Lokaty, pojda w gore ?

Data: 2017-06-25 08:02:41
Autor: marko
Lokaty, pojda w gore ?
pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ?
jakie teraz jest srednie oprocentowanie ?

Data: 2017-06-25 01:39:12
Autor: Dawid Rutkowski
Lokaty, pojda w gore ?
A co komu po średnim?
W deutsche bank jest teraz promocja (łapią klientów przed sprzedażą) dbNet premium - w jej ramach lokaty na 12 miesięcy na 3% do 100k.
Konto bezpłatne do końca roku, ale konto można zamknąć, a lokaty zostawić.

Data: 2017-06-25 11:10:32
Autor: z
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu 2017-06-25 o 08:02, marko pisze:
pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ?
jakie teraz jest srednie oprocentowanie ?

A może kryptowaluty? ;-)

Podobno Japonia uznała za środek płatniczy.

Data: 2017-06-25 11:23:08
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Dnia Sun, 25 Jun 2017 08:02:41 +0200, marko napisał(a):
pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ?

Raczej sie zanosi. tzw cel inflacyjny nbp i rzadu to 2.5%, a kto wie czy wykonaja :-)

J.

Data: 2017-06-25 12:09:14
Autor: marko
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu 2017-06-25 o 11:23, J.F. pisze:
[...]

ciekawe jak stopy pojda w gore to czy banki podniosa lokaty

Data: 2017-06-26 01:34:24
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Dnia Sun, 25 Jun 2017 12:09:14 +0200, marko napisał(a):
[...]

Powinno byc odwrotnie - stopy NBP powinny sie brac z rynku, a
odwrotnie to tylko w znikomym zakresie.

Patrzac na lokaty w niektorych bankach (Bzwbk, mbank) ... chyba im na
pieniadzach klientow nie zalezy. Ciekawe - taki nadmiar pieniadza na
rynku, czy klienci nieruchawi i z przyzwyczajenia trzymaja.

Dodaj jeszcze podatek bankowy - na wzrost bym nie liczyl.
Chyba, ze gospodarka ruszy i biznes zacznie brac kredyty.

Jak to jest z funduszami? Moze banki chca nas w nie wepchnac?

J.

Data: 2017-06-29 20:26:53
Autor: Arek
Lokaty, pojda w gore ?
J.F. napisał(a) w wiadomości: <19b8xy52214b$.135bdgx7oj239$.dlg@40tude.net>...
[...]

NBP pod wpływem władzy raczej nie zacznie z inflacją wojować. Nawet
jak oficjalnie (bo nieoficjalnieto chyba już...) przekroczy 2,5%
to zostawią - będą chcieli "nadrobić" nie osiąganie celu w latach
poprzednich. Doladanie socjalnej kasy i wymóg ich wydawania pod
groźbą utraty jej wartości (np. inflacja) to metody keynesistów.

ciekawe jak stopy pojda w gore to czy banki podniosa lokaty

Powinno byc odwrotnie - stopy NBP powinny sie brac z rynku, a
odwrotnie to tylko w znikomym zakresie.

Gorzej - u nas np. max oprocentowanie jest ustalane jako
wielokrotność stopy NBP. Czyli urzędnik komuś umowy reguluje...
Np. w Niemczech max. oprocentowanie było i chyba jest uzależnione
od ważonej średniej rynkowej.

Dodaj jeszcze podatek bankowy - na wzrost bym nie liczyl.
Chyba, ze gospodarka ruszy i biznes zacznie brac kredyty.

Możliwe, w końcu jaiś na świecie ruch w górę jest. Aczkolwiek
np. na giełdach bańka rośnie.

Jak to jest z funduszami? Moze banki chca nas w nie wepchnac?

Może się włączyć socjalistyczna władza i metodą kija lub
marchewki preferować dłuższe lokaty. Były pomysły zmniejszenia
lub zniesienia "belki" dla takich.

Arek

Data: 2017-06-30 13:36:18
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj3gp8$tfe$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Tylko do dokladanie socjalnej kasy nieco utrudnione, a bron jest obosieczna - jak sie okaze, ze i odsetki na obligacjach pojda w gore.

[...]

Ale stopy powinny byc jakos tak ustalane.

No i to tylko maksimum, jak banki umowia sie na mniejsze, to nie bedzie klopotow :-)

Co do regulowania umow przez urzednika ... tej lichwy powinni zabronic :-)
Tylko teraz stopy spadly, i moze czas przemyslec przepis i ewentualnie zmienic.

