Lokaty na krótki okres

Data: 2013-01-15 23:15:15
Autor: Damian News
Lokaty na krótki okres
Witam,

Gdzie nalepiej ulokować kasę na krótkie okresy max 6-7 dni, około 30 tyś. ?
Na razie wiem o Idea Banku lokata ping-pong 1 dzień 20 tyś reszta chyba na
jakieś konto może do BGŻ Optima ale promocja zaraz się kończy.
Lokaty na 3 dni znalazłem w Toyota Banku na 4,4% w wyszukiwarce, ale na
stronie już tego nie umiem odszukać.
Może macie jakieś lepsze propozycje.
Pewnie się dziwicie czemu na 6-7 dni max. Ano bank ma taką promocje że daje
debet w koncie i jak kasę sie zwróci do 7 dni to zero odsetek :) Więc
wypłata we wtorek, a zwrot w poniedziałek dla bezpieczeństwa stąd 6 dni

Pozdrawiam

Lokaty na krótki okres