Lokaty

Data: 2012-01-13 01:58:48
Autor: Budzik
Lokaty
Zaproponowano mi 6,3% na 12miesięcy z ochroną antybelkową.
Mozna znaleźć coś lepszego?
Moze na dłuższy okres? Wyzszy procent?

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2012-01-13 03:52:38
Autor: Michał Pławsiuk
Lokaty
On 13 Sty, 02:58, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Zaproponowano mi 6,3% na 12miesięcy z ochroną antybelkową.
Mozna znaleźć coś lepszego?
Moze na dłuższy okres? Wyzszy procent?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

np. tylko, że 6,39% na 5msc
http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free

Data: 2012-01-13 18:58:47
Autor: Budzik
Lokaty
Osobnik posiadający mail michalplawsiuk@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zaproponowano mi 6,3% na 12miesięcy z ochroną antybelkową.
Mozna znaleźć coś lepszego?
Moze na dłuższy okres? Wyzszy procent?

np. tylko, że 6,39% na 5msc
http://ideabank.pl/indywidualni_tax_free

No tak. Tylko pytanie czy to sie opłaca.
Zakładajac ze po tych 5 miesiacach oprocentowanie będzie wyzsze niz obecne - zyski zje belka.
No chyba, ze skoczy do 8%, ale to juz wrózenie z fusów.

Co sądzicie?
No i czy ktos ma jakas lepsza oferte na minimum rok z zabezpieczeniem przed belka przez cały okres?

A moze od 01.04 zamiast loka znowu zaczna krolowac ubezpieczenia i belka w ten sposób zostanie ominieta?

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2012-01-13 21:30:32
Autor: marfi
Lokaty
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:13012012.2410A5F2budzik61.poznan.pl...

No i czy ktos ma jakas lepsza oferte na minimum rok z zabezpieczeniem przed
belka przez cały okres?

  Głosowałeś na PO to masz teraz POdatek a nie "belkę"

--
marfi

Data: 2012-01-13 21:34:52
Autor: otrov
Lokaty
W dniu 2012-01-13 21:30, marfi pisze:
[...]

A może lepiej "Vincenta"? :-)

o.

Data: 2012-01-13 23:58:46
Autor: Budzik
Lokaty
Osobnik posiadający mail @bb.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No i czy ktos ma jakas lepsza oferte na minimum rok z zabezpieczeniem przed
belka przez cały okres?

  Głosowałeś na PO to masz teraz POdatek a nie "belkę"

to jakas gra?
100 punktów za głupie komentarze zamiast odpowiedzi na temat?

Oczywiście nie podoba mi się idea podatków ogólnie a belki w szczególnosci- ale, o ile mnie pamiec nie myli, ten podatek został wprowadzany przez Millera nie przez Tuska?

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2012-01-14 11:14:21
Autor: darkblue
Lokaty
Budzik: wejdź na stronę Idea Banku i poczytaj o lokacie TAX FREE.
Jak byk tam masz napisane:

cyt.:"Jak to działa?
W celu optymalizacji zysku Idea Bank przygotował lokatę TAX FREE, która do dnia 27.03.2012 roku będzie oprocentowana tak, aby odsetki z niej były równe odsetkom na lokacie z kapitalizacją dzienną o oprocentowaniu: 6,39% w skali roku w przypadku lokaty 5-miesięcznej, 6,10% w skali roku w przypadku lokaty 6- i 9-miesięcznej, 6,28% w skali roku w przypadku lokaty 12-miesięcznej, 6,31% w skali roku w przypadku lokaty 15-miesięcznej oraz 6,30% w skali roku w przypadku lokaty 18-miesięcznej,
Od 28.03.2012r. nominalne roczne oprocentowanie lokaty będzie wynosiło 0,1%,
Przyjęta przez Idea Bank konstrukcja lokaty TAX FREE i jej oprocentowanie, niejednakowe w okresie jej trwania, gwarantują Państwu odsetki równe tym, które byłyby wypłacone w ciągu okresu trwania lokaty. Idea Bank odpowiednio podniósł oprocentowanie lokaty, aby analogiczną wartość odsetek skapitalizować jeszcze przed 28 marca 2012 roku2.