Tak czy inaczej - Wibor ciagle niski.

[...]

Albo wprowadzic obowiazkowy % obligacji SP w aktywach banku :-)

J.

Data: 2017-06-30 14:48:24
Autor: Liwiusz
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu 2017-06-30 o 13:36, J.F. pisze:

Co do regulowania umow przez urzednika ... tej lichwy powinni zabronic :-)
Tylko teraz stopy spadly, i moze czas przemyslec przepis i ewentualnie
zmienic.

Zabraniają. Przepisy są. Wykorzystanie przymusowego położenia, świadczenie niewspółmierne ze świadczeniem wzajemnym itp.

To, co jest teraz (max 10% odsetek) to jakiś socjalistyczny absurd. Jak poratuję kumpla piwem, umawiając się w zamian, że on jutro mi kupi dwa piwa, to jestem lichwiarz na "miliardy" procent RRSO. A tak ogólnie to nasza umowa nic z lichwą nie ma wspólnego.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-30 16:02:59
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj5haq$hm6$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ale jakie wykorzystywanie ?
Jest Provident, mozna przyjsc po pozyczke, mozna nie przyjsc.

Wykorzystanie, to moze byc np w hipotecznym na 2%, jak bank podniesie na 3%, a klient przeciez nie splaci nagle calego kredytu.

świadczenie niewspółmierne ze świadczeniem wzajemnym itp.

Nieprecyzyjne to. Ile to jest niewspolmiernie ?
Prowizja 30% od kredytu to znosnie, czy niewspolmiernie ?
A 120% rocznie  to za duzo, czy w sam raz ?

A sprawa w sadzie bedzie 2 lata trwac :-)

[...]

A jaka byla umowa ? Z 2 piwami, czy z jednym  ?
Nie mylmy odsetek z darowizna :-)

Jak 2 piwa, to jestes grzesznik i wykorzystales przymusowe polozenie :-)

Wrocmy jednak do pieniedzy - w dzisiejszym stanie rynku to bym rzekl ze ok 20% odsetek (odsetek, nie RRSO) zakrawa na lichwe i mogloby byc zabronione.
Chodzi m.in. o zabezpieczenie obywatela przed jakims hodowcami dlugow, co mu pozycza 1000zl a zabiora 200 tys.
Przy krotkoterminowych kredytach mozna by sie zastanowic nad ograniczeniem RRSO, do jakiejs sensownej wysokosci, gdzie nawet 100% byloby znosne  przy miesiecznym kredycie.

Wiec obecne 10% w zasadzie nie jest zle, zastrzezenie mam glownie takie, ze jak stopy RPP spadna, to sie moze zrobic np 4% ... i juz banki nie wyzyja :-)
A jak wtedy podniesiemy do 10x, a stopy potem wzrosna do 3%, to znow wyjdzie lichwa :-)

Wiec moze jakos przerobic, wpisac np na stale maksimum 15%, i podniesc w razie istotnej potrzeby.
A banki niech sie umawiaja np na Wibor*4

J.

Data: 2017-07-01 09:00:32
Autor: Liwiusz
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu 2017-06-30 o 16:02, J.F. pisze:

Chodzi m.in. o zabezpieczenie obywatela przed jakims hodowcami dlugow,
co mu pozycza 1000zl a zabiora 200 tys.

No to im się przepis zupełnie nie udał.

A obywatel ma się sam zabezpieczać i myśleć przed zawarciem umowy, a nie swoim nieodpowiednim zachowaniem prowokować przepisy zupełnie psujące rynek.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-01 23:45:15
Autor: Kris
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu sobota, 1 lipca 2017 09:00:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

No to im się przepis zupełnie nie udał.

A obywatel ma się sam zabezpieczać i myśleć przed zawarciem umowy, a nie swoim nieodpowiednim zachowaniem prowokować przepisy zupełnie psujące rynek.

Ot to
Inny przykład:
Praktycznie w każdym barze piwnym były automaty do gier(tzw jednoręcy bandyci)
Od kilku tygodni jakiś przepis obowiązuje że nie mogą być w barach- w ranmach walki z hazardem zapewne.
To właściciele porobili ścianki/ podzielili lokale i w jednej części piwo a w osobnym pomieszczeniu maszyny. Kolejny bzdurny przepis został ominiety
Szczegółami się nie interesowalem ale tak to u nas wyglada- automaty znikneły z barów sa w wydzielonych pomieszczeniech  i działają w najlepsze

Data: 2017-07-02 01:59:18
Autor: adamadammek
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu niedziela, 2 lipca 2017 08:45:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Szczegółami się nie interesowalem ale tak to u nas wyglada- automaty znikneły z barów sa w wydzielonych pomieszczeniech  i działają w najlepsze

Dlaczego bzdurny przepis? Ten akurat mi się podoba. Pewne "kontrowersyjne rzeczy" jak właśnie hazard, czy porno, nie powinny być nadmiernie eksponowane w przestrzeni publicznej.

