Lokaty Open Finance - opinie

Data: 2009-05-08 13:18:39
Autor: jijomo
Lokaty Open Finance - opinie
Witam.
Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?
Regulamin dostepny na tej stronie jest dosyc lakoniczny, a umowa przychodzi poczta dopiero po dokonaniu przelewu na ich konto.
Czy nie ma zadnych problemow z wyplata srodkow? Co zawiera ta umowa ogolnie rzecz biorac?
Pomijam fakt, ze nie da sie zlozyc wniosku o lokate bez wydania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych - trudno.
W watku http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/00efd7ae51286a1b/90160f0180c12d3f?#90160f0180c12d3f uzytkownik Radzik napisal, ze mial jakies klopoty, ale niestety nie sprecyzowal tego w zaden sposob - moze teraz bylby sklonny rozwinac swoja wypowiedz?

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-08 12:24:34
Autor: aneczka
Lokaty Open Finance - opinie
miałam i mam - bez żadnych problemów Lokaty s± w Noble Bank - Open Finance tylko po¶redniczy.
Po założeniu lokaty przysyłaj±  też smsa i masz konto z podgl±dem

Data: 2009-05-08 17:20:48
Autor: Titus Atomicus
Lokaty Open Finance - opinie
In article <gu14ef$ij2$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 jijomo <lost2usunmalpa@op.pl> wrote:

Witam.
Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

Moze nieco podobne.
Ja akurat pomagalem przy otwarciu 'polisolokaty'
Umowe, a w zasadzie potwierdzenie otwarcia polisolokaty udalo sie od nich wyciagnac po... 3 miesiacach od wplacenia srodkow na konto.
Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu tysiecy zlotych.
Raczej nie polecam.
Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.
TA

Data: 2009-05-08 17:23:38
Autor: jijomo
Lokaty Open Finance - opinie

[...]

Rozumiem, ze tez w OF?
A czy w tej umowie bylo cos niepokojacego?

Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.

Czyli wyplata nastapi za kilka miesiecy, bo wtedy konczy sie polisolokata? Czy tez trzeba z nimi walczyc kilka miesiecy o zwrot srodkow? ;)

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-08 19:26:14
Autor: Titus Atomicus
Lokaty Open Finance - opinie
In article <gu1ipr$7j5$1@sunflower.man.poznan.pl>,
> [...]

> Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu > tysiecy zlotych.

Tak.

A czy w tej umowie bylo cos niepokojacego?

Umowy na pismie w ogole nie bylo.
Byl tylko ten 'certyfikat' wydany po kilku miesiacach - 'no bo to atrakcyjna lokata byla i mamy troche opoznienia'.

> Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.

Czyli wyplata nastapi za kilka miesiecy, bo wtedy konczy sie polisolokata?

TAk.

Czy tez trzeba z nimi walczyc kilka miesiecy o zwrot srodkow? ;)

A tego jeszcze nie wiadomo.

TA

Data: 2009-05-08 18:59:29
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

[...]

Chyba nasza dyskusja poszła w zupełnie innym kierunku. Piszesz o
polisolokacie, któr± jak mniemam zakładasz w placówce OF. I z tego co
napisałe¶, na tym gruncie jest lipa.
Jeżeli jednak mówimy o lokatach zakładanych przez ich stronę www, to tak jak
napisałem ja nie mogę złego słowa o nich powiedzieć i zapewne 99% klientów
uważa podobnie.
Wszystko sprawnie i co najważniejsze - bez wychodzenia z domu :)

Data: 2009-05-08 19:27:39
Autor: Titus Atomicus
Lokaty Open Finance - opinie
In article <gu1ner$948$1@news.interia.pl>,
 "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

> [...]

Chyba nasza dyskusja poszła w zupełnie innym kierunku. Piszesz o
polisolokacie, któr± jak mniemam zakładasz w placówce OF. I z tego co

Tak. Lipa w w OF.
Inny produkt. Ale nie wzbudza zaufania do firmy jako takiej.

