Lokaty Open potwiedzenie

Data: 2010-04-17 19:24:42
Autor: Damian Niusy
Lokaty Open potwiedzenie
Cześć.

Czy open.pl w soboty nie pracuje bo rano założyłem lokaty a nie mam żadnego potwierdzenia ani na e-maila ani na ich stronie.

Damian

Data: 2010-04-18 10:41:40
Autor:
Lokaty Open potwiedzenie
Czy open.pl w soboty nie pracuje bo rano założyłem lokaty a nie mam żadnego potwierdzenia ani na e-maila ani na ich stronie.

U mnie to samo - ale OF ma chyba jakieś kłopoty teraz, bo z ich KK jest coś
nie tak i pewnie za mało rąk to radzenia sobie z tym (wczoraj na jednym z
oddziałów (warszawskich) wisiało ogłoszenie, że nie pracują z powodu
uroczystości pogrzebowych na placu Piłsudskiego).

Data: 2010-04-18 04:20:30
Autor: Cypis
Lokaty Open potwiedzenie
> Czy open.pl w soboty nie pracuje bo rano założyłem lokaty a nie mam

Na lokatę wysłaną 2 kwietnia, dostałem potwierdzenie dopiero 8
kwietnia, więc coś im tam do końca nie działa ostatnio jak należy....

C.

Data: 2010-04-18 13:35:48
Autor: Damian Niusy
Lokaty Open potwiedzenie
Cześć

Dopiero po 6 dniach dostałeś potwierdzenie z numerem konta na jakie wpłacić pieniądze ?
To przecież totalna kpina z ich strony.

Damian

Data: 2010-04-18 12:45:56
Autor:
Lokaty Open potwiedzenie
Nie należy mylić potwierdzenia złożenia wniosku o założenie lokaty, który
zapewne miał na myśli Damian (z nr konta, na które dokonuje się wpłaty)
z potwierdzeniem otwarcia lokaty, które istotnie przychodzi kilka dni po
dokonaniu wpłaty. Ciekawe, czym spowodowane są ich kłopoty... --

Data: 2010-04-18 15:09:21
Autor: Damian Niusy
Lokaty Open potwiedzenie
Dokładnie nie dostałem jeszcze potwierdzenie złożenia wniosku z numerem rachunku na jaki mam wpłacić kasę.

To że potem potwierdzenie otwarcia lokaty przychodzi po kilku dniach to już pal licho.

Damian

Data: 2010-04-18 14:26:51
Autor: Budzik
Lokaty Open potwiedzenie
Użytkownik Damian Niusy bezznaczenia@poczta.onet.pl ...

Dokładnie nie dostałem jeszcze potwierdzenie złożenia wniosku z numerem rachunku na jaki mam wpłacić kasę.

to jest ciekawe.
Zawsze sadzilem, ze tego typu potwierdzenia generuja sie automatycznie.

P.S. Polecam lekture netykiety pod kątem sposobu komponowania postów.

Data: 2010-04-18 18:02:49
Autor:
Lokaty Open potwiedzenie

to jest ciekawe.
Zawsze sadzilem, ze tego typu potwierdzenia generuja sie automatycznie.

Albo mają pad i nie ma kto się tym zająć, albo, co obawiam się bardziej
prawdopodobne - od poniedziałku oprocentowanie w dół. Nie powinno to być
zaskakujące po ruchu Polbanku na mocno oszczędzających...

Data: 2010-04-19 20:25:46
Autor: Damian Niusy
Lokaty Open potwiedzenie
Witam

[...]

Te potwierdzenia to chyba jednak jakiś człowieczek wklepuje do systemu
bo zakładałem kilkanaście lokat i pierwsze potwierdzenie przyszło
dzisiaj o godz. 6:40 a ostatnie prawie 2 godziny później.

Damian

Lokaty Open potwiedzenie