Lokaty antybelkowe w Meritum w dol

Data: 2010-01-19 20:54:01
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
Chyba nie było. Meritum Bank - zmiana oprocentowania Lokaty Meritum Zysku z kap. dzienną obowiązujące od 20.01.2010:
5M - 5,15% (było 5,7%)
6M - 5,20% (było 5,7%)
12M - 5,25% (było 5,6%)

Zapewne jutro tez Open obnizy?

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-01-19 20:12:04
Autor: xbartx
Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
Dnia Tue, 19 Jan 2010 20:54:01 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

[...]

No ciekawe co jutro Open zrobi, można zrobić mały konkurs ;)
Ja profilaktycznie jeden wniosek dzisiaj złożyłem.

--
xbartx

Data: 2010-01-19 21:19:22
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-01-19 21:12, xbartx wrote:
Ja profilaktycznie jeden wniosek dzisiaj złożyłem.
ja tez ;)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-01-19 22:23:33
Autor: witrak()
On 2010-01-19 21:19, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
On 10-01-19 21:12, xbartx wrote:
Ja profilaktycznie jeden wniosek dzisiaj złożyłem.
ja tez ;)

Ja więcej, ale dlatego, że mi do końca miesiąca zapada kilkanaście lokat, ale część na drobne kwoty :-(

Niestety ostatnie trzy juz w lutym, więc się nie załapię na dobry procent.

Z drugiej strony - na jaki okres zakładacie ? Na 3, 6 czy 12 ?
Wykres wachlarzowy (w TVNCNBC Biznes pokazywali) pokazuje spadającą inflację, ale ponieważ wynika z niego prawdopodobny wzrost na przełomie roku, powiadają, że RPP niekoniecznie będzie skłonna do obniżania stóp...

witrak()

Data: 2010-01-19 21:36:16
Autor: xbartx
Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:23:33 +0100, witrak() napisał(a):

[...]

Ja standardowo na 3 m-c, bo na więcej i tak się nigdy nie pakuje.

549,12 pln dalej 5,98% netto.

--
xbartx

Data: 2010-01-21 14:13:20
Autor:
Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Ja standardowo na 3 m-c, bo na wiÄ&#65533;cej i tak siÄ&#65533; nigdy nie pakuje.

549,12 pln dalej 5,98% netto.

Proszę, napisz, jak to obliczyłeś - to, że kwota 549,12 jest optymalna. Dzięki.

Data: 2010-01-21 19:28:55
Autor: Krzysztof

<assembea.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hj9ne0$8qc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozdrawiam

Pierwsze przyblizenie powyzej 500zl dajace odsetki 0.085 czyli w zaokragleniu 0.09 (zyskujesz 0.5gr dziennie), ale niestety po pewnym czasie bedziesz mial zaokraglenie 0.094 czyli tez 0.09. Wszystko polega na tym ile dni w okresie trwania lokaty bedziemy mieli z tym korzystnym zaokraglaniem a ile z niekorzystnym. Odsetki codziennie sie kapitalizuja i pelna optymalizacje mozna przeprowadzac np.na kontach w EB, gdzie codziennie zleceniem mozemy przelewac narosle odsetki na ROR i kapital pozostaje staly.

Data: 2010-01-19 22:41:47
Autor: RobertS
[...]

na 3 max 6 ale za to kilka, bo też mi się na początku lutego kończą

ciekawe z jakim oprocentowaniem je założą, ostatnio jak w ostatnim dniu promocji złożyłem wnioski to obowiązywało mnie już oprocentowanie z okresu po promocji (niższe)...

RobertS

Data: 2010-01-19 22:47:23
Autor: Krzysztof

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:hj58ut$2ft6$1opal.icpnet.pl...
[...]

To jak to jest z tym oprocentowaniem, gwarantuja je w momencie zlozenia wniosku czy nie? jest to w jakims regulaminie czy obowiazuje ruletka?

