Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?

Data: 2014-01-10 14:47:10
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

Data: 2014-01-10 16:29:59
Autor: RobertS
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?

Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

jaka kwota i na jak długo?

RobertS

Data: 2014-01-10 17:24:13
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

jaka kwota i na jak długo?

Max rok, min 3 miesiace.
Kwoty takie normalne :) Powiedzmy 20.000.

Na dłużej sie chyba nie opłaca, bo moze za rok bedzie coś wyzej?

Data: 2014-01-10 16:36:52
Autor: xbartx
Dnia Fri, 10 Jan 2014 14:47:10 +0000, Budzik napisał(a):

Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

W neobanku jest jeszcze 3,75%

https://online.neobank.pl/public/classic/?statycznaId=75

Xenocide

Data: 2014-01-10 22:05:10
Autor: RobertS
W dniu 2014-01-10 17:36, xbartx pisze:
[...]

ale tylko dla nowych klientów, wcale nie tak dawno założyłem taką lokatę i dawali na niej 9%

RobertS

Data: 2014-01-10 22:11:45
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik RobertS bob75@xpostx.pl ...

ale tylko dla nowych klientów, wcale nie tak dawno założyłem taką lokatę i dawali na niej 9%

9%???
Jestes pewien tego co podpisałes?

Data: 2014-01-11 09:01:57
Autor: RobertS
W dniu 2014-01-10 23:11, Budzik pisze:
[...]

oj tak, to było jakiś rok temu, ktoś napisał o ofercie na grupie, poszedłem do banku (nie było to jakoś mocno reklamowane) i założyłem lokatę na 10kzł, 1-2 m-ce (nie pamiętam dokładnie) i 9% + konto bankowe

jak się lokata skończyła to konto zamknąłem

co ciekawe, kasę z lokaty dostałem w gotówce, bo przelew był płatny, tak samo miałem przynieść kasę w gotówce, ale to się udało jakoś obejść

RobertS

Data: 2014-01-10 17:57:12
Autor: pwz
W dniu 2014-01-10 15:47, Budzik pisze:
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

Idea nadal 4% na ping-pongu (dzienna kapitalizacja, lokata 1-dniowa, do 20k zł).
pwz

Data: 2014-01-10 23:53:14
Autor: xxx
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu 2014-01-10 15:47, Budzik pisze:
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

skbank.pl Lokata Elokata24 -6 miesięczna -3,8% w skali roku , dowolna kwota powyżej 3.000zł

Data: 2014-01-14 19:16:20
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik xxx konsultant121@o2.pl ...

Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

skbank.pl Lokata Elokata24 -6 miesięczna -3,8% w skali roku , dowolna kwota powyżej 3.000zł

Co to znaczy w warunkach, ze oprocentowanie zmiennie?
Założe lokate a bank moze sobie ot tak zmniejszyc procentowanie?

Data: 2014-01-15 14:00:22
Autor: luq
W dniu 2014-01-14 20:16, Budzik pisze:

Co to znaczy w warunkach, ze oprocentowanie zmiennie?
Założe lokate a bank moze sobie ot tak zmniejszyc procentowanie?

DOkładnie, może też je zwiększyć .... teoretycznie ale takiego przypadku to chyba jeszcze nie było :)

Data: 2014-01-15 13:40:51
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik luq luqCYFRADWA@op.nospam.pl ...

[...]

Niby coś za coś ale dziekuje  bardzo za takie propozycje...

Data: 2014-01-11 06:04:53
Autor: JaMyszka
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu piątek, 10 stycznia 2014 15:47:10 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Mo�na gdzies dosta� obecnie co� wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancjďż˝ BFG lub UFG.

przed chwilą spotkałam tę reklamę Lokata Noworoczna 5,25%
www.expander.pl
+ Lokata bankowa na 6 mies. + Wpłata regularna od 200 zł/mies

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2014-01-11 14:37:14
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik JaMyszka fatamorgana.w@gmail.com ...

[...]

To nie jest lokata tylko struktura - nie daj sie nabrac.

Data: 2014-01-11 16:42:32
Autor: RobertS
[...]

to nie jest struktura tylko zwykła lokata + PSO, lokata się skończy a PSO pewnie na min. 10 lat...

RobertS

Data: 2014-01-15 04:05:24
Autor: JaMyszka
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu sobota, 11 stycznia 2014 15:37:14 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
(...)
> przed chwil� spotka�am t� reklam� (...)
To nie jest lokata tylko struktura - nie daj sie nabrac.

