz nie urodził się
od razu zbrodniarzem. Hitler tez był małym, miłym chłopcem,
zanim zaczął swe ,,dorosłe'' życie. Nawet wg pewnego filmu,
przyjaźnił się z pewnym bogatym żydem, przez którego był
wspierany finansowo...

- lekarze, gliniarze, itd... czyli ci ktorzy w zalozeniu powinni sluzyc
ogolnie pojetemu dobru spoleczenstwa.

Każdy powinien służyć. Ty -- także. Człowiek może:

 -- leżeć w trumnie lub czymś podobnym, ale wówczas
    już nie jest człowiekiem, ale jest zwłokami
 -- czynić dobro
 -- czynić zło

Ty chyba o alergiach wiesz niedużo. :)

Niezbyt, ale wiem ze dosc czesto wystepuje uczulenie na siersc

Ale ja nie mam takiego uczulenia.

[...]

Przestaw zegarek ;) -- u mnie jest 3:16. ;) Czas na Colgejt.
(na Neplit, po który myję zęby pasta do zębów, dzięki czemu
nie mam chrypki)

Postscriptum: Gdy ja piszę, że mam astmę, to znaczy, że mam,
              nie że mnie wydaje się, że mam. Mam -- jest na
to ,,wyrok'' lekarski, zwany rozpoznaniem. Jestem astmatykiem
i alergikiem, przeszedłem w dzieciństwie smutny i długotrwały
rumień guzowaty spowodowany reumatyzmem (na tle reumatyzmu),
miałem ogromne problemy ze skórą, mam od urodzenia wady wzroku
(dalekowzroczność, astygmatyzm i zeza) i mam teraz zwyrodnienia
kręgosłupa. Mam -- to znaczy lekarze tak twierdzą, nie ja sobie
to ubzdurałem. :) Natomiast Ty -- ubzdurałeś sobie, że ja
studiowałem zaocznie. Ja Cię doskonale pamiętam (z etyliny,
co dałem Ci odczuć wyraźnie; z blukesza; z córki-studentki;
z gadaczki) a Ty mnie jakoś bierzesz stale za kogoś, kim nie
jestem... Na dodatek wyciągasz błędne wnioski typu: ,,nie
składuje m@ili, skoro nie ma mego @dresu''. Chcesz może
któryś z Twoich m@ili do mnie? Mam je wszystkie (6+2) pod ręką.

-=-

Jeszcze niespełna dwa dni do końca wiadomej belki...

Data: 2012-03-30 12:47:06
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl34sj$hfa$1inews.gazeta.pl...

Ty cholernie dużo wiesz, ale to, co wiesz,
nie jest prawdą. Na dodatek raz za razem weryfikujesz mnie,

Coz, zaciekawila mnie twoja (imo) dosc barwna osobowosc ;)
wiec przegladnalem "tworczosc" usenetowa
- ze weryfikuje ?
ujal bym to raczej checia nabycia, wyrobienie sobie wlasnego pogladu ;)

[ciaaach]

IMO miales pecha ze wychowywales sie w takiej rodzinie
sadze ze to poniekad spowodowalo, ze nie zalozyles wlasnej
- siostra probowala, ale tez jakos niefartownie ?

Mam tylko Boga i mam ludzi oddanych Bogu.

I tego sie trzymaj.

Wniosek jest prosty -- abym ja mógł żyć, KRK musi zostać zlikwidowany. :)

Tego raczej nie doczekasz ... za zycia ;)

Data: 2012-03-30 16:48:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl42va$q4h$1@node2.news.atman.pl

wiec przegladnalem "tworczosc" usenetowa

Ja nigdzie nie pisałem, że studiowałem zaocznie.
I wątpię w to, aby ktokolwiek pisał w miejscu
publicznym, że ja tak studiowałem.

IMO miales pecha ze wychowywales sie w takiej rodzinie

IMO ta sytuacja pojawia się wszędzie tam, gdzie są zbyt
duże pieniądze -- gdzie jest więcej pieniędzy niż rozumu?
W skandalicznym skrócie -- tak. Gdzie ilość pieniędzy
przekracza zdolności przetwarzania tychże pieniędzy.
Mądry człowiek wie, jak mądrze gospodarować tym, co ma,
zaś głupiec widząc stos pieniędzy, chce posiąść kolejny
stos...

  W baśniach śpią/tkwią prawdziwe dzieje...

Jest taka opowieść o człowieku, który chciał mieć dużo złota.
Przyszedł diabeł i w zamian za szczery uśmiech dał 11 pełnych
beczek złota, czyli tyle, ile zapragnął posiadać ten człowiek.

Ale następnego dnia na dokładkę diabeł dorzucił jeszcze jedną
beczkę -- do połowy wypełnioną złotem. Gdy człowiek zapytał
o powód, diabeł odparł, że to tak zwany gratis i że darowanemu
nie zagląda się w uzębienie. Miało być 11 , jest 11.5 -- chyba
jest OK... No nie?!??!

Okazało się, że człowiekiem zawładnęła żądza zapełnienia tej
ostatniej beczki. Sprzedał wszystko, co miał, zadłużył się,
obrabował innych, nakradł, aż w końcu sprzedał diabłu swoją
duszę, aby zapełnić złotem tę ostatnią beczkę, po czym zmarł...

Diabeł przyszedł po duszę i zabrał razem z nią wszystko to,
co należało do tego człowieka.

  http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacek_kaczmarski,krowa.html

  Tak napili się za darmo,
  Odzyskali własność armii,
  I wykryli na dodatek - schron bandyty.

Coś podobnego...

sadze ze to poniekad spowodowalo, ze nie zalozyles wlasnej
- siostra probowala, ale tez jakos niefartownie ?

Fortunnie do czasu. Rodzina męża nie otrzymała w spadku
Nałęczowa, ale jakiś stary, zabytkowy, sypiący się stół.

Mam tylko Boga i mam ludzi oddanych Bogu.

I tego sie trzymaj.

Dobrze. :)

Wniosek jest prosty -- abym ja mógł żyć, KRK musi zostać zlikwidowany. :)

Tego raczej nie doczekasz ... za zycia ;)

Ja miałem proste, ale staranne wychowanie:

 -- nigdy nie pytaj o szanse na zwycięstwo
 -- nigdy nie dyskutuj z rozkazami
 -- gdzie cię poślą, tam idź a gdzie postawią, tam wytrwaj
 -- gdy cię nie pytają, nic nie mów, gdy cię pytają, nigdy
    nie kłam, chyba że na torturach

Ja chciałem dostać (?w spadku? -- po co zaraz w spadku?) kota w butach.
I dostałem -- od lat, gdy byłem dzieckiem, zarabiałem pieniądze. Nigdy
nie przywiązywałem się do nich, bo tego tez mnie uczono. Szanowałem
pieniądze, ale potrafiłem bez żalu rozstać się z nimi, gdy były jeno
pułapką.