Data: 2010-01-19 22:51:10
Autor: RobertS
[...]

w ostatnim dniu to już jest ruletka, bo po złożeniu wniosku nie pokazuje się oprocentowanie...

ostatnio tłumaczyli się, że było "przetwarzanie" i załapałem się już na nowe %...zobaczymy jak będzie tym razem, może jak ludzi złożą zbyt wiele wniosków to znowu okaże się, że było "przetwarzanie" ze wszelkimi tego skutkami...

RobertS

Data: 2010-01-19 22:56:16
Autor: Krzysztof

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:hj59gg$2g73$1opal.icpnet.pl...

[...]

Czas na zakladanie lokaty ze zlozonego dzisiaj wniosku jest spory i mam nadzieje, ze mozna do nich zadzwonic i bedzie jasne na jakich zasadach. W razie niekorzystnego rozwiazania zawsze moge tej lokaty nie zakladac.

Data: 2010-01-19 22:59:02
Autor: RobertS
[...]

ano spory, ostatnio wplacilem w następnym dniu, bo bylem swiecie przekonany, ze zalapalem się na lepsze %...jak się okazalo, ze nie to zlikwidowalem lokate...

RobertS

Data: 2010-01-20 19:09:52
Autor: Arek
RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Teoretycznie powinno obowiązywać z dnia zaakceptowania umowy przez obie
strony, czyli daty potwierdzenia przyjęcia wniosku. Niezależnie od tego,
czy zmiana oprocentowania byłaby na korzyść czy na niekorzyść klienta.
Ale jak widać bywa różnie.

Arek

Data: 2010-01-19 22:43:32
Autor: Krzysztof

"witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote in message news:hj58in$j9f$1nemesis.news.neostrada.pl...
On 2010-01-19 21:19, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
On 10-01-19 21:12, xbartx wrote:
[...]

RPP nie jest sklonna do obnizania i pewnie tego nie zrobi. Niestety taki jest model i ludzie zasiadajacy w tej radzie. Juz przeciez cos przebakiwali o podwyzkach. Ze wzgledu na umacniajacy sie PLN do EUR powinni dokonac obnizki i to w trybie ekspresowym, bo inaczej cala gospodarka za pare miesiecy bedzie w oplakanym stanie. W zeszlym roku to co ratowalo Polske przed totalna recesja bylo wlasnie oslabienie PLN. Obecnie coraz wiekszosc przedsiebiorstw bedzie mialo problemy, rosnace bezrobocie, a umacniajacy sie PLN ten proces przyspieszy.
Wracajac do pytania to obstawiam termin 3-mies. ewentualnie 6-mies. Preferuje, krotsze terminy, bo jezeli sprawdza sie nawolywania do umacniania PLN to moze pojawic sie okazja (mysle czerwiec-sierpien-ok.3.65 za EUR) do kupna walut. W ciagle umacnianie PLN nie wierze, bo budzet jest niewydolny, a umacniajacy sie PLN doprowadzi do jeszcze wiekszych problemow z podatkami wplywajacymi do kasy panstwa.

Data: 2010-01-19 23:01:17
Autor: Valdi
Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
"witrak()" news:hj58in$j9f$1nemesis.news.neostrada.pl

Z drugiej strony - na jaki okres zakładacie ? Na 3, 6 czy 12 ?

Przed świętami wpadło trochę grosza i... i pchnąłem to na 12 miesięcy do OF.
Czy zrobiłem źle, czas pokaże. Podobne dylematy miałem w lipcu zeszłego roku
kiedy to OF serwował roczne antybelki na 6.5 - też wpakowałem i jestem happy
:)

[...]

Nie ty jeden chciał byś mieć srebrną kulkę ;) Mi by się jeszcze walutowa
przydała bo zalega mi jeszcze trochę funtów z dawnych lat a zbytnio nie
uśmiecha mi się tego upłynniać po 4.5 PLN :) Jak by tak do 5 PLN doszło to
by było cacy, no ale raczej nierealne.