OK. THX :)
a to? Lokata 4x4 z gwarancją http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_inwestycyjna/default.aspx?utm_campaign=140115EFI44&utm_source=PL00174&utm_medium=MAIL

--
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2014-01-15 12:54:29
Autor: Budzik
> [...]

http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_inwestycyjna/default.aspx?utm_cam
paign=140115EFI44&utm_source=PL00174&utm_medium=MAIL
Ale na czym polega problem z czytaniem?

Formuła 4x4 dająca szanse na 4 kupony po 4%, łącznie 16% w skali 2 lat;
100% gwarancji wpłaconego kapitału;

Daje szanse?
Gwarancja kapitału?
Czyli dajesz kase i po dwóch latach w najgorszym razie dostaniesz to co wpłożyłes, czyli de facto stracisz jakies 3%.

Jeżeli chcesz lokate ktora daje konkretny zysk, nie szukaj obecnie niczego powyzej 4%.

Data: 2014-01-15 05:52:34
Autor: JaMyszka
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu środa, 15 stycznia 2014 13:54:29 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
(...)
> OK. THX :)

> a to? Lokata 4x4 z gwarancjďż˝

> http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_inwestycyjna/default.aspx?utm_cam

> paign=140115EFI44&utm_source=PL00174&utm_medium=MAIL > Ale na czym polega problem z czytaniem?

Nie tylko. Z analizą. Wiesz, jestem po uszkodzonym rozumie /udar i jakoś próbuję sobie dać radę. Czasami bliżej mi do tumana niż do osoby o ptasim rozumku - choć to prawie to samo :p

Formu�a 4x4 daj�ca szanse na 4 kupony po 4%, ��cznie 16% w skali 2 lat;

100% gwarancji wp�aconego kapita�u;

Daje szanse?

Gwarancja kapita�u?

Czyli dajesz kase i po dw�ch latach w najgorszym razie dostaniesz to co wp�o�y�es, czyli de facto stracisz jakies 3%.

To akurat też tak zrozumiałam, ale dałam linka by to potwierdzić THx :)

Je�eli chcesz lokate ktora daje konkretny zysk, nie szukaj obecnie niczego powyzej 4%.

OKI. A jak coś to się popytam (to coś, to gdy będę miała nadwyżkę kapitału;]

Data: 2014-01-11 10:13:08
Autor: Crimi
On 2014-01-10 15:47, Budzik wrote:
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

  3,6% na 185 dni

http://www.lokata.aliorbank.pl/

Data: 2014-01-11 10:40:41
Autor: RobertS
On 2014-01-10 15:47, Budzik wrote:
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

  3,6% na 185 dni

http://www.lokata.aliorbank.pl/

jest jeszcze progresywna w GNB, średnia wychodzi 3,53% przy 12 miesiącach, ale oczywiście kasę można wypłacić wcześniej (po każdym miesiącu bez utraty odsetek)

RobertS

Data: 2014-01-11 10:55:19
Autor: PKL
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
skbank ma lokaty online i daje 3.8% na 6m
wielokrotnie korzystałem i Polecam

Data: 2014-01-11 02:27:26
Autor: az.anonim
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Najlepsza oferta, z której ostatnio regularnie korzystam to lokata sezonowa TOP BIS w SKBanku, stałe 4% na 3 m-ce:

https://www.skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokata_terminowa_sezonowa_top_bis-278.html

Dla posiadaczy rachunku w SKBanku, w sumie warto założyć bo to jest częsty warunek dobrej lokaty w tym banku.

Data: 2014-01-11 12:37:06
Autor: For@ll
W dniu 2014-01-11 11:27, az.anonim pisze:
[...]

Ale nie da się założyć rachunku via internet..

Data: 2014-01-11 16:50:48
Autor: RobertS
[...]

widzę, że konto gratis, ale:
czy można mieć konto bez karty? bo widzę, że karta 2 zł jak się obrotu na 200 zł nie zrobi...

RobertS

Data: 2014-01-12 22:04:06
Autor: Zyga
W dniu 2014-01-11 16:50, RobertS pisze:
[...]

Można, mam tam konto od marca, karty nie posiadam, zero opłat.
pzdr
Zyga

Data: 2014-01-14 19:16:22
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik PKL spam@spam.in.Lublin.pl ...

skbank ma lokaty online i daje 3.8% na 6m
wielokrotnie korzystałem i Polecam

Oprocentowanie zmienne?

