Lokaty jednodniowe OPEN - kwota 564.43 zł

Data: 2010-10-21 20:04:43
Autor: MarekZ
Lokaty jednodniowe OPEN - kwota 564.43 zł
Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a98ff03-124b-4d87-a73d-d0da5af04d1b@30g2000yqm.googlegroups.com...

Skorzystałem z optymalizatora dobolokat na jednej ze stron i sam nie
wiem, co myśleć, bo po jednym dniu takiej lokaty w Openenie na 4.85%
mam 7 groszy zysku, a nie 8, jak podpowiadał optymalizator.

Jak to jest w końcu liczone?

Dobrze jest liczone. A prawidłowa kwota lokaty na 8 groszy odsetek to 564,44 zł.

Data: 2010-10-21 11:05:39
Autor: mic49
On 21 Paź, 20:04, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "mic49" <mich...@interia.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

> Jak to jest w końcu liczone?

Dobrze jest liczone. A prawidłowa kwota lokaty na 8 groszy odsetek to 564,44

Czyli optymalizator do bani w tym przypadku.

Michał

Data: 2010-10-21 18:11:59
Autor: Jacek Politowski
Lokaty jednodniowe OPEN - kwota 564.43 zł

Czyli np. ten: http://www.inwestowanie.org.pl/html/Dobolokaty5.html

--
Jacek Politowski

Lokaty jednodniowe OPEN - kwota 564.43 zł