   Dziupla i garść jedzenia -- oto pułapka na małpy.

Ponoć wystarczy w drzewie znaleźć małą dziuplę, w którą małpa może
włożyć rękę (lub nogę -- u małpy to żadna różnica) aby złapać tę małpę.
Należy w dziuplę nasypać jedzenia, którym żywi się taka małpa. Można
do dziupli włożyć rękę, można i wyjąć, o ile w ręce tej nie znajdzie
się jedzonko... Otóż małpa jest tak głupia, że woli dać się złapać,
niż puścić smaczne jedzenie...

Dla równowagi -- wilk złapany we wnyki potrafi odgryźć schwytaną łapę...

-=-

Cała masa ludzi nie założyła rodzin. Wiele osób niby ma męża czy
żonę oraz dzieci, ale bywa, że tak naprawdę takie zbiorowisko ma
niewiele wspólnego z rodziną. Mężowie chętnie upokarzają swoje
ślubne małżonki w czasie seksu, nierzadko życzą sobie rąbania
w dupę czy lizania penisa po którym brzydzą się swoją żoną
z powodu takiegoż lizania... To małżeństwo? Raczej nie. Wielu
ojców w swych córkach widzi ,,chodzące łona'' -- to rodzina?
Bardzo często i chętnie rodzice tłamszą wszelką nadzieję swoich
pociech, nierzadko doprowadzają nawet do okaleczeń, aby ,,zatrzymać
dziecię przy sobie''...

Cele są różne -- strach przed samotnością lub ośmieszeniem (co to za
rodzice, którzy nie utrzymali dziecka przy sobie?) chorobliwa ambicja,
wreszcie latam skrywana nienawiść do małżonka, wyładowywana na dzieciach...
Taka nienawiść może być skrzętnie ukryta -- i gdy dziecię dorośnie, rodzic
może po prostu dokonać zbrodni, którą planował długimi latami. Bywa i tak,
że dzieci są zakładnikami -- puścisz się z kimś, a pozabijam... I niestety
bywa tak, że groźba zostaje spełniona. Oczywiście człowiek planujący swe
zbrodnie przez kilkanaście lat nie zadźga nożem, nie zastrzeli z pistoletu,
ale na przykład upozoruje wypadek lub porwanie bądź doprowadzi swą
pociechę do samobójstwa. Może także tak postąpić z współmałżonkiem...

-=-

Moim problemem jest kręgosłup. Teraz (właśnie teraz, gdy pisze te słowa)
boli mnie tak, że mam ochotę na wymiotowanie z bólu. Ból to dla mnie
codzienność od kiedy pamiętam. Ja nie żyję nadziejami, ja wiem, że ból
zwiastuje niby coś złego, ale póki człowiek czuje ból, póty żyje. W lutym
br. niosłem bez bólu 30 kilogramów, co nastraja optymistycznie. Wprawdzie
pionowo, ale 30 kg. Teraz mam ogromne kłopoty po podniesieniem (na zgiętych
plecach -- a to jest bardzo istotne) zapasowego (małego, lżejszego od zwykłych
kół) koła, które waży kilka (może 10 kg -- nie ważyłem) kilogramów. Ale skoro
przez kilka minut niosłem 30 kg pionowo -- mogę liczyć na to, że kręgosłup
wyzdrowieje na tyle, iż będę mógł normalnie żyć.

-=-

Gdyby moi rodzice słuchali mnie, nie zaś proboszcza Stanisława
Rabiczki i innych księży, żylibyśmy w dobrobycie. Gdybym miał
mądrą żonę -- także żyłbym z nią w dobrobycie. Rozum pokonuje
wszelkie zło, głupota niweczy każdy wysiłek.

-=-

Moje kuzynki z Ełku chyba też nie założyły rodzin.
26, 25, 24 lata -- te już są raczej ;) stracone.
Gdyby choć były zdrowe -- mogłyby być ,,chodzącymi łonami'',
ale że raczej nie mają zdrowych genów -- i ta ewentualność
chyba odpada. Alkoholizm jest dziedziczny, a ich babcia
jest alkoholiczką.

Pozostała jeszcze jedna, która ma teraz chyba 20 lat.
Jeśli nie rozrąbała się a rodzice dadzą jej solidny
posag, być może założy rodzinę? Nie założy, póki nie
postawi rozumu jako podstawy pod takie małżeństwo.
A to najsilniejsze rodziny z linii ojca. :) Inne
łamały się wcześniej.

Matka mojej matki umierała ze świadomością tego, że jest
okradana przez swa niecierpliwą córkę. Ina córka cierpliwie
czekała i rzuciła się na szmal dopiero po śmierci... Moja
matka ponoć nie uczestniczyła w tych rozbiorach...

Ale gdy ja zauważyłem, że babcię trzeba wieźć do szpitala,
rodzina skoczyła na mnie z pazurami -- babcia spokojnie oczekiwała
nadejścia śmierci w wiejskim domu, choć potomkowie mieli kilkadziesiąt
samochodów do dyspozycji, w tym także dysponowali dużymi, w które można
by było umieścić łóżko...

Babcia zmarła w szpitalu, zły stan zdrowia nie pozwalała na operację
bez której nie można było nic uczynić... Gdyby do szpitala trafiła
wcześniej... Wówczas dwie siostry schłyby z tęsknoty za ,,klejnotami''?
Chyba za kieszonkowym... Mojej matce jej matka dawała szmal za
życia -- zatem i tamtym musiała oddawać tak, że sobie niewiele
zatrzymywała?... Podział prawdziwych dóbr chyba ustalono
kilkadziesiąt lat wcześniej. Tak naprawdę siostry okradły
nie swoją matkę, ale swego brata i jego żonę...

-=-

Każdy, kto ze mną rozmawiał uczciwie, skarżył się na podobne
wypaczenia w swych rodzinach. Na własne oczęta widziałem
załamywanie się fortun tak wielkich, że nie można było
sobie wyobrazić sposobu na ich pokonanie...

Z opowiadań znam rodziny magnatów załamane głupotą...

Bóg potrafi dawać naprawdę wiele i potrafi pozwalać na zmarnowane tego, co dał...

-=-

Ja przeżyłem wojny o dwa spadki -- spadek ze strony przodków
ojca i spadek ze strony przodków matki. Przeżyłem piekło
zgotowane mi z powodu katechetki Agnieszki, uszedłem pułapki
z Sylwią, bratanicą rozpustnej cioci Stalenczyk, wymknąłem się
wielu innym zasadzkom... Straciłem zdrowie i bardzo dużo
z tego, co posiadałem.

