Lokaty Open-przedluzone

Data: 2010-02-03 07:18:06
Autor: Krzysztof
Lokaty Open-przedluzone
Optymalna przedluzona na dotychczasowych warunkach do 16 lutego.

Data: 2010-02-03 07:28:36
Autor: bzdreg
Lokaty Open-przedluzone
Krzysztof pisze:
Optymalna przedluzona na dotychczasowych warunkach do 16 lutego.

Jak oni sobie robią jaja z nami, to odpłacajmy tym samym. Składajmy w wolnych chwilach tysiące wniosków ;)
Wiem - to trochę bez sensu. Niemniej powinniśmy wymusić "poważne" traktowanie świadomej części klienteli.

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-02-02 23:52:03
Autor: emeryt
Lokaty Open-przedluzone
On 3 Lut, 07:28, bzdreg <bzdreg_...@op.pl> wrote:
Krzysztof pisze:

> [...]

wolnych chwilach tysiące wniosków ;)
Wiem - to trochę bez sensu. Niemniej powinniśmy wymusić "poważne"

Nie bardzo wiem, na czym niby polegają te "jaja" i niepoważne
traktowanie. Mam odmienną opinię - czy ktoś jeszcze (poza OF)
uprzedza, jak długo oferta będzie ważna (+ do tego 2 tygodnie na
wpłatę po złożeniu wniosku)? A że przedłużają na dotychczasowych
warunkach, podczas gdy inni obniżają? Trzeba się tylko z tego cieszyć,
a nie obrażać na najlepszą na rynku ofertę!

Data: 2010-02-03 09:02:02
Autor: Valdi
Lokaty Open-przedluzone
"emeryt"

[ciach]

Otóż to.

Data: 2010-02-04 18:35:30
Autor: Arek
Lokaty Open-przedluzone
Valdi napisał(a) w wiadomości: ...
"emeryt"

[ciach]

Otóż to.

Niby tak, ale..
Zapowiadają, że oferta do dnia konkretnego. Potem przedłużają. I znowu
przedłużają, i znowu... A ludzie w ostatnich dniach przed rzekomymi
zakończeniami wpłacają kolejne pieniążki... Moje zaufanie maleje.
Nie wiem, czy nie jest to bardziej irytujące niż standardowa sytuacja
gdy _bezterminowa_ (czyli do odwołania) oferta obowiązuje, a następnego
dnia już nie.
No, jest jeszcze skrajny przypadek, gdy oferta loakt zmienia się w ciągu
dnia (Getin).
Można przyjmować zakłady, czy OF znowu przedłuży. Tylko niech Valdi
nie pomyli mnie znowu z jakąś wydumaną "wróżką".

Arek

Data: 2010-02-04 20:04:19
Autor: Krzysztof
Lokaty Open-przedluzone

"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message news:hkf0bh$te6$1news.onet.pl...
[...]

Zobaczymy, bo normalny Getin sprzedaje lokaty np. na 6% (6.09%) na 6-miesiecy. Skoro Open daje 5.65% (5.81%) to i tak placi mniej. Oczywiscie nas interesuje netto, takze nawet nizszy procent dla tych z Opena jest lepszy, bo nie placimy podatku. Nie widze powodu, dla ktorego mieliby mocno obnizac, maja tez konkurencje-Meritum dajace 5.35%(netto) na 6-mies. Jezeli chca sie utrzymywac na topie, to chyba nie ma miejsca na razie na duza obnizke.

Data: 2010-02-04 20:07:15
Autor: glaukonWYTNIJTO
Lokaty Open-przedluzone

maja tez konkurencje-Meritum dajace 5.35%(netto) na 6-mies.

przy okazji, czy Meritum ma już podgląd dziennej kapitalizacji w internecie?

Data: 2010-02-04 22:16:11
Autor: Krzysztof
Lokaty Open-przedluzone

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:6617.000000f3.4b6b1ae3newsgate.onet.pl...

maja tez konkurencje-Meritum dajace 5.35%(netto) na 6-mies.

przy okazji, czy Meritum ma już podgląd dziennej kapitalizacji w internecie?

Podglad to ma jak zalozysz konto, a teraz dodatkowo przez to konto otwierasz lokate z dzienna kap.na 0.15% lepiej od standardowej oferty.
Na podglad jak w Open nie licz, bo i po co maja to robic, skoro posiadaja system bankowosci internetowej, ktory rozwijaja, i ktory nabiera coraz wiekszej funkcjonalnosci. Ja tam zawsze wole normalny system bankowosci internet, a nie jakis tam malo funkcjonalny podglad, szczegolnie jak konto prowadzone jest za free.

Data: 2010-02-04 21:57:43
Autor: Budzik
Lokaty Open-przedluzone
Użytkownik Arek abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid ...

[...]

totalnie nie rozumiem argumentacji.
Czy ludzie te pieniadze ostatniego dnia wpłacają pod jakims przymusem?
Jezeli komukolwiek miałby przeszkadzac fakt przedłuzenia oferty, równie dobrze moze sobie wytłumaczyc, ze to jest nowa oferta OF, obowiązujaca od 3 do ktoregos lutego, tyle ze warunki sa takie same, jak poprzednio.

sorry, ale naprawde nie potrafie sobie wyobrazic tego powodu malejącego zaufania.

Data: 2010-02-04 14:07:10
Autor: Jacenty
Lokaty Open-przedluzone
totalnie nie rozumiem argumentacji.

Ja też nie rozumiem.
W innym banku mam sytuację: oprocentowanie lokat może się zmienić
nawet dziś.
W Openie mam sytuację: przynajmniej do 16.02 % się nie zmieni. To
chyba lepiej?
W dodatku mogę sobie 16.02 "zarezerwować" lokatę, a $ wpłacić przed
końcem miesiąca na warunkach z 16.02.

Data: 2010-02-03 21:39:51
Autor: RobertS
Lokaty Open-przedluzone

[...]

a w reg. nie ma przypadkiem info, że promocja/oferta może zostać skrócona?

w takim wypadku te wpisywane przez OF daty nie miałyby większego sensu

RobertS

Data: 2010-02-03 21:51:26
Autor: Budzik
Lokaty Open-przedluzone
Osobnik posiadający mail bob75@xpostx.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

o ile nawet jest, to jeżeli tego zapisu nie naduzywaja, to jak najbardziej ma sens.
Takie zapisy sa na wypadek niespodziewanych, duzych zmian warunków na rynku. --
Pozdrawia... Budzik

Lokaty Open-przedluzone