1 Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie nominalne 6,3% w skali roku na 12 miesięcy. Z uwagi na zaokrąglenie kwoty podatku od dochodów kapitałowych podatek ten wg stanu prawnego na dzień sporządzenia niniejszej informacji wynosi 0zł, co oznacza, że inna lokata w tych samych granicach kwotowych, na taki sam okres, dla której podatek ten byłby równy 19% musiałaby mieć oprocentowanie 8,15% w skali roku, aby Klient uzyskał analogiczny zysk.

2 Oprocentowanie lokaty ustalane jest w dniu opłacenia lokaty wg następującego wzoru: 6,1% (6,39% dla lokaty 5-miesięcznej, 6,28% dla lokaty 12-miesięcznej, 6,31% dla lokaty 15-miesięcznej, 6,3% dla lokaty 18-miesięcznej) x [365 podzielone przez liczbę dni do 27 marca 2012 r.] x [wyrażony w miesiącach czas trwania lokaty podzielony przez 12]."

Czy już wszystko jasne?

Może podacie przykłady innych banków, które oferują lepsze oprocentowanie na okres do 5 m-cy i podobny mechanizm antybelkowy?

Data: 2012-01-14 16:14:02
Autor: Tomasz Finke
Lokaty
W dniu 2012-01-14 11:14, darkblue pisze:

Może podacie przykłady innych banków, które oferują lepsze
oprocentowanie na okres do 5 m-cy i podobny mechanizm antybelkowy?

Getinonline miał do ub. czwartku podobną ofertę na 5 m-cy.
Teraz oferują bezbelkowe 6,28% na 12 miesięcy.

T.

Data: 2012-01-14 17:58:44
Autor: Budzik
Lokaty
Osobnik posiadający mail nomail@nospam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Budzik: wejdź na stronę Idea Banku i poczytaj o lokacie TAX FREE.
Jak byk tam masz napisane:

?
nie rozumiem, dlaczego objasniasz mi zasadyu działania lokat tax free. To jest dla mnie jasne.
Pytałem, czy obecnie mozna znaleźć lepsze lokaty niz własnie około 6,3.
Czy ktos oferuje dłuższe lokaty niz wspomniane 18 miesiecy?
Co sadzicie o tym, w jaka strone pojda lokaty po 28.03? Ubezpieczenia?

Nie pytałem jak działa lokata antybelkowa tylko o konkretne oferty!

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-01-14 20:07:26
Autor: Sławek
Lokaty
Użytkownik "darkblue"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jerkj9$u4f$1@mx1.internetia.pl...

Od 28.03.2012r. nominalne roczne oprocentowanie lokaty będzie wynosiło 0,1%,

Czy już wszystko jasne?

Jasno to będzie jak sobie policzysz ile realnie dostaniesz oprocentowania po 27.03.2012

0,1% dziennie da ci zapewne 1 grosz odsetek, który to "uzysk" pożre ci wielki niebieski pożeracz odsetek.
Czyli realnie dostaniesz 0,00zł odsetek a więc 0,00%
Jeżeli teraz policzysz średnią realną stopę:
X*6,3%  przez Y dni
0,0% przez Z dni
To średnia wychodzi tym bardziej odległa od 6,3% im dłuższa lokata

-- Sławek

Data: 2012-01-15 01:00:24
Autor: Tomasz Finke
Lokaty
W dniu 2012-01-14 20:07, Sławek pisze:

Jasno to będzie jak sobie policzysz ile realnie dostaniesz oprocentowania po
27.03.2012

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.  Tu jest przykładowa
tabela produktu dla bezbelkowej lokaty 12-miesięcznej w GO:

http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_magiczna_dwunastka.pdf

Jak widać oprocentowanie w okresie przedbelkowym zależy od daty
założenia lokaty i sięga nawet 40,21% rocznie, żeby za cały okres
lokaty średnie odsetki wyniosły te 6,28%.

T.

Data: 2012-01-15 01:04:02
Autor: Waldek
Lokaty

Użytkownik "Sławek" <slavekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesjrq$jqp$1inews.gazeta.pl...