-=-

Chciałem kiedyś przeżyć ból wojskowych pokonanych w Singapurze,
strach porzucanych cywilów zdanych na pastwę zdziczałych najeźdźców,
zrozumieć dlaczego Bóg dopuścił do wielu klęsk.

I Bóg wysłuchał -- ja także ze łzami w oczach i bólem w sercu
żegnałem wiele swoich ,,krain'', opuszczałem tych, których
miałem chronić, a może i żywić... Z którymi planowałem swoją
przyszłość...

Dziś wiem, ze moje klęski są odpowiedzią Boga na moje pytania -- ,,dlaczego
pozwolił na klęski tych ludzi, których kochał''. Dlaczego głupota
i niefrasobliwość przemogły rozumne zachowanie, dlaczego przegrywali
ci, którzy powinni byli wygrać, którzy byli dobrze przygotowani itd...

Cywile chętnie korzystali z życia, ale niekoniecznie doceniali trud wojskowych...

-=-

Moje odchudzanie przebiega pomyślnie, ale kręgosłup boli jak diabli!!!

-=-

Nie chce się mi sprawdzać błędów -- i tak pewnie nikt nie będzie czytał...

Data: 2012-03-30 20:00:42
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl4h4h$8tu$1inews.gazeta.pl...

Ja nigdzie nie pisałem, że studiowałem zaocznie.
I wątpię w to, aby ktokolwiek pisał w miejscu
publicznym, że ja tak studiowałem.

Ok - to byla moja "spekulacja" ;)

IMO miales pecha ze wychowywales sie w takiej rodzinie
IMO ta sytuacja pojawia się wszędzie tam, gdzie są zbyt
duże pieniądze -- gdzie jest więcej pieniędzy niż rozumu?

Mimo ze to nie miejsce na takie rozwazania
skoro dziadek chcial ci dac spadek [sie rymlo]
nie mogl tego jakos w testamencie ujac ?
Chcesz wyjasnic, to wal na priv - adres masz :)

[...]

No to mial pecha. Nie mogl odbyc pielgrzymki
w celu oczyszczenia i odkupienia duszy ;)

Hmm,  a jest i przypowiesc o synu marnotrawnym co zakopal talara ;)

[...]

.....brakuje mi
-- nie wracaj jako weteran i nie upominaj sie o swoje :)

Dla równowagi -- wilk złapany we wnyki potrafi odgryźć schwytaną łapę...

Pila 1 --   taki tam film  ;)

Nie zgadzam sie twoimi wywodami dotyczacymi rodziny/malzenstwa
& relacji zona/maz - uwazam ze sa conajmniej zboczone :]
- poza tym chyba masz jakis problem z tym cyt. "rąbaniem w dupe"

[...]

Czyli jednak byly szanse abyscie byli umiarkowanie szczesliwa rodzina
i ojciec nie widzialby w siostrze tylko "chodzacego lona" ?

[...]

To moze na zakonczenie zapytam :

- czy jest wogole ktos kogo kochasz - moze poza wlasnym Bogiem

Data: 2012-03-31 04:10:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl4sca$m2n$1@node2.news.atman.pl

Ja nigdzie nie pisałem, że studiowałem zaocznie.
I wątpię w to, aby ktokolwiek pisał w miejscu
publicznym, że ja tak studiowałem.

Ok - to byla moja "spekulacja" ;)

Zdecydowana spekulacja.

[...]

Widocznie uznał, że jego zdanie zostanie uszanowane i bez
takiego zapisu. Umarł, gdy miałem sześć (czy siedem) lat.
Ponoć przypominam go stale mojemu ojcu -- swoimi pouczeniami.
(ponoć mówię tak, jak ojciec mego ojca)

I to nie tyle była jego twarda wola, co zalecenie.

Później ,,rodzina'' latami wymadlała dla mnie ,,łaski''
pracy u mego ojca, abym nie musiał pracować dla ,,obcych''.
W razie niepowodzenia przecież był las -- po co ja,
rodowy szlachcic miałbym pracować u obcych ludzi,
i to na uczelni, gdzie mało płacą?!

W istocie raczej moi ,,bliscy'' nienawidzili mnie z powodu
tej pracy, której mi po prostu zazdrościli, gdyż byłem
raczej szanowany na tej uczelni.

[...]

Nie mógł -- bo to opowieść.

Mnie zawsze uczono, aby nie był pazerny i abym zadawalał się tym, co mam.

Hmm,  a jest i przypowiesc o synu marnotrawnym co zakopal talara ;)

Tak? Nie znam takiej.

[...]

No tak -- bo mnie uczono, że nie należy zadawać się z dupkami.
A tylko dupek nie uszanuje weterana.

O upominaniu mówiono mi tak: ,,kijem i pięścią będziesz egzekwował
należne ci prawa''. Było to śmieszne, ale okazało się prawdziwe.

[...]

co najmniej

- poza tym chyba masz jakis problem z tym cyt. "rąbaniem w dupe"

Nie mam. Panienki mają. A że mnie często traktowały jak dziewczynę...

O tym, jakie są relacje, wskazuje choćby przyrost naturalny?
Też nie -- bo znam rodziny wielodzietne, w których kobieta
chętna jest na każde poniżenie -- oby tylko nie stracić chłopa...

[...]

Mój ojciec chyba ogóle nie widział w mojej siostrze niczego -- nawet
łona. Chyba uważał, że życie nie należy się każdemu -- na przykład
nam. Dopiero zachęcany moimi ,,wyczynami'' sięgał po to, co życie
dawało, nierzadko obrywając po dupie...

Wielu ludzi nie pojmuje pewnych zależności i tego,
że w tak zwanym życiu rozum rzadko jest brany pod
uwagę przez tak zwanych ludzi.

[...]

Są ludzie, którzy zauważają, że z jakiegoś powodu kogoś pokochałem,
choć było to trudne. Kocham niejedną osobę, ale prawdą jest, że abym
kogoś pokochał, ten ktoś musi na to zasłużyć. Nie jest łatwo zdobyć
tak zwane moje serce. Jedni nazywają mnie nieufnym, inni mówią, że
jestem sentymentalny lub infantylny.

Szanuję historię i prawdę. I wierzę w Boga -- śmieję się, gdy
widzę, jak z PiS odpadają pseudopartie -- malutkie jak drzazgi.

