Data: 2010-04-16 10:02:52 | |
Autor: ikarek | |
Lokaty Open - problemy | |
Użytkownik "Grześ " <athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq92q4$t31$1inews.gazeta.pl...
Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków". Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem, który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za jakiś czas - dzięki jeszcze raz. |
|
Data: 2010-04-16 10:39:17 | |
Autor: Krzysztof | |
Lokaty Open - problemy | |
"ikarek" <lisz@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message news:hq95jl$9h1$1news.onet.pl... Użytkownik "Grześ " <athlonek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq92q4$t31$1inews.gazeta.pl...Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych lokat. Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote. Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni to usunac. |
|