Lokaty w Inbank

Data: 2019-07-21 09:18:43
Autor: cef
Lokaty w Inbank
Czy środki po zakończeniu lokaty
  wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w niektórych bankach?

Data: 2019-07-21 21:46:50
Autor: Robert Sierant
Lokaty w Inbank
W dniu 2019-07-21 o 09:18, cef pisze:
Czy środki po zakończeniu lokaty
  wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w niektórych bankach?

a w których bankach masz jakieś obsuwy?

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-07-21 22:19:54
Autor: cef
Lokaty w Inbank
W dniu 2019-07-21 o 21:46, Robert Sierant pisze:
W dniu 2019-07-21 o 09:18, cef pisze:
Czy środki po zakończeniu lokaty
  wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w niektórych bankach?

a w których bankach masz jakieś obsuwy?

W idei miałem  (ale ostatnio ponad rok temu),
i w pocztowym też. Takie co żeby zlikwidować
lokatę musiałem się pofatygowac do naziemnego punktu,
to nawet nie liczę, ze dzień na dyspozycję i D+1 wychodzi przelew
a u mnie księguje się D+2

Data: 2019-07-22 19:33:51
Autor: Robert Sierant
Lokaty w Inbank
W dniu 2019-07-21 o 22:19, cef pisze:

[...]

w pocztowym nie wiem, ale w IB lokaty miałem wielokrotnie, kasa sama wracała na konto, bez żadnych opóźnień

Data: 2019-07-22 23:08:53
Autor: cef
Lokaty w Inbank
W dniu 2019-07-22 o 19:33, Robert Sierant pisze:
[...]

Dwudniowe opóźnienie to pamiętam zdarzało się w kilku bankach (a tak z 10 lat temu, to zakładałem we wszystkich, które tylko dawały możliwość bez konta),
ale nie pamiętam dokładnie w których. Pamiętam, że czasami musiałem wydzwaniać. Teraz jest lepiej, ale też nie testowałem wielu,
bo nie mam czym się bawić :-(

Data: 2019-07-26 19:08:13
Autor: Arek
Lokaty w Inbank
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:5d3411d0$0$524$65785112news.neostrada.pl...
Czy środki po zakończeniu lokaty
 wracają następnego dnia czy zdarzają się dwudniowe obsuwy jak w niektórych bankach?

Nie wiem jak to działa w przypadku dnia nieroboczego, zwis 2-dniowy czy sami przedłużają
(lub skracają?) do najbliższego roboczego i stosownie do tego odsetki (sprawdź daty w umowie).
Odsetki liczą  nominalne / 360 * liczba_dni (oczywiście minus podatek).
 Jednorazowe doświadczenie: środki następnego dnia ale niekoniecznie wysłane 1. sesją.
 Nie pamietam czy zwrócili przez pośrednika (Blue Media) czy bezpośrednio.

Arek

Lokaty w Inbank