Wiele razy mówiłem, że Bóg posypie drzazgi z moich prześladowców.
Ma na to dowody na Usenecie. Na przykład to:

  -- Eneuel Królewskim jest Elfem.
     Jeżeli włos choćby z głowy Mu spadnie
     lub z ust przedwcześnie -- choćby o jedną
     sekundę zaledwie -- uśmiech mu zejdzie -- Król
     się o Jego Radość i Życie upomni! Drzazgi z was
     sypać będzie, pasy drzeć każe i świnie wami nakarmi. :)

  https://groups.google.com/group/pl.rec.ascii-art/msg/2121b3da81a6baa5?h..&hl=pl

Nie przekupisz mnie, nie zagadasz, nie zdołasz mi wyjaśnić, że inni mają
gorzej ode mnie. Kochanie kogoś nie jest równoznaczne z udzieleniem mu
pozwolenia na rąbanie w dupę.

Kochałem wiele osób i wiedziałem, że w obronie kochanej osoby
warto zastawić własne życie, gdy zajdzie tego konieczność.

Kościół proponuje inną miłość -- nakradniesz, nagadasz głupot
o miłości, nawciskasz trudnych słów, poplączesz wypowiedź,
odwołasz się do miłosierdzia i jakoś to będzie. ,,Konsekrowani''
nigdy nie pracowali, nigdy niczego nie budowali, nigdy nikogo
nie kochali -- umieli jedynie niszczyć, jątrzyć i nienawidzić.

-=-

Do Ozorowskiego palanta:

 -- Ja nie proszę; ja żądam oddania mi mego etatu!
    Twój popierdolony Kopania obiecał mi zatrudnienie
    i ja nie proszę o żadną litość czy miłosierdzie,
    ale ja żądam oddania mi mojej własności. Prosiłem
    w latach wcześniejszych, aby teraz -- zażądać!

    I dziękuję niemal codziennie Bogu za popalenie
    ,,Jeźdźców Korterii'' pod Jeżewem. Od kiedy
    pamiętam, nazywano mnie Dzieckiem Śmierci, bo
    gdy jakaś świnia mi ubliżała, gdy jakaś menda
    mnie krzywdziła, to Bóg upominał się o moje
    życie i moje prawa śmiercią moich prześladowców. :)

    Ja nie popaliłem tych dzieci. Ale ja prosiłem
    o takie rozstrzyganie moich sporów.

Ja chodzę wśród piorunów bez obaw. Lubię obecność śmierci.
Od kiedy pamiętam, dobrze czułem się ,,w jej objęciach''.
Sram na ,,rodzinna firmę'' -- miałem ojcu dopomóc, nie zaś
stać się niewolnikiem Kościoła czy popierdolonych księży
rąbiących (jak Łazewski niemal na moich oczach) studentki.
Nikomu nie jestem  nic dłużny, poza banakami, które dały
mi karty kredytowe i nielicznymi ludźmi, którzy woleli
mi pomóc, niż podporządkować się Kośckiołowi, gdy byłem
dopierdalany przez tysiące rzymskokatolickich księży, co
opisywałem wytrwale na pl.rec.ascii-art. :)

-=-

Kochać będę tych, których uznam wartych mojej miłości, nie zaś
tych, których kochać nakażą mi księża. :) Albo inaczej -- każdego
będę kochał, ale jedną dziewczynę ucałuje w usta, a innej świni
dam kopniaka w dupę? Nie dam -- bolą mnie kolana, ale poproszę
Boga, aby mi dopomógł w takim kopnięciu.

-=-

Już to ktoś mi powiedział -- z jakiegoś powodu mam sentyment do
Augustowa i do niektórych ludzi, i raczej trudno to zmienić.

-=-

Trzeba iść spać. Dziś chyba będę mógł chodzić.
Ostatnio raczej niewiele chodzę. Gdy byłem nastolatkiem,
było podobnie, ale z powodu biodra i kolan. Teraz kłopotem
jest kręgosłup. Chciałbym wreszcie pobiegać, poszaleć. :)

Moja chęć życia jest nieco ;) silniejsze niż nienawiść Ozorowskiej świni.
A moja wiara w Boga -- nie jest wiarą martwą. :)

  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

Data: 2012-03-30 00:43:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Eneuel Leszek Ciszewski" jl2m1a$d$1@inews.gazeta.pl

gdy Moskale byli pobici, gdy Tuchaczewski nie miał
już swoich armii, gdy bandyta Gaj Gajowicz został
wyeliminowany a debil Budionny pojął, że aby zająć
miasto, trzeba jednak zejść z konia...

Oto bohaterowie:

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Siemion_Budionny
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaj_Dimitriewicz_Gaj
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Michaił_Tuchaczewski

Gaj Gaj był bohaterem niemal takim, jakim jest teraz
Kopania. I też był profesorem. :)

-=-

Polecam zwłaszcza te informacje:

    Po zawarciu pokoju z Polską w marcu 1921 dowodził wojskami
    pacyfikującymi powstanie w Kronsztadzie, a następnie
    w okresie kwiecień - maj 1921 wojskami tłumiącymi
    (z użyciem gazów bojowych) antybolszewickie powstania
    chłopskie Antonowa na Powołżu - powstanie tambowskie[1][2].

Bolszewicy już robili bokami, ich armie zostały wytracone, wewnątrz
kraju powstawały zamieszki, marynarze z Kronsztadu wypowiedzieli
posłuszeństwo (elita!!!) a mateczką Rosiją wstrząsały fale powstań,
zaś ze wschodu czekali Japończycy chętni do wojny z osłabionymi
Rosjanami... W tych warunkach Piłsudski mógł spokojnie zając nie
tylko wszystkie miasta polskie, białoruskie i ukraińskie, ale mógł
dogadać się z Bałtami (oddając im rzecz jasna część terytorium Rosji)
oraz z Japończykami, tym samym ustalając nowy ład w Europie i w Azji
na kolejne dziesięciolecia...

O ile Japończycy czy marynarze rosyjskiego Świnoujścia niekienicznie
byli sprzymierzeńcami Piłsudskiego, o tyle zdrada Białorusinów
i Ukraińców walczących u boku naszego wodza nie może być wybaczona.

-==-

Sama historia Kronsztadu też jest ciekawa.

Data: 2012-03-30 01:03:51
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl2oi3$o94$1inews.gazeta.pl...

Sama historia Kronsztadu też jest ciekawa.

Moze poczytam w wolnej chwili.
Historia to nie moj konik, religia zreszta tez.
Cos tam czlowiek wie, bo wypada wiedziec
ale nie sposob znac sie na wszystkim ;)
Jak juz wspominalem nie jestem humanista
- tylko patrzyc jak zaraz ktos napisze ... zmien zasilacz ;)

Ciasteczko z Raiffi do orzeszkow przyjmiesz ?

Data: 2012-03-30 01:09:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2pon$grl$1@node2.news.atman.pl

Ciasteczko z Raiffi do orzeszkow przyjmiesz ?