Data: 2017-07-02 11:05:14
Autor: Kamil Jońca
Lokaty, pojda w gore ?
adamadammek@gmail.com writes:

> [...]

Dlaczego bzdurny przepis? Ten akurat mi się podoba. Pewne "kontrowersyjne rzeczy" jak właśnie hazard, czy porno, nie powinny być nadmiernie eksponowane w przestrzeni publicznej.

1. co to "porno"?
2. co to "nadmiernie"?

Ja akurat ma bardzo mieszane uczucia co do tego, że nie mamy problemów z
pokazywaniem odstrzelenia głowy, ale kawałek cycka robi wielki problem.

No i poza tym w tym wątku chodziło o coś trochę innego.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The temperature of the aqueous content of an unremittingly ogled

Data: 2017-07-02 11:29:39
Autor: Kris
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu niedziela, 2 lipca 2017 10:59:20 UTC+2 użytkownik adama...@gmail.com napisał:

Dlaczego bzdurny przepis? Ten akurat mi się podoba. Pewne "kontrowersyjne rzeczy" jak właśnie hazard, czy porno, nie powinny być nadmiernie eksponowane w przestrzeni publicznej.

Bo nic nie zmienił. Ci co grali grają dalej, ci co zechcą zagrać to zagrają.

Data: 2017-07-03 07:15:38
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Dnia Sat, 1 Jul 2017 23:45:15 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

A ludzie jeszcze na tym graja, czy to jakas pralnia pieniedzy ?

J.

Data: 2017-07-03 04:37:57
Autor: Kris
Lokaty, pojda w gore ?
W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 07:15:37 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
> Szczegółami się nie interesowalem ale tak to u nas wyglada-
> automaty znikneły z barów sa w wydzielonych pomieszczeniech  i działają w najlepsze

Grają
Dwóch znajomych co bary prowadzą to mówiło mi że z maszyn główny dochód.
Na samej sprzedaży piwa czy innego alkoholu by na plus trudno było im wyjść

Data: 2017-07-02 11:12:42
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Dnia Sat, 1 Jul 2017 09:00:32 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2017-06-30 o 16:02, J.F. pisze:
Chodzi m.in. o zabezpieczenie obywatela przed jakims hodowcami dlugow,
co mu pozycza 1000zl a zabiora 200 tys.

No to im się przepis zupełnie nie udał.

Czy tak zupelnie ... przed bankowymi hodowcami przynajmniej
zabezpiecza.

A obywatel ma się sam zabezpieczać i myśleć przed zawarciem umowy, a nie

I myslisz ze zwroci uwage np na "oprocentowanie zgodne z Tabela
Oprocentowania" ?

swoim nieodpowiednim zachowaniem prowokować przepisy zupełnie psujące rynek.

Czy tak psujace ... pare lat minelo, 10% wydaje sie bardzo dobre.
Bardziej pazerne banki musza wpisywac do umowy 30% prowizji.
Przynajmniej nie mamy francusko-amerykanskich filmow jak to zle banki
podnosza procentowanie kart, jak juz klient zadluzy sie bardzo :-)

Choc z drugiej strony - przypomina mi sie miniratka 3*5.
5% prowizji, 5% odsetki, 5 miesiecy ... bardzo zgrabny kredyt ... z
30% RRSO :-)

J.

Data: 2017-06-30 00:53:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty, pojda w gore ?

"marko" 594f5206$0$5149$65785112@news.neostrada.pl

pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ? jakie teraz jest srednie oprocentowanie ?

EBC drukuje (do JFa, bo on rzekomo tego nie wie -- EBC/ECB skupuje ;)
rentowne ;) obligacje, aby je umarzać) na potęgę -- więc szmal tanieje...
Traktuj szmal jak zwykły towar -- im więcej jakiegoś towaru na rynku,
tym ten towar jest tańszy, bo taka jest prawidłowość podażowo-popytowa...

Niska cena obowiązuje po obu stronach -- i kredyty tanieją, i depozyty...

Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

Nadto może dać zawał gospodarczy... Bo EBC skupuje (chyba teraz odpoczywa)
jedynie rentowne obligacje, czyli raczej niemieckie, nie zaś greckie. ;)
Poniżenie ratingów może dać fatalne efekty w razie kolejnej fali
naprawczego dodruku...

-=-

BTW -- znam to z beletrystyki, więc chcę zasięgnąć najsilniejszego z mięśni...
Czy to prawda, że Niemcy po II wojnie świętej raz za razem kasowali ludziom
oszczędności?... Celem było ożywianie gospodarki...

Były tam akcje typu wymiana szmalu?...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-30 10:35:18
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj40e6$6eq$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Komu umarza ?
Ale jesli umarza - to powinien strata sie wykazac.
Nie ma ? To moze te inne panstwa odsetki placa wystarczajace.

No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?

Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

Banki bogate, to zaplaca :-)

No i jesli w winiku inflacji, to pewnie zarobki wzrosly, wiec uciazliwosc raty podobna.

Nadto może dać zawał gospodarczy... Bo EBC skupuje (chyba teraz odpoczywa)
jedynie rentowne obligacje, czyli raczej niemieckie, nie zaś greckie. ;)

Niemieckie mialy kiedy ujemne odsetki :-)

Ale nawet na zerowych czy 0.1% to ciekawa koncepcja :-)

Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ... to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?

[...]

Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_1948_(Westdeutschland)

J.

Data: 2017-06-30 14:03:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty, pojda w gore ?

"J.F." 59560d49$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

Komu umarza ?

Nie Tobie. ;)

No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.

A w różnicy? -- wiesz?

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?

Dałem Ci kiedyś linki.

Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

Banki bogate, to zaplaca :-)

Za Frania? -- mam dać linki do dwucyfrowego wzlotu
Getin, Mile itp. po wypowiedzi Naczelnika Państwa?
A może ja nie mam racji?

No i jesli w winiku inflacji, to pewnie zarobki
wzrosly, wiec uciazliwosc raty podobna.

Być może.

Więc były rentowne. ;) Nierentowne mają wysoko na plusie.

Ale nawet na zerowych czy 0.1% to ciekawa koncepcja :-)

Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ...
to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?

Nie wiem. Mogą rolować, może ten deficyt jest relatywny, może jeszcze coś?...

Były tam akcje typu wymiana szmalu?...

Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_1948_(Westdeutschland)

Czyli nie tylko Stalin wymieniał?
Nie znam niemieckiego a Google nie chcą tłumaczyć...
[nie mieszkam we Wrocławiu? -- toż tam są ludzie ze Lwowa, nie z Germanii)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-30 14:50:37
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj5eme$ps9$3@node1.news.atman.pl...
"J.F." 59560d49$0$15203$65785112@news.neostrada.pl
Komu umarza ?
Nie Tobie. ;)

Wiec komu ? Bo moze nikomu ?

No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.
A w różnicy? -- wiesz?

Ale załozmy - EBC kupil obligacji Niemiec i Grecji za 10 mld euro.
Oba kraje odsetki placily, zalozmy, ze przez 10 lat wplynelo od nich po 1mld.
Po czym Grecji umorzyl obligacji za 1.5 mld.
To przybylo euro na rynku, czy nie przybylo ?

A gdyby tak umorzyl za 3 mld ... to co zrobic ze strata ?

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?
Dałem Ci kiedyś linki.

Jesli dobre, to daj jeszcze raz.

[...]

Naczelnik przeciez zawsze moze ponownie wypowiedziec :-)

Więc były rentowne. ;) Nierentowne mają wysoko na plusie.

Nierentowne to one sie robia, jak nie beda splacone :-)

Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ...
to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?
Nie wiem. Mogą rolować, może ten deficyt jest relatywny, może jeszcze coś?...

A moze po prostu EBC ma coraz mniej szkopskich obligacji ?

Były tam akcje typu wymiana szmalu?...
Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_1948_(Westdeutschland)
Czyli nie tylko Stalin wymieniał?

Ogolnie to w kraju powojennym, gdzie pieniadz jest abstrakcyjny, wymiana jest normalna.
Pamietasz haslo "hiperinflacja" w Niemczech 1918 r ?
Zreszta nie tylko pieniadz - kartki na zywnosc mieli, ludziom jakies mieszkania przydzielic, jesli stare zburzone,
okupanci przemysl demontowali ..

