Lokaty Open Finance - opinie

Data: 2010-05-09 13:13:46
Autor: iron1985
Lokaty Open Finance - opinie

mam u nich kilka lokat na kilkadziesiąt tysięcy złotych i jak narazie wszystko jest ok. raz tylko jedną anulowałem lokatę i nie było problemu ze zwrotem kasy

Data: 2010-05-09 16:51:16
Autor: sam jestem
Lokaty Open Finance - opinie
Użytkownik "iron1985" <iron1985@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:hs6cea$gt6$1z-news.wcss.wroc.pl...

mam u nich kilka lokat na kilkadziesiąt tysięcy złotych i jak narazie wszystko jest ok. raz tylko jedną anulowałem lokatę i nie było problemu ze zwrotem kasy

Nigdy się zrywaniem nie interesowałm, i stąd nie wiem - jakie są 'opłaty' zazerwanie?
kwotowo, czy w procentach liczą karę?

SJ

Data: 2010-05-09 22:33:26
Autor: ikarek
Lokaty Open Finance - opinie
Użytkownik "sam jestem" <janke@vp.pl> napisał w wiadomości news:hs6i50$gbo$1news.onet.pl...
[...]

Zależy kiedy zawarłeś umowę. Starsze lokaty mają utratę 70% kwoty
naliczonych odsetek, a nowsze tracą 100% tej kwoty. Nie pamiętam
jaka jest data graniczna, bo też się specjalnie tym nie interesowałem
- tylko upewniałem, że jakby co zwrócą mi główną kwotę :)

Lokaty Open Finance - opinie