A ile dają? Co Baśka mi rzuci, to Vincenty zabierze!!!
To, co rąbią banki, jest dowodem tego, że Bóg naprawdę
potrafi karmić swoich wybranych.

Data: 2012-03-30 01:16:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Eneuel Leszek Ciszewski" jl2q32$82r$1@inews.gazeta.pl

A ile dają? Co Baśka mi rzuci, to Vincenty zabierze!!!
To, co rąbią banki, jest dowodem tego, że Bóg naprawdę

+ To, co robią banki, jest dowodem tego, że Bóg naprawdę

potrafi karmić swoich wybranych.

Niepotrzebnie rozmnażam się -- a czterdziestka już za mną...
Chyba średnio ponad 8 postów dziennie.

Data: 2012-03-30 02:07:53
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl2q32$82r$1inews.gazeta.pl...

[...]

W tym wypadku wesprze twoj jednosobowy kosciol ;)

Data: 2012-03-30 02:56:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2tgp$kka$1@node2.news.atman.pl

[...]

Więc ile?

Data: 2012-03-30 01:14:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2pon$grl$1@node2.news.atman.pl

Historia to nie moj konik, religia zreszta tez.

To widać. :)

Cos tam czlowiek wie, bo wypada wiedziec
ale nie sposob znac sie na wszystkim ;)

O Kronsztadzie warto wiedzieć wiele. To miasto na poziomie!!! ;)
Zerowym poziomie. :) To miejsce odniesienia.

Rzuć do Googli:

  Kronsztad zero

a zrozumiesz, co znaczy 'poziom zerowy'. :)

Jak juz wspominalem nie jestem humanista
- tylko patrzyc jak zaraz ktos napisze ... zmien zasilacz ;)

Raczej -- pochłaniacz. :) Zasilaczem jesteś Ty -- zasilający
Kościół, który pochłania Twoje pieniądze.

Data: 2012-03-30 02:11:03
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl2qcf$f5m$1inews.gazeta.pl...

Jak juz wspominalem nie jestem humanista
- tylko patrzyc jak zaraz ktos napisze ... zmien zasilacz ;)

Raczej -- pochłaniacz. :) Zasilaczem jesteś Ty -- zasilający
Kościół, który pochłania Twoje pieniądze.

Ja ojcu dyrektorowi datkow nie wyslylalem ;P

Data: 2012-03-30 02:54:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl2tmo$kq5$1@node2.news.atman.pl

Raczej -- pochłaniacz. :) Zasilaczem jesteś Ty -- zasilający
Kościół, który pochłania Twoje pieniądze.

Ja ojcu dyrektorowi datkow nie wyslylalem ;P

Więc i nie wiesz zapewne, czym jest gniew Boży!
I o czym ja mam z Tobą rozmawiać?! Nic nie zrozumiesz.

Data: 2012-03-30 10:57:23
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl308b$2vu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak to o czym ? - co w BANKACH piszczy -- [ raczej nie bieda ]

Na  pl.soc.religia  bedzie IMO odpowiednio i 'trendy' pisac o KRK
- zapewne znajdziesz tam godnych dyskutantow

pl.biznes.banki  --   to IMO niezbyt odpowiednie miejsce
do prowadzenia prywatnej krucjaty.

Zaloz BLOGA i zacznij zarabiac -- [jak premierowna ]
- nie watpie ze znajda sie chetni wesprzec
twoj jednosobowy kosciol licznymi datkami ;)

Data: 2012-03-30 11:22:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl3shj$j1g$1@node2.news.atman.pl

Jak to o czym ? - co w BANKACH piszczy -- [ raczej nie bieda ]

A nie o podatkach od złudzeń?

Na  pl.soc.religia  bedzie IMO odpowiednio i 'trendy' pisac o KRK
- zapewne znajdziesz tam godnych dyskutantow

Ci dyskutanci to w znacznej mierze Rycerstwo KRK -- tępi do przesady.
Emitel pisze 8, jadryś twierdzi, że 10.
Ja mówię, że DVB-T to atrakcja dla wsi, jadryś temu zaprzecza,
twierdzi, że odbiera DVB-T, po czym wyjaśnia, że mieszka na wsi.
O wiele lepiej rozmawiać z kotem czy z psem, niż tymi dyskutantami.

Inny (u2) wyzywa mnie od żydów -- i nie wiem ani tego, co w tym
złego, że ktoś jest żydem, ani tego, co we mnie żydowskiego.
Wiem tylko, że Rydzyk to antysemita.

pl.biznes.banki  --   to IMO niezbyt odpowiednie miejsce
do prowadzenia prywatnej krucjaty.

A jaką tu krucjatę można prowadzić? Państwową?

Zaloz BLOGA i zacznij zarabiac -- [jak premierowna ]

Potrzebuję zdrowia, nie zarobków z bloga.
Cwaniactwo z KRK chce moich zarobków z bloga.

- nie watpie ze znajda sie chetni wesprzec
twoj jednosobowy kosciol licznymi datkami ;)

Wiara czyni cuda -- jednak żadna wiara nie potrafi złamać moich marzeń.
Nie zamierzam dać się pokonać. Tak naprawdę celem KRK nie jest władza
dla władzy, ale oderwanie ludzi od Boga -- władza, pieniądze, seks
z dziećmi itp. wartości, o które walczy KRK to tylko środki służące
osiągnięciu celu jakim jest upodlenie ludzi. Jeśli stanę się takim
jak duchowni KRK, lub gorszym od nich, duchowni osiągną swój cel.
Co z tego, że będę ,,potężny'' czy ,,bogaty''? Ja chcę wygrać, nie
przegrać.

-=-

Banki? Templariusze byli bankierami. Potęgę dały im pieniądze,
ale te same pieniądze stały się przyczyną ich klęski.

-=-

Kilkaset lat temu papieże mieli silne armie krzyżowców -- Krzyżaków,
Templariuszy, Joannitów... Kilkadziesiąt lat temu mieli Hitlera
i Mussoliniego z ich armiami, teraz raczej maja tylko swoją
przebiegłość, która czyni ich ,,cwaniakami z miodem w uszach''.

Ot -- i cała potęga KRK.

Już dziś słychać, że papież jest tylko marionetkowym władcą, że
KRK opanowały organizacje takie, jak Opus Dei, że JPII był
uzależniony od władców tych organizacji do tego stopnia, iż
wykonywał polecenia tychże władców...

Data: 2012-03-30 12:09:07
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl3ucl$13g$1inews.gazeta.pl...

Jak to o czym ? - co w BANKACH piszczy -- [ raczej nie bieda ]

Ci dyskutanci to w znacznej mierze Rycerstwo KRK -- tępi do przesady.

To tym bardziej TAM powinienes niesc kaganek oswiaty ...