Jeżeli teraz policzysz średnią realną stopę:
X*6,3%  przez Y dni
0,0% przez Z dni
To średnia wychodzi tym bardziej odległa od 6,3% im dłuższa lokata

A kolega to czasem z Marsa wlasnie nie przylecial ? ;)
6,3 to sredni % z lokaty, czyli  przez Y dni % jest odpowiednio wyzszy

Sugeruje czytac ze zrozumieniem przed pisaniem bzdet na grupe

Pozdro

Data: 2012-01-15 08:25:53
Autor: Sławek
Lokaty
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup

> [...]

> To średnia wychodzi tym bardziej odległa od 6,3% im dłuższa lokata

A kolega to czasem z Marsa wlasnie nie przylecial ? ;)

Nie ;-)

6,3 to sredni % z lokaty, czyli  przez Y dni % jest odpowiednio wyzszy

Odpowiednio czyli "X*6,3%" (X razy 6,3%) co powyżej napisałem

Sugeruje czytac ze zrozumieniem przed pisaniem bzdet na grupe

Wzajemnie

Czy X z powyższego wzoru jest przez bank wyznaczone wg zasady
"2 miesiące wysokiego oprocentowania + 10 miesięcy 0,1%, razem 6,3%"?
Tak napisali w regulaminie
A otrzymujesz zasadę
"2 miesiące wysokiego oprocentowania + 10 miesięcy 0,0%, razem ???"

-- Sławek

Data: 2012-01-14 16:00:17
Autor: Jarek Andrzejewski
Lokaty
On Fri, 13 Jan 2012 23:58:46 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Oczywiście nie podoba mi się idea podatków ogólnie a belki w szczególnosci- ale, o ile mnie pamiec nie myli, ten podatek został wprowadzany przez Millera nie przez Tuska?

A jakie ma znaczenie, kto go wprowadził (poza oczywiście nazwą) w
obliczu tego, że to DT obiecywał jego zniesienie?
Niestety, po paru latach rządów miłości okazuje sie, że "komuch" LM
coraz bardziej wydaje się prawicą, a PO - lewicą (że już o M.Rakowskim
i "ustawie Wilczka" z 1988 nie wspomnę). Chichot historii...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-14 17:58:45
Autor: Budzik
Lokaty
Osobnik posiadający mail ptja.pl@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

masz rację, winni są tak samo ci co ja wprowadzali jak i ci, ktorzy obiecywali jej zniesienie i nie zrobli tego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2012-01-14 23:06:58
Autor: Krzysztof
Lokaty

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:14012012.559B004Ebudzik61.poznan.pl...
[...]

Zaden polityk nie zniesie podatku juz wprowadzonego, bo jest to mu nie na reke, niezaleznie z jakiej opcji bylby. Mozeby zapomniec o zniesieniu 'belki', a ci co POobiecywali to niestety robili to z premedytacja, wiedzac, ze i tak nie bedzie zniesiony.

Data: 2012-01-15 15:39:13
Autor: xbartx
Lokaty
Dnia Sat, 14 Jan 2012 23:06:58 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]

Trochę niezby dokładnie się wyraziłeś ;)
Podatek Belki to pewnie będzie jeszcze nie raz zniesiony - oczywiście w formie kiełbasy wyborczej.

Data: 2012-01-18 09:37:33
Autor: Jarek Andrzejewski
Lokaty
On Sat, 14 Jan 2012 23:06:58 +0100, "Krzysztof"
<onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

Zaden polityk nie zniesie podatku juz wprowadzonego, bo jest to mu nie na

hmmm, nie zgodzę się. Pozostając na "naszym podwórku": podatek od wdów
i sierot, znany jako spadkowy - to fakt. Różnych partie prawicowe (np.
UPR, KNP czy inne wcielenia Korwina-Mikkego) albo organizacje (np.
CAS, ale to nie politycy) też są konsekwentne od lat.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-14 12:39:32
Autor: ppp
Lokaty
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a): 01.04 zamiast loka znowu zaczna krolowac ubezpieczenia i belka w
ten sposób zostanie ominieta?

Ubezpieczenia nie maja gwarancji BFG wiec to rozwiazanie odpada

--

Lokaty