Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?

Data: 2013-06-04 12:01:14
Autor: bamboo
Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?
Przegl±dam tabelki z lokatami i mam pytanie:
Czy kto¶ posiada³ lub posiada lokatê w tym banku?
S± jakie¶ pu³apki w regulamienie, trzeba zak³adaæ jakie¶ p³atne konto
lub odwiedzaæ marmurek osobi¶cie?
Oprocentowanie niby zmienne ale póki co daj±, 5,75% / rok.
W porównaniu do BG¯, FM czy innych chyba korzystnie.
Proszê o odpowied¼ czy jest co¶ korzystnego na rynku w tej chwili i czy
oferta tego banku jest bezpieczna i korzystna na tle konkurencji?

Data: 2013-06-04 12:53:24
Autor: mietek
Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?
W dniu wtorek, 4 czerwca 2013 12:01:14 UTC+2 u¿ytkownik bamboo napisa³:
[...]

dzi¶ do mnie wróci³a 3m z skbanku. Zmienne, raz chyba zmienili, ale i tak wysz³o ¶rednio ok. 6.25% brutto.

Data: 2013-06-04 23:40:45
Autor: m7marek
Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?

U¿ytkownik "bamboo" <bambooland@kaga.org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51adbaf3$0$1250$65785112news.neostrada.pl...

Oprocentowanie niby zmienne ale póki co daj±, 5,75% / rok.

tylko dla nowo¿eñców

Data: 2013-06-05 09:10:11
Autor: bamboo
Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?
Oprocentowanie niby zmienne ale póki co daj±, 5,75% / rok.

tylko dla nowo¿eñców

o czym mówisz?
nic takiego nie zawua¿y³em w regulaminie

Data: 2013-06-05 12:18:15
Autor: m7marek
Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?

U¿ytkownik "bamboo" <bambooland@kaga.org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51aee456$0$1267$65785112news.neostrada.pl...
Oprocentowanie niby zmienne ale póki co daj±, 5,75% / rok.

tylko dla nowo¿eñców

o czym mówisz?
nic takiego nie zawua¿y³em w regulaminie

czy patrzymy na t± sam± tabelê oporocentowania?
eLokata24?

skopiowane ze strony http://www.skbank.pl/elokata24 ::
Dla umów zawieranych od dnia 23 maja 2013 r.
eLokata24 - 6 miesiêczna 4,75%
eLokata24 - 12 miesiêczna dla nowo¿eñców 5,75%
eLokata24 - 13 miesiêczna 5,00%

i z karty produktu:12 miesiêczna dla nowo¿eñców

warunkiem otwarcia eLokaty24 jest
dostarczenie skanu odpisu skróconego
aktu ma³¿eñstwa, z którego wynika, i¿
zwi±zek ma³¿eñski zosta³ zawarty nie
wcze¶niej ni¿ trzy miesi±ce przed
z³o¿eniem wniosku o otwarcie eLokaty24

Lokaty w SKBanku, rzemios³o i rolnictwo, warto?