TA

Data: 2009-05-08 20:28:31
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie

Tak. Lipa w w OF.
Inny produkt. Ale nie wzbudza zaufania do firmy jako takiej.

Musimy jednak pamiętać, że OF jest tylko po¶rednikiem w zakładaniu lokat.
Kasa l±duje w Noble banku.
Chociaż jeżeli przyjrzymy się dokładniej powi±zaniom kapitałowym pomiędzy
tymi firmami zobaczymy, że siedz± w jednym holdingu :)

Data: 2009-05-08 18:05:17
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"jijomo" news:gu14ef$ij2$1sunflower.man.poznan.pl

Witam.

Cześć :)

Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod
adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

Korzystałem, korzystam i na 99% korzystać będę. Oferta jak dla mnie pierwsza
klasa - ot choć by obecny teraz w ofercie 7% killer :)

Regulamin dostepny na tej stronie jest dosyc lakoniczny, a umowa
przychodzi poczta dopiero po dokonaniu przelewu na ich konto.

Umowa?
Pocztą dostaniesz papierowe potwierdzenie założenia lokaty i nic więcej :)

Czy nie ma zadnych problemow z wyplata srodkow?

Najmniejszych. Wszystko odbywa siÄ™ sprawnie.
Dodam tylko, że nie należy się przejmować kiedy np. 2 dni po dokonaniu
przelewu na lokatę nie będziemy jej widzieć w systemie. Po prostu w OF
system ma taki urok, że niekiedy lokata jest widoczna z opóźnieniem, ALE -
pieniądze na niej pracują od dnia kiedy twoje środki znalazły się na ich
rachunku

Pomijam fakt, ze nie da sie zlozyc wniosku o lokate bez wydania zgody na
przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych - trudno.

Z doświadczenia mogę powiedzieć, że te cele marketingowe w moim przypadku
oraz znajomych, którym poleciłem OF (bardzo sobie chwalą) ograniczył się do
zaproponowania mi większego oprocentowania niż standardowe w przypadku gdy
bym zdecydował się na przedłużenie/odnowienie już trwających lokat :)
Tak więc jak widzisz, w tym przypadku nie ma się raczej czego obawiać :)

[...]

MoĹĽe Radzik to przedstawiciel konkurencji :)

Data: 2009-05-11 07:28:54
Autor: Arek
Lokaty Open Finance - opinie
Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Ale podanie nr komórki jest obligatoryjne? Chodzi o to czy póxniej nękają
ttelefonami/SMS-ami po zakończeniu współpracy z nimi?

Arek

Data: 2009-05-11 10:10:49
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"Arek" news:gu8d4a$dvd$1news.onet.pl

Ale podanie nr komórki jest obligatoryjne? Chodzi o to czy póxniej nękają
ttelefonami/SMS-ami po zakończeniu współpracy z nimi?

Jest konieczne z tego powodu, że wysyłają ci na podany numer hasło (potem
możesz sobie je zmienić) potrzebne do zalogowania się w ich systemie
(podgląd lokat, zakładanie lokat itp.).
O ile sam współpracy z nimi nie skończyłem (związałem się z nimi na
najbliĹĽsze dwa lata, no moĹĽe ciut krĂłcej he he) to jeden ze znajomych, o
których wspomniałem po zakończeniu lokat nie zakładał nowych depozytów. Nie
dostaje ĹĽadnych telefonĂłw czy SMSĂłw reklamowych.

Data: 2009-05-11 18:26:11
Autor: Arek
Lokaty Open Finance - opinie
Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...

to jeden ze znajomych, o
których wspomniałem po zakończeniu lokat nie zakładał nowych depozytów. Nie
dostaje ĹĽadnych telefonĂłw czy SMSĂłw reklamowych.

Mili ludzie.
Mnie zastanawia glaczego Noble od razu nie zbiera pieniędzy ale przez pośrednika
(powiązanego wprawdzie kapitałowo) i to na wyższy (chyba) procent niż Noble.
Pośrednik za darmo nie pracuje. Że niby Noble dla zamożnych? To przecież
Getin też związany kapitałowo i może zbierać od "maluczkich" na 7% i też przez
internet żeby było taniej. A tam tylko 6-6,5%
Do tego lokata Rewolwer 7% ma ciekawÄ… konstrukcjÄ™ - pododbny efekt by uzyskali
utrzymując 7% na 3-mieisęcznych odnawialnych a nawet wyszło by im taniej
bo mogliby obniżać po 3 mies a tak to gwarantują na 2 lata. A gdy konkurencja da
więcej to klienci po zakończeniu kolejnych 3 mies. i tak uciekną.

Arek

Data: 2009-05-11 19:16:33
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"Arek" news:gu9jko$2tm$1news.onet.pl

[wyciÄ…Ĺ‚]

Bo grupÄ… docelowÄ… Noble sÄ… dzieci lepszego boga :) StÄ…d teĹĽ Noble nie
pozwala sobie na szturm swoich nielicznych placówek przez "plebs" więc
depozyty zbiera przez net via OF :)

Data: 2009-05-11 19:40:49
Autor: scholastyk
Lokaty Open Finance - opinie

Mili ludzie.
Mnie zastanawia glaczego Noble od razu nie zbiera pieniÄ&#65533;dzy ale przez poĹ&#65533;rednika
(powiÄ&#65533;zanego wprawdzie kapitaĹ&#65533;owo) i to na wyĹĽszy (chyba) procent niĹĽ Noble.

Pewnie dlatego, że Noble Bank ma tylko 8 oddziałów (z tego 3 w Warszawie) i nie
mógłby zebrać poprzez nie dużej liczby depozytów.
Kto¶ powie, że mogliby zbierać depozyty przez internet z takim samym efektem jak
robi to Open Finance - wydaje mi się jednak, że więcej lokat zakładane jest
osobi¶cie w placówkach OF. No a poza tym przy okazji można wcisn±ć klientowi jakie¶ fundusze... :)

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-05-11 20:13:25
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
<scholastyk_@czat.onet.pl> news:653d.0000087d.4a086321newsgate.onet.pl

No a poza tym przy okazji można wcisn±ć klientowi jakie¶ fundusze... :)

I strukturki! :)

Data: 2009-05-11 22:09:29
Autor: Arek
Lokaty Open Finance - opinie
scholastyk_@czat.onet.pl napisał(a) w wiadomo¶ci:
[...]

Ja jestem ciekaw popularno¶ci lokat w Noble. Albo ich rach. oszczędno¶ciowego
opartego na WIBORze..., teraz 3,69-4,19% :)

No a poza tym przy okazji można wcisn±ć klientowi jakie¶ fundusze... :)

Mozliwo¶ć zakładania lokat przez sieć raczej nie służy sprzedaży funduszy -
zakładaj±cy lokaty przez internet wiedz± czego chc± i znacznie rzadziej dadz±
sobie wcisn±ć co¶ innego. Chyba, że się mylę?
Jeżeli chcieli odróżnić VIPów od "pospólstwa" to przecież istnieje naturalny
podział Noble-Getin. Zbieranie drbnicy mogliby pozostawić Getinowi (w oddziale
też można jak±¶ kartę wcisn±ć), po co mieszać w to OF?
A swoj± drog± cały ten holding pożycza od klientów na do¶ć wysoki procent.

Arek

Data: 2009-05-08 20:03:56
Autor: Zyga
Lokaty Open Finance - opinie
Użytkownik "jijomo" <lost2usunmalpa@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu14ef$ij2$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam.
Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

Korzystałem i korzystam.
Problemów żadnych. Raz nawet  zadzwoniłem i zmieniłem nr konta na które maj± przelać pieni±żki gdy lokata się skończy.
A internetowy podgl±d konta był o niebo lepszy od tego co pocztowy oferował wtedy.
Reasumuj±c, polecam.

pzdr
Zyga

Data: 2009-05-08 20:29:07
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"Zyga" news:gu1so6$egh$1mx1.internetia.pl

A internetowy podgl±d konta był o niebo lepszy od tego co pocztowy
oferował
wtedy.

