Data: 2013-04-19 22:13:00 | |
Autor: Jan Rudnicki | |
Lokaty.... | |
.... jak w temacie - co teraz 'na topie' dla 3 lub 4 miesiÄcy?
A tak poza tym, gdy trafi siÄ coĹ atrakcyjnego, to albo dla nowych klientĂłw, albo z ograniczeniem maksymalnej kwoty, albo obowiÄ zkowo konto osobiste i inne takie bzdety. Tak siÄ zastanawiam - starzy klienci bankom ĹmierdzÄ ? WiÄksza kwota Ĺmierdzi im rĂłwnieĹź? Czy moĹźe wychodzi tu efekt niedouczenia na tzw. organizacji i zarzÄ dzaniu czy teĹź efekt opuszczania zajÄÄ na powaĹźnych studiach z marketingu i reklamy? No bo przecieĹź nie bÄdÄ dla 10tys. zmieniaĹ banku i rachunku osobistego - nie nauczyli humanistĂłw liczyÄ? Czy moĹźe ci, ktĂłrzy potrafiÄ liczyÄ, wyjechali juĹź na zmywak do Irlandii? Pozdrawiam, Jan |
|
Data: 2013-04-19 13:44:37 | |
Autor: pasztab | |
Lokaty.... | |
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 22:13:00 UTC+2 użytkownik Jan Rudnicki napisał:
Tak się zastanawiam - starzy klienci bankom śmierdzą? Większa kwota śmierdzi im również? Przypuszczam, ze wlasnie o to im chodzi abys ten rachunek zmienil. Stad te promocje, na nowe srodki, wysoki procent do malej kwoty i zwiazanej z otwarciem rachunku. Ile osob sie na to nabierze, tzn. bezustannie bedzie te rachunki otwieralo - trudno wyczuc.. Mam nadzieje, ze takich "kolekcjonerow" jest coraz mniej. Niestety banki przyzwyczajaja coraz bardziej, ze zdrada sie oplaca. Cala nadzieja w tym, ze coraz wieksza ilosc osob po prostu oleje te ich wisienki, promocje itp. Moze wtedy wroca do starego klienta. |
|
Data: 2013-04-20 06:37:47 | |
Autor: Marek | |
Lokaty.... | |
W dniu 19.04.2013 22:44, pasztab@gmail.com pisze:
Niestety banki przyzwyczajaja coraz bardziej, ze zdrada sie oplaca. Cala nadzieja w tym, ze coraz wieksza ilosc osob po prostu oleje te ich wisienki, promocje itp. Moze wtedy wroca do starego klienta. Nie jestem pewny czy wrócą do starego klienta bo maja go w d..... Klient stary juz został "złapany" i nie warto sie o niego troszczyć bo prawdopodobni nie bedzie mu sie chciało robić cokolwiek aby sobie polepszyc, tym bardziej ze polepszenie jest minimalne. To są niestety ostatnie trendy marketingowe.... "polskich managerów" -> szczególnie widocznie u operatorów GSM oraz w bankach. Można stwierdzić że króluje nastawienie na szybki zysk "tu i teraz" a po nas choćby potop... Może to kwestia programów nauczania na uczelniach? a może pazerność managerów? pozdrawiam, marek |
|
Data: 2013-04-20 11:38:44 | |
Autor: MichalL | |
Lokaty.... | |
"Marek" <mularek_wytnij@o2.pl> wrote in message news:kkt6jg$qc1$1mx1.internetia.pl... W dniu 19.04.2013 22:44, pasztab@gmail.com pisze: Może to kwestia programów nauczania na uczelniach? a może pazerność managerów? A może pazerność wynikająca z kultury wszczerpianej na SGH? MichalL |
|
Data: 2013-04-25 07:06:24 | |
Autor: TrzyLinie | |
Lokaty.... | |
W dniu 2013-04-20 11:38, MichalL napisał(a):
"Marek" <mularek_wytnij@o2.pl> wrote in message news:kkt6jg$qc1$1mx1.internetia.pl... IMO nie jest to jednak kultura - to co się wszczepia na SGH :-/ -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-04-20 11:42:34 | |
Autor: Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza | |
Lokaty.... | |
Użytkownik "Marek" <mularek_wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:kkt6jg$qc1$1mx1.internetia.pl... W dniu 19.04.2013 22:44, pasztab@gmail.com pisze: Nie jestem pewny czy wrócą do starego klienta bo maja go w d..... Ile trwa kariera błyskotliwego managera na jednym stanowisku? Półtora roku, góra trzy lata... Musi się szybko wykazać, żeby awansować... A starzy klienci, w sumie niech spierdalają... who cares?! Przyjdzie następny błyskotliwy manager i będzie odzyskiwał... W. |