Lokaty Open Finance - opinie

Data: 2009-05-08 17:20:48
Autor: Titus Atomicus
Lokaty Open Finance - opinie
In article <gu14ef$ij2$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 jijomo <lost2usunmalpa@op.pl> wrote:

Witam.
Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

Moze nieco podobne.
Ja akurat pomagalem przy otwarciu 'polisolokaty'
Umowe, a w zasadzie potwierdzenie otwarcia polisolokaty udalo sie od nich wyciagnac po... 3 miesiacach od wplacenia srodkow na konto.
Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu tysiecy zlotych.
Raczej nie polecam.
Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.
TA

Data: 2009-05-08 17:23:38
Autor: jijomo
Lokaty Open Finance - opinie

[...]

Rozumiem, ze tez w OF?
A czy w tej umowie bylo cos niepokojacego?

Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.

Czyli wyplata nastapi za kilka miesiecy, bo wtedy konczy sie polisolokata? Czy tez trzeba z nimi walczyc kilka miesiecy o zwrot srodkow? ;)

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-08 19:26:14
Autor: Titus Atomicus
Lokaty Open Finance - opinie
In article <gu1ipr$7j5$1@sunflower.man.poznan.pl>,
> [...]

> Dosc dziwne traktowanie zwlaszcza ze chodzilo o kwote kilkudzisieciu > tysiecy zlotych.

Tak.

A czy w tej umowie bylo cos niepokojacego?

Umowy na pismie w ogole nie bylo.
Byl tylko ten 'certyfikat' wydany po kilku miesiacach - 'no bo to atrakcyjna lokata byla i mamy troche opoznienia'.

> Co do wyplaty srodkow to dopiero za kilka miesiecy.

Czyli wyplata nastapi za kilka miesiecy, bo wtedy konczy sie polisolokata?

TAk.

Czy tez trzeba z nimi walczyc kilka miesiecy o zwrot srodkow? ;)

A tego jeszcze nie wiadomo.

TA

Data: 2009-05-08 18:59:29
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

[...]

Chyba nasza dyskusja poszła w zupełnie innym kierunku. Piszesz o
polisolokacie, którą jak mniemam zakładasz w placówce OF. I z tego co
napisałeś, na tym gruncie jest lipa.
Jeżeli jednak mówimy o lokatach zakładanych przez ich stronę www, to tak jak
napisałem ja nie mogę złego słowa o nich powiedzieć i zapewne 99% klientów
uważa podobnie.
Wszystko sprawnie i co najważniejsze - bez wychodzenia z domu :)

Data: 2009-05-08 19:27:39
Autor: Titus Atomicus
Lokaty Open Finance - opinie
In article <gu1ner$948$1@news.interia.pl>,
 "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

> [...]

Chyba nasza dyskusja poszła w zupełnie innym kierunku. Piszesz o
polisolokacie, którą jak mniemam zakładasz w placówce OF. I z tego co

Tak. Lipa w w OF.
Inny produkt. Ale nie wzbudza zaufania do firmy jako takiej.

TA

Data: 2009-05-08 20:28:31
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie

Tak. Lipa w w OF.
Inny produkt. Ale nie wzbudza zaufania do firmy jako takiej.

Musimy jednak pamiętać, że OF jest tylko pośrednikiem w zakładaniu lokat.
Kasa ląduje w Noble banku.
Chociaż jeżeli przyjrzymy się dokładniej powiązaniom kapitałowym pomiędzy
tymi firmami zobaczymy, że siedzą w jednym holdingu :)

Lokaty Open Finance - opinie