Data: 2010-04-16 07:15:17 | |
Autor: Grześ | |
Lokaty Open - problemy | |
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem. Otóż ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością. pozdr Grzesiu -- |
|
Data: 2010-04-16 08:47:36 | |
Autor: Budzik | |
Lokaty Open - problemy | |
Użytkownik Grześ athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl ...
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokatnie potwierdzam lokata optyalna zalozona w marcu na potwierdzeniach, ktore dotarły poczta jest numer rachunku na ktory ma isc kasa. To sam w mailu ktory przychodzi po zalozeniu lokaty (wplacie i zaksiegowaniu pieniedzy) Natomiast tej informacji rzeczywiscie nie było w mailu informujacym o zlozonym wniosku. Ale nie ma tez pustego pola. Tak było w marcu. |
|
Data: 2010-04-16 10:02:52 | |
Autor: ikarek | |
Lokaty Open - problemy | |
Użytkownik "Grześ " <athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq92q4$t31$1inews.gazeta.pl...
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków". Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem, który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za jakiś czas - dzięki jeszcze raz. |
|
Data: 2010-04-16 10:39:17 | |
Autor: Krzysztof | |
Lokaty Open - problemy | |
"ikarek" <lisz@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message news:hq95jl$9h1$1news.onet.pl... Użytkownik "Grześ " <athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq92q4$t31$1inews.gazeta.pl...Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych lokat. Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote. Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni to usunac. |
|