Lokaty bez podatku a zwykle

Data: 2009-11-30 02:24:41
Autor: Feromon
Lokaty bez podatku a zwykle

Użytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisał w wiadomości news:her15u$gl2$1inews.gazeta.pl...
Dlaczego oprocentowanie lokat bezbelkowych jest nizsze od zwyklych? Np. OF ma bezbelkową 5,65% a zwykła 6% - przecież dla banku ta druga lokata jest kosztowniejsza niż ta pierwsza ? Skoro bank stać na danie 6% ludziom to może powinien zrobić lokatę bezbelkową 6% - czemu tego nie robi ?

Ostatnio byłem zaskoczony ofertą Polbanku.
Piszą, że bezbelkowe 6,5 rocznie. pomyślałem, że policzyli składany,
więc miesięcznie 6,3/12. A tymczasem z 10.000 co sobie na próbę
założyłem, mam 6,5/365 dziennie - czyli składany roczny na poziomie 6,7%.
Jedyne ograniczenie - kwota 15 tys.... Szkoda... Żeby żyć z odsetek trzeba 100 razy więcej...
Nie chce mi się liczyć, ale dzienne odsetki nie mogą przekroczyć 49 groszy - zatem jaka max suma???

Feromon

Data: 2009-11-30 10:19:36
Autor: MarekZ
Lokaty bez podatku a zwykle
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hev71i$a6l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dzienne odsetki wynoszą 0,49 zł dla kwot od 2723,47 zł do 2779,61 zł.
Natomiast 2,49 wynoszą dla kwot od 13954,24 do 14010,38 zł.

To przy założeniu, że zaokrąglenia są dokonywane w standardowy sposób.

Data: 2009-12-01 00:37:57
Autor: Feromon
Lokaty bez podatku a zwykle

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hf02aj$3nn$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Nie zgadzam się. Jednak policzyłem.
Według mnie 14500,00 zł na 6,5% generuje dzienne odsetki 0,49 zł zaokrąglane w dół do 0 zł.
Czyli mogliby dać 3 konta po 10 tys - ale wolą rekinom dać 5% a płotkom 6,5. Janosikowy wydźwięk...

Feromon

Data: 2009-12-01 01:47:25
Autor: MarekZ
Lokaty bez podatku a zwykle
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf1l5f$t4l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Nie zgadzam się. Jednak policzyłem.
Według mnie 14500,00 zł na 6,5% generuje dzienne odsetki 0,49 zł zaokrąglane w dół do 0 zł.

Dobrze, niech będzie. Tylko nie zabieraj mnie na swój statek i nie przeprowadzaj na mnie jakichś strasznych testów. :)

Data: 2009-12-09 04:50:40
Autor: zbooY
Lokaty bez podatku a zwykle
On 1 Gru, 01:47, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Feromon" <fer0...@wp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

Dobrze, niech będzie. Tylko nie zabieraj mnie na swój statek i nie
przeprowadzaj na mnie jakichś strasznych testów. :)

ale w Polbanku do 5000 jest 6.5% powyzej tej kwoty mimo, ze miesci sie
w "limicie" ~ 14000 jest juz 5%

i mozna miec max 3 rachunki

wiec dlatego Multibank daje 5% bezbelkowa z nieograniczona liczba
"lokat"

czy konkurencja jest za mala, zeby jakis bank wpadl na pomysl
nieograniczonej liczby lokat z ca. 6-6.5% netto bezbelkowe z kwota
powiedzmy do 12000?

ps odsetki dzienne do 2.49 bo wtedy jako podstawa sa zaokraglane do 2
i naliczone podatek 19% od nich jest mniejszy niz  50gr (38gr) i to
zaokraglane w dół do 0 czyli przy 6.5% moglby byc limit do 13500
srednio liczac

Lokaty bez podatku a zwykle