Data: 2010-01-19 23:18:16
Autor: Krzysztof

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hj58hk$8ri$1news.interia.pl...
[...]

Nie badz tak niecierpliwy z tymi walutami, teraz nie jest okres na kupno ani sprzedaz. Za pare miesiecy bedzie mozna pewnie walute kupic sporo taniej, stawiam na 3,65 za EUR tego lata, ale nic nie stoi na przeszkodzie, zeby za rok EUR bylo po 5zl, no moze USD bedzie rosl szybciej, bo problemy Grecji i jej podobnych nie pomoga kolchozowej walucie. Jak ktos nie potrzebuje teraz gotowki i moze czekac to lepiej wloz sobie GBP do Aliora na 12-mies i przeczekaj. Nie ufaj roznej masci analitykom, ktorzy juz oglosili  nawet 2,7 za EUR. Niedawno Ci sami opowiadali o jej ciaglym oslabieniu jak kurs byl kolo 5zl a jak wyszlo to widzimy. To samo bedzie z ich prognozami o ciaglym umacnianiu, a jaki jest stan finansow panstwa to kazdy widzi. Pewne rzeczy mozna odwlekac przez prywatyzacje tego co jeszcze zostalo, ale co potem; cos mi sie wydaje, ze ci zachodni inwestorzy obstawiajacy ciagle umacnianie PLN zalapia sie w pewnym momencie na niewyplacalnosc naszego panstwa, ale nie mamy szklanej kuli i trudno zgadnac kiedy to bedzie.

Data: 2010-01-20 09:13:48
Autor: Valdi
Lokaty antybelkowe w Meritum w dol
"Krzysztof" news:hj5b3a$31hs$1news2.ipartners.pl

[ciach]

Analom nie wierzę, cierpliwie czekam. GBP leży na mizernej lokatce i czeka
na "swoje 5 minut" w postaci minimum 5 PLN za funta aby je zamienić - może
się doczeka.
Kołchozowa waluta póki co w większości jest składana i wydawana po drugiej
stronie Odry i czeka również na swoje pięć minut jakie miała na przestrzeni
czerwca/lipca bieżącego roku w postaci kursu 4.5-4.6 PLN za 1 euro.

Data: 2010-01-20 00:18:39
Autor: Paweł
witrak() wrote:

Wykres wachlarzowy (w TVNCNBC Biznes pokazywali) pokazuje spadającą
inflację,

spadajaca realna inflacje? czy moze zmienny wskaznik cpi gus-u?

co mamy?

- deficyt budzetu w gore.
- ceny diesla i energii w gore (ceny wszystkiego w gore).
- pograzenie malych/srednich firm na opcjach walutowych
  i zmniejszenie wplywow do budzetu.
- spadek transferow zagranicznych z brytwanii/irlandii do polski,
  mniejsze wplywy z vat-u od sprzedanych towarow
  i nastepny deficyt bedzie jeszcze lepszy.
- w porownaniu do porzednich lat w zasadzie znikomy wzrost
  aktywow funduszy inwestycyjnych (nagle ludzka chciwosc na zyski
  spadla, czy nie ma juz wolnych pieniazkow?).

imho, moze ten 2010 jeszcze przejedziemy na punkcie przegiecia,
ale 2011 to moze byc juz wielkie tapniecie...

Data: 2010-01-20 01:23:33
Autor: witrak()
On 2010-01-20 00:18, Paweł wrote:
witrak() wrote:

[...]

Ale mnie nie interesuje "realna" tylko nominalna inflacja, bo wg zmian właśnie tej działa RPP (hint: "cel inflacyjny"), a zatem zmienia się poziom stóp procentowych lokat bankowych. Po prostu nie chcę wpakować kasy na lokaty na taki okres, by zapadały właśnie tuż *po* spadku oprocentowania... A takie coś mi się zdarzyło na początku 2009, gdy o dwa tygodnie za późno miałem środki do ulokowania na 10% lokatach w OF :-(

witrak()

Lokaty antybelkowe w Meritum w dol