Ale na ile sie w jezyku orientuje to nie bylo tak zle - te stare Reichsmarki dzialaly do 1948, wymiana byla 10:1 (z dalszymi ograniczeniami)- byc moze Hitler tak jak Stalin - zachowal dyscypline finansowa do konca, bo zawsze mozna było Gestapo przyslac.

Za to u nas wymiany swietnie realizowaly wprowadzenie nowego ustroju.

J.

Data: 2017-06-30 15:51:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty, pojda w gore ?

"J.F." 5956491e$0$5157$65785112@news.neostrada.pl

Wiec komu ? Bo moze nikomu ?

Marnujesz mój czas -- Angeli, Beacie...

[...]

Marnujesz mój czas...
Angela i Beata kupiły, ale Cipras -- nie.
EBC nie czeka z uśmierceniem 1o lat.

A gdyby tak umorzyl za 3 mld ... to co zrobic ze strata ?

EBC myśli tak: ,,Z Angelą stracić, to zyskać!!!''.

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?
Dałem Ci kiedyś linki.

Jesli dobre, to daj jeszcze raz.

Marnujesz mój czas...

Naczelnik przeciez zawsze moze ponownie wypowiedziec :-)

Niby tak...

Nierentowne to one sie robia, jak nie beda splacone :-)

Marnujesz mój czas...

Za to u nas wymiany swietnie realizowaly wprowadzenie nowego ustroju.

Inny qrs bbankowych lokat a inny skarpetowych. ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-06 15:37:26
Autor: Olin
Lokaty, pojda w gore ?
Dnia Sun, 25 Jun 2017 08:02:41 +0200, marko napisał(a):

pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ?
jakie teraz jest srednie oprocentowanie ?

Mam obligacje 10-letnie kupowane w kwietniu 2012. Ich oprocentowanie to
2.80% + inflacja* i teraz wynosi 4.95%, z czego wnoszę, że owa stopa w
kwietniu wyniosła 2.15% i w czasach dobrej zmiany raczej nie będzie maleć.

Obecnie można kupić obligacje 10-letnie; 2.70% w pierwszym roku, a w
kolejnych 1.5% + inflacja, czyli lekko licząc ponad 3.5%, czego nie dają
nawet w Idei.

*stopa wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, przyjmowana dla 12
miesięcy i ogłaszana przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w
miesiącu poprzedzającym pierwszy miesiąc danego okresu odsetkowego

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

Data: 2017-07-06 16:42:40
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ruh0xzg25z7g$.1ihziphtx2n1b$.dlg@40tude.net...
Obecnie można kupić obligacje 10-letnie; 2.70% w pierwszym roku, a w
kolejnych 1.5% + inflacja, czyli lekko licząc ponad 3.5%, czego nie dają
nawet w Idei.

A jak z kapitalizacja ? Inflacja sie sklada, a tu chyba co roku tylko od kwoty nominalnej ?

No i ... 10 lat ... co bedzie jak inflacja bedzie 1%, a zlotowka spadnie dwukrotnie ?
Co prawda przy lokowaniu w Idei tez mozna przegapic :-)

J.

Data: 2017-07-07 09:40:07
Autor: Olin
Lokaty, pojda w gore ?
Dnia Thu, 6 Jul 2017 16:42:40 +0200, J.F. napisał(a):

No i ... 10 lat ... co bedzie jak inflacja bedzie 1%, a zlotowka spadnie dwukrotnie ?

Wtedy będzie niedobrze. Przez ostatnie dwa lata mieliśmy deflację, więc
dawali tylko premię, ale dobra zmiana ma być zmianą tysiącletnią, która
musi z czegoś brać na 500+ dla rodziców, 30 mln+ dla Ojca Dyrektora, o
wypełnieniu koryta dla pomocy aptecznych i córek leśniczych nie
wspominając.

Po wygaszeniu inwestycji bankom nadmiar pieniędzy do niczego nie jest i nie
będzie potrzebny, przeto oprocentowania raczej nie podniosą, zwłaszcza że
podatek bankowy musza sobie jakoś odbić. --

Data: 2017-07-07 11:27:28
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1vqzf1inj4pj6.vsp87xd4b0gl.dlg@40tude.net...
[...]

Mbank znow zmiany wprowadza i bedzie kredyty hipoteczne udzielal.
Wiec ciekaw jestem co sie stalo ze zacznie udzielac ... i co sie stalo, ze przestal.

Za duzo maja pieniedzy ?

P.S. Kiedy przestal udzielac ?

J.

Lokaty, pojda w gore ?