A jaką tu krucjatę można prowadzić? Państwową?

BANKOWĄ :)

Data: 2012-03-30 16:44:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl40o3$njv$1@node2.news.atman.pl

Ci dyskutanci to w znacznej mierze Rycerstwo KRK -- tępi do przesady.

To tym bardziej TAM powinienes niesc kaganek oswiaty ...

Zaliczam punkty pokuty...
Jednak ciężko idzie...

A jaką tu krucjatę można prowadzić? Państwową?

BANKOWĄ :)

Przecież banki są sprywatyzwone -- zdecydowana większość
banków jest w rękach prywatnych... Coś ściemniasz...

-=-

Właśnie dzwoniono do mnie z jakiegoś wydawnictwa,
które (niczym mennica) wydało medale na cześć
papieża Polaka. Kobieta wie, że medale są wykonane
z wysokogatunkowego stopu metali i że są srebrzone,
ale nie wie, jaki to stop... Nawet zaprzecza sama
sobie, bo na pytanie o skład stopu, odpowiada, że
to miedź... Zanim doszedłem do grubości i próby
srebrzenia -- rozmowa przerwała się, i raczej nie
za sprawą złej jakości połączenia, ale tak zwanego
rzucenia słuchawki -- nie przeze mnie rzecz jasna...
Ja szanuję swoje telefony... Następny mogę dostać
dopiero za parę miesięcy, może nawet jesienią...

-=-

Ja prowadzę krucjatę -- postawiłem pod broń dostatecznie
dużo swoich Rycerzy, gdy ZuluGoola Bank chciał zagarnąć
10 złotych... To raczej Ty nie chciałeś walczyć... Tak
zwykle bywa -- kto najgłośniej krzyczy o potrzebie
wojowania, ten nie chce uczestniczyć w wojnie...

No nic -- ważne, że krucjata odniosą sukces a niewierni
nie zdołali pokonać obrońców? Jeszcze jest moje konto,
czy raczej jeszcze są moje konta... Zlewać dziś na jedno
czy czekać do jutra? Jutro sobota -- ZuluGoola może nie pracować...

-=-

Cena medali? Jedyne 19.99 czy jakoś tak...
Koszt sprzedaży? koszt dzwonienia?...

Srebro śniedzieje, usiarcza się -- widać od razu, że
JPII nie jest chroniony przed piekłem, skoro siarka
zżera medale go upamiętniające... Starczy zrobić jaja,
aby mieć czarne placki na takich medalach... Zatem dlaczego
nie użyto złota? Bo złoto jest za drogie, a dziś raczej
niewielu ma ochotę na moczenie pieniędzy w tym czymś...

Za jakiś czas okaże się, że medale są wewnątrz puste?...
Że to dwie odlewki :) złączone ze sobą i przedzielone powietrzem?
A może okaże się, że to nie metal, ale plastik, a rzekome
srebro jest tak naprawdę chromem? Chromem i ułomem? ;)

-=-

Tanie medale, bo tania beatyfikacja i tania po niej pamięć,
gdyż tak naprawdę ów papież, choć wcale nietani
w eksploatacji, był jednak niewiele warty...

Kazał wykląć jezuitę, Teilharda de Chardin, krył zboczenia,
takie jak gwałcenie dzieci czy homoseksualizm duchownych
i sam żył rozpustnie...

Papież kazał, ówczesny prefekt (obecny papież) wyklął, ale
Bóg wybrał na świętego, gdyż powołał jezuitę przed swój tron
w wielkanocną niedzielę, co w tym kościele od stuleci oznaczało
Boskie wybranie... Zarówno ów papież jak i ViPy pod Smoleńskiem
odchodzą z tego świata w ,,wigilię'' największego święta, tym
samym rezygnując z uczestnictwa w tym święcie, gdyż tylko
żywi mogą to święto świętować...

Data: 2012-03-30 17:04:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Eneuel Leszek Ciszewski" jl4h1c$5ll$1@inews.gazeta.pl

Ja prowadzę krucjatę -- postawiłem pod broń dostatecznie
dużo swoich Rycerzy, gdy ZuluGoola Bank chciał zagarnąć
10 złotych... To raczej Ty nie chciałeś walczyć... Tak

+ 130 złotych... To raczej Ty nie chciałeś walczyć... Tak

zwykle bywa -- kto najgłośniej krzyczy o potrzebie
wojowania, ten nie chce uczestniczyć w wojnie...

No nic -- ważne, że krucjata odniosą sukces a niewierni
+ No nic -- ważne, że krucjata odniosła sukces a niewierni

Ja wolę/preferuję Boskie wyroki.

Data: 2012-03-30 19:22:12
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jl4h1c$5ll$1inews.gazeta.pl...

[...]

Samo sie sciemnia, czas przesuneli ;)
A nie tu jest miejsce do pietnowania zlych praktyk/produktow bankowych ?
obnazania "zakamuflowanych" a malo atrakcyjnych ofert, itp. itd .
-=-

Zanim doszedłem do grubości i próby
srebrzenia -- rozmowa przerwała się, i raczej nie
za sprawą złej jakości połączenia, ale tak zwanego
rzucenia słuchawki -- nie przeze mnie rzecz jasna...

Straciles czas, a raczej nic nie zyskales
no moze satysfacje z qrwienia akwizytora
- Fresz dalby choc pare minut  ;)

Ja prowadzę krucjatę -- postawiłem pod broń dostatecznie
dużo swoich Rycerzy, gdy ZuluGoola Bank chciał zagarnąć
10 złotych... To raczej Ty nie chciałeś walczyć...

Nie chcialem == bo nie bylo sensu
w Aligator_Banku wykorzystalem mozliwosci
reklamacyjne w sprawie przyznania wisni
ale cfaniaki i tak mnie wydymaly ... regulaminowo :]
co nie wyniklo z mojego niedbalstwa, jak u ciebie w DB
A w ramach "krucjaty" napedzilem im 6 slepych klientow
instruujac jak sie nie dac wydymac ;)

Srebro śniedzieje, usiarcza się -- widać od razu, że
dalczego nie użyto złota? Bo złoto jest za drogie, a dziś raczej
niewielu ma ochotę na moczenie pieniędzy w tym czymś...

Z tymi "medalami" to sciema do potegi n-tej ;)
tluka tego w dowolnych ilosciach wiec wartosc "kolekcjonerska"
jest znikoma, a biorac pod uwage wartosc kruszca /Au, Ag/
trzeba okrutnie przeplacic

Data: 2012-04-01 02:06:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Waldek" jl4q44$jla$1@node2.news.atman.pl

Przecież banki są sprywatyzwone -- zdecydowana większość
banków jest w rękach prywatnych... Coś ściemniasz...

