Lokaty

Data: 2009-02-28 06:32:16
Autor: eclip
Lokaty
Witam,
uaktualnienie:
Open Finance 8% na 2m od 500 zł
"Killer Lokata" w Bnku Pocztowym 7% 10 dni min 2000 zł do 20 000 zł
"Meritum Zysku w Internecie" 3m 7% min 10 000 zł
Getin Bank 7% na 3m
Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

Pozdrawiam.

--
www.lokatybezbelki.w.interia.pl --

Data: 2009-02-28 07:58:59
Autor: Szymon
Lokaty
Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

7% jest.

Data: 2009-02-28 07:41:03
Autor: Jacek Erazmus
Lokaty
On 28 Lut, 07:58, "Szymon" <nos...@o2.pl> wrote:
> Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

7% jest.

Allianz Bank 7,2 %

http://www.allianz.pl/bank_lokata,901.html

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-02-28 16:04:36
Autor: eclip
Lokaty
Witam,
jesteś pewien ?
Ja nie :) ale tak mi powiedział konsultant na wyspie Eurobanku że spada na 6%.

Pzdr

-- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2009-02-28 18:31:38
Autor: Szymon
Lokaty
jesteś pewien ?
Ja nie :) ale tak mi powiedział konsultant na wyspie Eurobanku że spada na 6%.

Tak głosi ich pdf na stronie dot. oprocentowania lokat. Na 6% spadły lokaty ze stałym oprocentowaniem. 7-dniowa jest tylko zmienna.

Lokaty