Lokaty, pojda w gore ?

Data: 2017-06-30 00:53:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty, pojda w gore ?

"marko" 594f5206$0$5149$65785112@news.neostrada.pl

pytanie do wrozki, w co lokowac? lokaty pojda w gore jak myslicie ? jakie teraz jest srednie oprocentowanie ?

EBC drukuje (do JFa, bo on rzekomo tego nie wie -- EBC/ECB skupuje ;)
rentowne ;) obligacje, aby je umarzać) na potęgę -- więc szmal tanieje...
Traktuj szmal jak zwykły towar -- im więcej jakiegoś towaru na rynku,
tym ten towar jest tańszy, bo taka jest prawidłowość podażowo-popytowa...

Niska cena obowiązuje po obu stronach -- i kredyty tanieją, i depozyty...

Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

Nadto może dać zawał gospodarczy... Bo EBC skupuje (chyba teraz odpoczywa)
jedynie rentowne obligacje, czyli raczej niemieckie, nie zaś greckie. ;)
Poniżenie ratingów może dać fatalne efekty w razie kolejnej fali
naprawczego dodruku...

-=-

BTW -- znam to z beletrystyki, więc chcę zasięgnąć najsilniejszego z mięśni...
Czy to prawda, że Niemcy po II wojnie świętej raz za razem kasowali ludziom
oszczędności?... Celem było ożywianie gospodarki...

Były tam akcje typu wymiana szmalu?...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-30 10:35:18
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj40e6$6eq$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Komu umarza ?
Ale jesli umarza - to powinien strata sie wykazac.
Nie ma ? To moze te inne panstwa odsetki placa wystarczajace.

No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?

Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

Banki bogate, to zaplaca :-)

No i jesli w winiku inflacji, to pewnie zarobki wzrosly, wiec uciazliwosc raty podobna.

Nadto może dać zawał gospodarczy... Bo EBC skupuje (chyba teraz odpoczywa)
jedynie rentowne obligacje, czyli raczej niemieckie, nie zaś greckie. ;)

Niemieckie mialy kiedy ujemne odsetki :-)

Ale nawet na zerowych czy 0.1% to ciekawa koncepcja :-)

Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ... to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?

[...]

Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_1948_(Westdeutschland)

J.

Data: 2017-06-30 14:03:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty, pojda w gore ?

"J.F." 59560d49$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

Komu umarza ?

Nie Tobie. ;)

No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.

A w różnicy? -- wiesz?

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?

Dałem Ci kiedyś linki.

Inflacja ;) daje nadzieję na znaczące podwyżki?...
Ale ta akurat panna wywyższy także Franka...

Banki bogate, to zaplaca :-)

Za Frania? -- mam dać linki do dwucyfrowego wzlotu
Getin, Mile itp. po wypowiedzi Naczelnika Państwa?
A może ja nie mam racji?

No i jesli w winiku inflacji, to pewnie zarobki
wzrosly, wiec uciazliwosc raty podobna.

Być może.

Więc były rentowne. ;) Nierentowne mają wysoko na plusie.

Ale nawet na zerowych czy 0.1% to ciekawa koncepcja :-)

Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ...
to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?

Nie wiem. Mogą rolować, może ten deficyt jest relatywny, może jeszcze coś?...

Były tam akcje typu wymiana szmalu?...

Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_1948_(Westdeutschland)

Czyli nie tylko Stalin wymieniał?
Nie znam niemieckiego a Google nie chcą tłumaczyć...
[nie mieszkam we Wrocławiu? -- toż tam są ludzie ze Lwowa, nie z Germanii)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-30 14:50:37
Autor: J.F.
Lokaty, pojda w gore ?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj5eme$ps9$3@node1.news.atman.pl...
"J.F." 59560d49$0$15203$65785112@news.neostrada.pl
Komu umarza ?
Nie Tobie. ;)

Wiec komu ? Bo moze nikomu ?

No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.
A w różnicy? -- wiesz?

Ale załozmy - EBC kupil obligacji Niemiec i Grecji za 10 mld euro.
Oba kraje odsetki placily, zalozmy, ze przez 10 lat wplynelo od nich po 1mld.
Po czym Grecji umorzyl obligacji za 1.5 mld.
To przybylo euro na rynku, czy nie przybylo ?

A gdyby tak umorzyl za 3 mld ... to co zrobic ze strata ?

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?
Dałem Ci kiedyś linki.

Jesli dobre, to daj jeszcze raz.

[...]

Naczelnik przeciez zawsze moze ponownie wypowiedziec :-)

Więc były rentowne. ;) Nierentowne mają wysoko na plusie.

Nierentowne to one sie robia, jak nie beda splacone :-)

Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ...
to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?
Nie wiem. Mogą rolować, może ten deficyt jest relatywny, może jeszcze coś?...

A moze po prostu EBC ma coraz mniej szkopskich obligacji ?

Były tam akcje typu wymiana szmalu?...
Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_1948_(Westdeutschland)
Czyli nie tylko Stalin wymieniał?

Ogolnie to w kraju powojennym, gdzie pieniadz jest abstrakcyjny, wymiana jest normalna.
Pamietasz haslo "hiperinflacja" w Niemczech 1918 r ?
Zreszta nie tylko pieniadz - kartki na zywnosc mieli, ludziom jakies mieszkania przydzielic, jesli stare zburzone,
okupanci przemysl demontowali ..

Ale na ile sie w jezyku orientuje to nie bylo tak zle - te stare Reichsmarki dzialaly do 1948, wymiana byla 10:1 (z dalszymi ograniczeniami)- byc moze Hitler tak jak Stalin - zachowal dyscypline finansowa do konca, bo zawsze mozna było Gestapo przyslac.

Za to u nas wymiany swietnie realizowaly wprowadzenie nowego ustroju.

J.

Data: 2017-06-30 15:51:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty, pojda w gore ?

"J.F." 5956491e$0$5157$65785112@news.neostrada.pl

Wiec komu ? Bo moze nikomu ?

Marnujesz mój czas -- Angeli, Beacie...

[...]

Marnujesz mój czas...
Angela i Beata kupiły, ale Cipras -- nie.
EBC nie czeka z uśmierceniem 1o lat.

A gdyby tak umorzyl za 3 mld ... to co zrobic ze strata ?

EBC myśli tak: ,,Z Angelą stracić, to zyskać!!!''.

Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?
Dałem Ci kiedyś linki.

Jesli dobre, to daj jeszcze raz.

Marnujesz mój czas...

Naczelnik przeciez zawsze moze ponownie wypowiedziec :-)

Niby tak...

Nierentowne to one sie robia, jak nie beda splacone :-)

Marnujesz mój czas...

Za to u nas wymiany swietnie realizowaly wprowadzenie nowego ustroju.

Inny qrs bbankowych lokat a inny skarpetowych. ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Lokaty, pojda w gore ?