Codziennie tracę masę pieniędzy!!! W sobotę -- 6 złotych, bo
nie mam na Dobrym koncie szmalu... (mam -- ze 4 dychy) Dziś
tyle samo -- bo znów tam nic nie ma... Do tego to ściemnianie...

Z powodu przesunięcia czasu, północ przybyła za wcześnie i nie
mam odsetek od pieniędzy, które wczoraj wpłaciłem do mBanku.

Przecież to okropne!!!

A tyle razy mówiłem sobie, że na Dobrym musze trzymać coś...
Ale to tak szybko spływa...

Samo sie sciemnia, czas przesuneli ;)

Przesunęli..

A nie tu jest miejsce do pietnowania zlych praktyk/produktow bankowych ?
obnazania "zakamuflowanych" a malo atrakcyjnych ofert, itp. itd .

Nie -- do piętnowanie jest pręgierz.
Tu trzeba banki chwalić i wysławiać pod niebiosa!!! ;)

[...]

Zyskałem -- trenowałem wytrwałość. Zastanawiałem się, gdy
kobiecina nawijała, jak ją zagiąć i kiedy tylko przerwała
na chwilę, aby złapać oddech, zaatakowałem ją pytaniem...

Trzeba ćwiczyć pertraktowanie. Przydaje się to na co dzień.

no moze satysfacje z qrwienia akwizytora

A to niewiele Twoim zdaniem?

- Fresz dalby choc pare minut  ;)

Ale ja teraz zwiedzam zakamarki mBanku -- i dobrze mi tu.
Po TeDebiole -- wszędzie jest bardzo dobrze, a że ja jestem
marudnym klientem, więc jest mi tylko dobrze, nie zaś aż
bardzo dobrze.

[...]

Tyle razy mówiłem -- Alior to strata czasu.

co nie wyniklo z mojego niedbalstwa, jak u ciebie w DB
A w ramach "krucjaty" napedzilem im 6 slepych klientow
instruujac jak sie nie dac wydymac ;)

I jak nie dać się?

[...]

Jak ze wszystkim, co związane z KRK.

tluka tego w dowolnych ilosciach wiec wartosc "kolekcjonerska"
jest znikoma, a biorac pod uwage wartosc kruszca /Au, Ag/
trzeba okrutnie przeplacic

Kruszcu? Pewnie to z plastiku, nie z metalu, skoro nie znała
składu metalowego. BTW -- w Białymstoku jest cała masa różnych
składów metalowych... Przed laty był tylko Kromet.

  http://www.kromet.bialystok.pl/pl/main.php

-=-

Nie mogę nieść wiecej niż 3 kg. Przy 6 kg (niosłem w sklepie)
miałem ochotę na ryczenie z bólu!!! Chyba to oostatnie...

  http://instinct.org/cows/sound/

Zatem moja teza o niemożliwości przekraczania bariery 75 kg
w pełnym ,,rynsztunku'' najwyraźniej jest prawdziwa. Jutro
(w rocznicę jakże miła dla mnie) zamierzam przekroczyć próg
nadziei, czyli zejść poniżej 70 kg. I zamierzam kontynuować
schodzenie do 65 kg, aby wejść na 67 kg, ale już nie sadłem,
a mięśniami.

Ze 20 lat ważyłem latem 65 kg a zimą 67 kg.
Jadłem dużo (albo i więcej) ale nie miałem problemów z nadwagą.
Jeno letnie spodnie niekoniecznie wchodziły na mnie zimą. Mam
jeszcze spodnie kupione w NRD, gdy byłem nastolatkiem -- są na
mnie dobre, o ile ważę mniej niż 66 kg.

-=-

Vincenty zabiera mi około 40 złotych miesięcznie.
Baśka (wspierana pieniędzy Fiskusa) rzucać ma mi
mniej więcej tyle samo orzechów... Jaki tu sens? :)
Na telefonie zaoszczędzić mam około 16,65 złotych,
prawie tyle samo (15) dostawałem kiedyś dofinansowania...

Cała nadzieja w dobrym koncie, że da mi trochę dochodu...
Niestety muszę mięć na nim szmal...

-=-

 -- Jak pana kręgosłup?
 -- Kiepsko... Gdy wstaję z łóżka...
 -- Jak to ,,gdy wstaję z łóżka''?
    Z jakiego łóżka?!?!
    To pan może wstać z łóżka o własnych siłach?!?!

Mojej matce powiedziałem, że skoro może wstać z łóżka
o własnych siłach, to znak, że kręgosłup ma sprawny.
Być może pojutrze będę mógł normalnie wstawać z łóżka.
Na razie raczej muszę kombinować. :)

Data: 2012-04-01 15:10:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata ze 100 tys - ile odsetek

"Eneuel Leszek Ciszewski" jl867a$2t1$1@inews.gazeta.pl

[...]

Niestety -- chyba nie zdołam tego dokonać do jutra. Waga dziś
pokazała 70.5 kg, a to znaczy, że raczej do jutra nie zdołam
zejść poniżej 70 kg, chyba, że... Wiadomo co... Sam sik tutaj
nie wystarczy...

Ciekawe, czy duchowni pomogą mi swymi modlitwami typu:

 -- Zesraj się!!!

-=-

Wracając do banków... Hm... IMO Vincenty uznał, że będziemy
mieli twardy orzech do zgryzienia po wprowadzeniu nowego
sposobu naliczania podatku od naszych depozytów... Do tej
pory było śmiesznie, bo niearytmetycznie:

  6% > 7%

teraz zaś jest jeszcze ciekawiej, gdyż w kraju znanym
z wszelakiej wolności, banki zyskały ogromne pole
manewrowania w kwestii naliczania tego podatku.

-=-

Ostatecznie mógłbym sztucznie wywoac to zejście, ale czy
będę zniżał się do poziomu JPII, celującego ze swą smiercią
do bramki, jaką był dzień miłosierdzia Bożego, czyli 03 kwietnia,
do którego zabrakło naszemu rodakowi 02 godzin i 23 minut... Już
i tak dla tego Polaka wiele uczyniłem -- otworzyłem masę kont
bankowych, dałem się kontrolować policji, odwiedziłem masę
lekarzy -- a wszystko to z zamiarem (niejedynym -- naprawdę
choruję i naprawdę potrzebuję kont) uwiarygodnienia mojej daty
urodzin -- 23 lutego, czyli 23 dnia 02 miesiąca roku, choć datę
tę umieściłem na niesmiertelnych serwerach NNTP na dugo przed
zejściem JPII z tego świata.

