Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Lokaty Open - problemy

Lokaty Open - problemy

Data: 2010-04-16 07:15:17
Autor: Grześ
Lokaty Open - problemy
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem. Otóż
ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
"środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.

pozdr
Grzesiu

--


Data: 2010-04-16 08:47:36
Autor: Budzik
Lokaty Open - problemy
Użytkownik Grześ  athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl ...

Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat
nieodnawialnych z opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały
przelane bywa problem. Otóż ich system nie podaje tego nr konta! W
potwierdzeniu założenia w pozycji "środki przelać na: " jest puste
pole. To można oczywiście przez infolinię poprawić, nie mniej jednak
jest to niedogodnością.
nie potwierdzam
lokata optyalna zalozona w marcu
na potwierdzeniach, ktore dotarły poczta jest numer rachunku na ktory ma isc kasa.
To sam w mailu ktory przychodzi po zalozeniu lokaty (wplacie i zaksiegowaniu pieniedzy)
Natomiast tej informacji rzeczywiscie nie było w mailu informujacym o zlozonym wniosku. Ale nie ma tez pustego pola.
Tak było w marcu.

Data: 2010-04-16 10:02:52
Autor: ikarek
Lokaty Open - problemy
Użytkownik "Grześ " <athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq92q4$t31$1inews.gazeta.pl...
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem. Otóż
ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
"środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.

Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
jakiś czas - dzięki jeszcze raz.

Data: 2010-04-16 10:39:17
Autor: Krzysztof
Lokaty Open - problemy

"ikarek" <lisz@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message news:hq95jl$9h1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Grześ " <athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq92q4$t31$1inews.gazeta.pl...
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem. Otóż
ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
"środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.

Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
jakiś czas - dzięki jeszcze raz.
Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych lokat.

Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote.
Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni to usunac.

Lokaty Open - problemy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona