Lokaty Open Finance - opinie

Data: 2009-05-08 20:03:56
Autor: Zyga
Lokaty Open Finance - opinie
Użytkownik "jijomo" <lost2usunmalpa@op.pl> napisał w wiadomości news:gu14ef$ij2$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam.
Czy ktos, kto korzystal z lokat oferowanych przez Open Finance pod adresem lokaty.open.pl moglby podzielic sie wrazeniami?

Korzystałem i korzystam.
Problemów żadnych. Raz nawet  zadzwoniłem i zmieniłem nr konta na które mają przelać pieniążki gdy lokata się skończy.
A internetowy podgląd konta był o niebo lepszy od tego co pocztowy oferował wtedy.
Reasumując, polecam.

pzdr
Zyga

Data: 2009-05-08 20:29:07
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"Zyga" news:gu1so6$egh$1mx1.internetia.pl

A internetowy podgląd konta był o niebo lepszy od tego co pocztowy
oferował
wtedy.

Zmienili coś w podglądzie lokat w pocztowym?

Data: 2009-05-08 21:44:00
Autor: Zyga
Lokaty Open Finance - opinie

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gu1srl$fue$3news.interia.pl...
[...]

nie wiem, przestałem używać pocztowego, ale jak używałem to był toporny.

pzdr
Zyga

Data: 2009-05-08 22:19:22
Autor: Valdi.Pavlack
Lokaty Open Finance - opinie
"Zyga" news:gu22ka$7ge$1mx1.internetia.pl

nie wiem, przestałem używać pocztowego, ale jak używałem to był toporny.

He he he mi nie było dane z niego korzystać - w swojej karierze założyłem
dwa killlery, do których nie było podglądu i na tym koniec. Jednak z opinii
innych wnioskowałem, że system pocztowego działa dość specyficznie - jak
przystało na państwową firmę, z PRLowskim rodowodem :)

Data: 2009-05-08 13:55:21
Autor: Tomasz
Lokaty Open Finance - opinie
.. Jednak z opinii
innych wnioskowałem, że system pocztowego działa dość specyficznie - jak
przystało na państwową firmę, z PRLowskim rodowodem :)

System Banku Pocztowego działa jak najbardziej normalnie.
Owszem jakiś czas temu mieli krótką (1-maks 2 dni) przerwę w
podglądzie konta ale od tamtego czasu wszystko działa.
W przeciągu 5 miesięcy przez internet założyłem tam i zerwałem 5 lokat
- bez żadnych problemów.

Niestety oprocentowanie ostatnio mocno kuleje.
Killer z 7% szybko spadł do 4,5 (Lokata 10D).

Inne lokaty też nie są juz takie atrakcyjne.

Lokaty Open Finance - opinie