   Eneuel Leszek bl8lna$1v$1@flis.man.torun.pl:

> [...]
   > Postscriptum: Jak namalować emotikonem kwaśny uśmiech?   )
   >               Właśnie taki (kwaśny) powinien stać tam,  (
   > gdzie umieściłem pytajnik przed nawiasem -- w samym ;)   )
   > środku geometrycznym :) 2?23stosownego prostokąta. -- -- -'

   > Owszem, Błażej -- ów pytajnik wskazuje na moją datę urodzenia. :)
   > To znaczy niepełną datę, bo brakuje w niej roku urodzenia, jako
   > że ów rok pozostać ma ukryty przed ludźmi. :) (Ach! Ci ludzie!!!)

   > Do niekumatych obcych: Liczba znaków nad oraz pod znakiem
   > zapytania -- oznacza :) miesiąc; liczba znaków przed i po
   > tym znaku -- oznacza dzień w miesiącu. ;)

   I oczywiście chodzi tu o znaki z pominięciem znaków cytowania. :)

A że ,,tajemnica'' nie jest tajemnicą:

       Eneuel Leszek b7ergg$4hu$1@flis.man.torun.pl

       Poniżej umieściłem datę swoich urodzin:

       > +  |                                .  | -- postawić trochę
       > +  |                        citibank   |    na kartę miłego
       > +  |  6766 1301 0386 2302    |'-- -- -'| |
       > +  |     02/03    02/05      '-- -- -- -' |

       23 luty 1967. :) (dwie pierwsze i cztery ostatnie cyfry)

          http://www.leszekc.w.tkb.pl/karta01.jpg
          http://www.leszekc.w.tkb.pl/karta11.jpg

Oczywiście oba posty postawione zostały na długo przed śmiercią wielkiego zboczeńca.
Cholera... Wszystko mi plącze się... Miało być -- wielkiego Polaka...

-=-

Kościelna filozofia do obiadu:

 -- Eneuel nie powinien wracać do pracy, gdyż ma ojca

Ta sama filozofia po obiedzie:

 -- Ludzie nie mogą pracować do 67 roku życia.

Jak to możliwe, że ludzie nie mogą pracować tak długo, a mój
ojciec musiał (i musi nadal) pracować aż do swej śmierci,
choć 67 rok życia przekroczył 9 lat temu? :)

Ksiądz Edward Konkol prosi:

 --   Pozwólcie nam nakarmić głodnych.

gdy tymczasem istnienie tego Kościoła wymagało
uczynienie ze mnie człowieka głodnego.

  http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=Ksi%C4%85dz+Edward+Konkol&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#sclient=psy-ab&hl=pl&client=opera&hs=Cr0&rls=pl&channel=suggest&q=Ksi%C4%85dz+Edward+Konkol++pozw%C3%B3lcie&oq=Ksi%C4%85dz+Edward+Konkol++pozw%C3%B3lcie&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=serp.3...12281l14971l0l15146l11l11l0l0l0l0l121l995l6j5l11l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=2381f3830d5e5602&biw=1280&bih=639

Trochę połamało się...

  http://www.youtube.com/watch?v=oUD_eS5PrMw

-=-

Muszę nieźle... Hm... Skupić się, aby przekroczyć wiadomy próg nadziei
do jutrzejszego wieczora. Ale nawet gdybym nie przekroczył tego progu
do jutra, raczej zdołam chodzić, a to właśnie jest istotne. :) Jan
Paweł II nie miał tyle fartu? Ustanowił święto tak, iż nie załapał
się na nie. :) Mógł ustalić, iż święto to zaczyna się sobotnią,
wieczorną mszą świętą -- toż zamiast w niedzielę, można iść do
kościoła w sobotę wieczorem. Ale choć śmierć nadchodziła, choć
niedziela zdawała się leżeć poza zasięgiem możliwości, pyszny
ów człowiek nawet na łożu swej śmierci nie zmodyfikował warunków,
nie przesunął początku tego święta...

-=-

Idę na skupienie... ;) Ja nie papież -- będę (szczaniem
i sraniem -- słowa zaczerpnąłem z wiadomej twórczości
Henryka Sienkiewicza) walczył o możliwość terminowego
przekroczenia wiadomego progu!!! Tak właśnie uczczę
rocznicę śmierci naszego wielkiego i ukochanego...

Skupieniem_się -- uczczę!!!
(czyli zesraniem)

Data: 2012-03-29 20:02:32
Autor: neoniusz
Lokata ze 100 tys - ile odsetek
W dniu 29.03.2012 10:46, Ulka pisze:
Czesc wam
Ile bĂŞde miaÂła odsetek po poÂł roku jak wplace 100 tys na lokate?
Bede miaÂła ze 450 zÂł miesiecznie ? I jaka lokate polecacie

Droga Ulu, powiedz pani od informatyki, zeby dawala wam latwiejsze zadania niz zadawanie glupich pytan na grupie bankowej, bo sie przemeczacie.

http://tinyurl.com/dlagimnazjalistki

Data: 2012-03-29 20:48:42
Autor: cezy
[...]

Nie odpowiedzą bo sami niewiedzą:)

Data: 2012-03-30 05:15:22
Autor: ls
On 29 Mar, 10:46, "Ulka" <ulka-ma...@gazeta.pl> wrote:
Czesc wam
Ile będe miała odsetek po poł roku jak wplace 100 tys na lokate?
Bede miała ze 450 zł miesiecznie ? I jaka lokate polecacie
Dzieki za odpowiedzi

To zalezy, ile % daje lokata.
Wydaje mi sie, ze nie ma teraz lokaty dajacej 450zl/miesiac.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-03-30 10:54:49
Autor: Mark Twain
"Ulka" <ulka-maj12@gazeta.pl> wrote in message news:jl17hq$oqo$1inews.gazeta.pl...
Czesc wam
Ile będe miała odsetek po poł roku jak wplace 100 tys na lokate?
Bede miała ze 450 zł miesiecznie ? I jaka lokate polecacie
Dzieki za odpowiedzi

Każda lokata przynosi stratę więc pytanie powinno brzmieć: "Ile będę miała straty po pół roku jeśli wpłacę 100 tys na lokatę"

http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10636425,Lokata_bankowa__Ty_zarabiasz_na_niej_czy_ona_na_tobie_.html

--

Mark

Data: 2012-04-03 21:34:06
Autor: z
W dniu 2012-03-30 10:54, Mark Twain pisze:

[...]

O proszę :-) Ktoś naukowo wytłumaczył mój wybuch śmiechu na propozycję ulokowania pieniędzy w banku.
Teraz jeszcze poproszę coś o kredytach z RSO 20% :-)

PS. Mój podziw ciągle wzbudza wielka determinacja "możnych tego świata" w ratowaniu tego bajzlu. Ciekawe do czego jeszcze się można posunąć? :-)

Lokata ze 100 tys - ile odsetek