Zmienili co¶ w podgl±dzie lokat w pocztowym?

Data: 2009-05-08 21:44:00
Autor: Zyga
Lokaty Open Finance - opinie

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu1srl$fue$3news.interia.pl...
[...]

nie wiem, przestałem używać pocztowego, ale jak używałem to był toporny.

pzdr
Zyga

Data: 2009-05-08 22:19:22
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"Zyga" news:gu22ka$7ge$1mx1.internetia.pl

nie wiem, przestałem używać pocztowego, ale jak używałem to był toporny.

He he he mi nie było dane z niego korzystać - w swojej karierze założyłem
dwa killlery, do których nie było podgl±du i na tym koniec. Jednak z opinii
innych wnioskowałem, że system pocztowego działa do¶ć specyficznie - jak
przystało na państwow± firmę, z PRLowskim rodowodem :)

Data: 2009-05-08 13:55:21
Autor: Tomasz
Lokaty Open Finance - opinie
.. Jednak z opinii
innych wnioskowałem, że system pocztowego działa do¶ć specyficznie - jak
przystało na państwow± firmę, z PRLowskim rodowodem :)

System Banku Pocztowego działa jak najbardziej normalnie.
Owszem jaki¶ czas temu mieli krótk± (1-maks 2 dni) przerwę w
podgl±dzie konta ale od tamtego czasu wszystko działa.
W przeci±gu 5 miesięcy przez internet założyłem tam i zerwałem 5 lokat
- bez żadnych problemów.

Niestety oprocentowanie ostatnio mocno kuleje.
Killer z 7% szybko spadł do 4,5 (Lokata 10D).

Inne lokaty też nie s± juz takie atrakcyjne.

Data: 2009-05-09 10:49:02
Autor: Adrian
Lokaty Open Finance - opinie
miałem u nich lokate 3M, bez najmniejszych problemów, po 3 miesi±cach
kasa automatycznie wróciła do mnie, wszystko zakładane przez
internet,polecam
po zakończeniu umowy zaproponowali odnowienie lokaty na lepszych o 0.5
punktu procentowego warunkach niż te dostępne dla każdego

Data: 2010-05-09 13:13:46
Autor: iron1985
Lokaty Open Finance - opinie

mam u nich kilka lokat na kilkadziesi±t tysięcy złotych i jak narazie wszystko jest ok. raz tylko jedn± anulowałem lokatę i nie było problemu ze zwrotem kasy
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-05-09 16:51:16
Autor: sam jestem
Lokaty Open Finance - opinie
Użytkownik "iron1985" <iron1985@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hs6cea$gt6$1z-news.wcss.wroc.pl...

mam u nich kilka lokat na kilkadziesi±t tysięcy złotych i jak narazie wszystko jest ok. raz tylko jedn± anulowałem lokatę i nie było problemu ze zwrotem kasy

Nigdy się zrywaniem nie interesowałm, i st±d nie wiem - jakie s± 'opłaty' zazerwanie?
kwotowo, czy w procentach licz± karę?

SJ

Data: 2010-05-09 22:33:26
Autor: ikarek
Lokaty Open Finance - opinie
Użytkownik "sam jestem" <janke@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hs6i50$gbo$1news.onet.pl...
[...]

Zależy kiedy zawarłe¶ umowę. Starsze lokaty maj± utratę 70% kwoty
naliczonych odsetek, a nowsze trac± 100% tej kwoty. Nie pamiętam
jaka jest data graniczna, bo też się specjalnie tym nie interesowałem
- tylko upewniałem, że jakby co zwróc± mi główn± kwotę :)

Lokaty Open Finance - opinie