Lokaty - strukturyzowane - czy warto w to wchodzic?

Data: 2010-12-12 21:58:14
Autor: perszing
W dniu 2010-12-10 17:43, fReLuZ pisze:
Lokaty - strukturyzowane - czy warto w to wchodzic?

bo na prezentacjach wychodza super... a jak w rzeczywistosci?

Przeczucie mowi, ze nie warto (ale chyba dlatego, ze tego nie
rozumiem).... ale dla niektorych kontrakty to tez czarna magia i tez sie
boja, a dla mnie jak kazdy inny mechanizm i to dosc prosty - no i wg.
mnie tutaj biura maklerskie nie wciskaja ciemnoty...

wiec jak jest z tymi strukturami np. w NOBLE Banku?

Nie warto :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Lokaty - strukturyzowane - czy warto w to wchodzic?