Lokaty w bankach zagranicznych

Data: 2009-02-22 11:30:52
Autor: after
Lokaty w bankach zagranicznych
Witam,
w Polsce mamy różne oferty lokat, wszystkie jednak są mało atrakcyjne. W związku z tym chciałbym zapytać czy jako polak mam prawo zakładać konta i lokaty w bankach zagranicznych, gdzie oprocentowanie jest o wieele wyższe? Co do tych kont to chyba od 2003 już można, ale nie wiem jak jest 'dokładnie'.

Data: 2009-02-22 04:21:45
Autor: hhrafc
On 22 Feb., 11:30, "after" <af...@x.pl> wrote:
[...]

jesli ci chodzi o to czy mozesz jako Polak z punktu widzenia polskich
urzedow/prawa, to tak - chyba wlasnie pare lat temu sie to
zalegalizowalo.

ale pozostaje druga strona, np. w niemczech wiekszosc bankow wymaga
zameldowania w niemczech zeby otworzyc konto, wiele nie chce nawet
wyciagow przesylac do Polski.
A lokaty niemieckie po zrownaniu sie stop % w PL i D bylyby
atrakcyjne, bo dochody kapitalowe do 800 EUR / osobe sa zwolniane z
ichniego belkowego.
A na pewno juz sa atrakcyjniejsze z tego powodu od kazdej polskiej
lokaty w EUR - aktualnie najlepsze lokaty w D to max 5-5,5%.

A ty jaki kraj masz na oku?

Data: 2009-02-23 15:44:28
Autor: cranky
Dnia Sun, 22 Feb 2009 04:21:45 -0800 (PST), hhrafc@yahoo.de napisał(a):

[...]

Znajomy założył konto w rzeszy w jedno popołudnie  - jedyne co miał to
pieniądze i paszport. I nikt niegdy nie robił mu problemów.

Data: 2009-02-22 04:33:53
Autor: witek
Lokaty w bankach zagranicznych
after wrote:
Witam,
w Polsce mamy ró¿ne oferty lokat, wszystkie jednak s¹ ma³o atrakcyjne. W zwi¹zku z tym chcia³bym zapytaÌ czy jako polak mam prawo zak³adaÌ konta i lokaty w bankach zagranicznych, gdzie oprocentowanie jest o wieele wy¿sze? Co do tych kont to chyba od 2003 ju¿ mo¿na, ale nie wiem jak jest 'dok³adnie'.
moĹźna

Lokaty w bankach zagranicznych