Data: 2014-01-11 12:17:36
Autor: S
On 2014-01-10 15:47, Budzik wrote:
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

  3,6% na 185 dni

http://www.lokata.aliorbank.pl/

3,6% OF na 6M i Idea na 12M

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-01-12 13:28:01
Autor: www2
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Mam pytanie - ma ktos doswiadczenie z lokatami rentierskimi
w skok wolomin?

http://skok.wolomin.pl/23/Lokaty/Lokaty_rentierskie

oprocentowanie swietne, ale pewnie sa jakies haczyki?
pewnie zalozenie na miejscu?

Data: 2014-01-12 13:28:56
Autor: www2
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Data: 2014-01-13 09:32:33
Autor: Zyga
W dniu 2014-01-12 22:28, www2 pisze:
[...]

Osobiście nie mam, ale tu masz garść doświadczeń: http://appfunds.blogspot.com/2013/12/najlepsze-lokaty-i-konta-bankowe.html

pzdr
Zyga

Data: 2014-01-13 11:26:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?

"Zyga" 52d3a4a1$0$2374$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Albo niech wpisze do Googli słowa

  kronika kryminalna wołomin

  https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=kronika+kryminalna+wo%C5%82omin&oq=kronika+kryminalna+wo%C5%82omin&gs_l=hp.3..0j0i22i30.6161.12178.0.15362.26.19.0.7.7.0.729.4673.6j4j4j2j1j0j2.19.0....0...1c.1.32.hp..9.17.1888.D86BFc0VUPs

i będzie wszystko jasne. ;)

Data: 2014-01-12 22:07:34
Autor: Zyga
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu 2014-01-10 15:47, Budzik pisze:
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

Cóż, SKOK-i się łapią na gwarancję BFG, a tam to ponad 5% dostaniesz. Tyle że spore opłaty na wejściu, w Wołominie to jakieś 70-80zł.
pzdr
Zyga

Data: 2014-01-13 02:35:14
Autor: Kris
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:07:34 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
Tyle �e spore op�aty na wej�ciu, w Wo�ominie to jakie� 70-80z�.
Coś mi się wydaje że teraz to ok 30zł jest

Data: 2014-01-13 14:13:18
Autor: Zyga
W dniu 2014-01-13 11:35, Kris pisze:
W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:07:34 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
Tyle �e spore op�aty na wej�ciu, w Wo�ominie to jakie� 70-80z�.
Coś mi się wydaje że teraz to ok 30zł jest

Byłem, pytałem, jakieś kilka tygodni temu.

pzdr
Zyga

Data: 2014-01-21 12:01:14
Autor: Hipoteka
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

Nie. Tu aktualne porównanie:

http://hipoteka.comperialead.pl/lokaty_bankowe/

Ewenualnie na specjalnych warunkach:

http://netwaluta.ebrokerpartner.pl/#k2_2

Data: 2014-01-21 07:11:08
Autor: JaMyszka
W dniu wtorek, 21 stycznia 2014 12:01:14 UTC+1 użytkownik Hipoteka napisał:
> Mo�na gdzies dosta� obecnie co� wiecej niz 3,5%?

> Lokaty, polisolokaty byle z gwarancjďż˝ BFG lub UFG.

Nie. Tu aktualne por�wnanie:
http://hipoteka.comperialead.pl/lokaty_bankowe/

Na tej stronie próbowałam porównać konta oszczędnościowe i wyszło mi jajco.
Ptasi rozumek?

Data: 2014-01-22 06:39:05
Autor: mietek
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
W dniu piątek, 10 stycznia 2014 15:47:10 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Mo�na gdzies dosta� obecnie co� wiecej niz 3,5%?

Lokaty, polisolokaty byle z gwarancjďż˝ BFG lub UFG.

było o Expanderze? Znów dają 5% dla 100 tys.

http://livesmarter.pl/wraca-lokata-expander-5-procent/

Data: 2014-01-22 16:00:26
Autor: Budzik
Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
Użytkownik mietek blackall@wp.pl ...

Mo�na gdzies dosta� obecnie co� wiecej niz 3,5%?

Lokaty, polisolokaty byle z gwarancjďż˝ BFG lub UFG.

było o Expanderze? Znów dają 5% dla 100 tys.

http://livesmarter.pl/wraca-lokata-expander-5-procent/

Szkoda ze tylko na miesiąc :)
Ale dobre i to :)

Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?