Lokaty w gĂłre ??

Data: 2015-07-09 08:10:48
Autor: pawLo
Lokaty w gĂłre ??
coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie ruszyło ?:)

Data: 2015-07-09 10:11:44
Autor: WAM
Lokaty w góre ??
On Thu, 9 Jul 2015 08:10:48 +0200, pawLo <PawlOoooonsoas@onet.pl>
wrote:

coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie ruszyło ?:)
A wczoraj mialem info z ideabanku gdzie mi sie konczy lokata zebym
szybko zamawial nowa bo moze juz od dzis lub od jutra obniza
oprocentowanie :) I tak sobie myslalem ze skoro namawiaja na szybka
decyzje to beda podwyzszac ;)

To gdzie teraz dają najwięcej % ale bez limitu wsadu typu 10k czy 20k
i bez innych dodatków typu konto i karta?

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-07-09 11:53:24
Autor: Crimi
Lokaty w góre ??
Data: 2015-07-09 20:26:34
Autor: WAM
Lokaty w góre ??
On Thu, 09 Jul 2015 11:53:24 +0200, Crimi <robertsad@wp.pl> wrote:

https://www.lionsbank.pl/
lionsbank odpada bo sprawdzają sumę sald uwzględniając ideabank :)

WAM

Data: 2015-07-09 18:00:39
Autor: Budzik
Lokaty w góre ??
Użytkownik WAM nospam@nowam.nopl.pl ...

[...]

To chyba nie tak.
Kazdy sprzedawca bedzie cie namawiał na klepniecie dealu zeby:
- miec deal zamkniety
- nie wracac do sprawy i nie tracic czasu na niezdecydowanego klienta.

Data: 2015-07-09 20:28:37
Autor: WAM
Lokaty w góre ??
On Thu, 9 Jul 2015 18:00:39 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Tak, ten tak namawial ze moge (musze) juz (wczoraj) zamowic nowa
lokate aby sie zalapac na % ktore sa obecnie. Z ciekawosci wszedlem i
sprawdzilem ze zakladajac wczoraj lokate trzebaby ja zasilic do 13.07.
Moja obecna lokata konczy sie 14.07 i przypomnial mi o tym wlasnie ten
sprzedawca. Takze namawial mnie na niemozliwy uklad.

WAM

Data: 2015-07-10 03:00:33
Autor: Budzik
Lokaty w góre ??
[...]

Raczej nie.
W idea norma jest, ze ustawiaja nowa lokate na zapas jak jeszcze stara jest aktywna - chca miec pewnosc, ze klepniesz u nich an ie przeniesiesz kasy gdzies indziej.

Ja tylko sugerowałem, ze dla sprzedawcy wazniejsze jest to, zeby przyklepnał sprzedaz niz to, zeby ie wydymac na procencie ktory za chwile wzrosnie.

Data: 2015-07-17 00:49:52
Autor: Arek
Lokaty w góre ??
Budzik napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

W przypadku Idei potwierdzam. Kiedyś pan po nieudanej próbie
namówienia na strukturę (pamiętam, że w porównaniu z innymi bankami
nieskomplikowanej) sam zaofiarował się wygenerować wnioski na zwykłe
lokaty wg moich dyspozycji, co niezwłocznie i bezbłędnie uczynił.
Ale ZTCP też potrafią długo molestować o rozmowę... Może ze starań
też są rozliczni?
I ciekawostka, z Idei do mnie zawsze próbowali się dodzwonić/mailowali
panowie, nigdy panie. Reguła?

Arek

Data: 2015-07-16 22:04:50
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Lokaty w g�re ??
Do mnie dzwonili przedstawiciele wszystkich płci, a inteligencja niektórych porażała.

Zresztą teraz zwykle wydzwaniają z LionsBank i dalej namawiają na strukturki opakowane w cukierki. Szkoda na nich czasu, niestety bardzo ciężko się ich pozbyć. Prośby i groźby nie skutkują. Obecnie testuję sposób na zmęczenie przeciwnika. Proszę o szczegółowe opowiedzenie o ofercie i odkładam telefon na półkę.

Data: 2015-07-19 13:14:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty w g�re ??

"Konfabulator Konfabulatorski" a0ba690f-2f33-402b-a587-63ea28e0d7ca@googlegroups.com

: Zresztą teraz zwykle wydzwaniają z LionsBank i dalej namawiają na
: strukturki opakowane w cukierki. Szkoda na nich czasu, niestety

(; To źli ludzie. ;)

: bardzo ciężko się ich pozbyć. Prośby i groźby nie skutkują.

: Obecnie testuję sposób na zmęczenie przeciwnika. Proszę
: o szczegółowe opowiedzenie o ofercie i odkładam telefon
: na półkę.

Sposobem ich trzeba...

   https://www.youtube.com/watch?v=_CYJMmtIlGk

   Ulep kukłę wroga twego
   Podobieństwa niechybnego,
   Na niej szpilą jego imię
   Wypisz wraz z imieniem Złego.
   Zaczem nocą spal w kominie
   A w męczarniach wróg twój zginie.

Ja mam dla Ciebie zwykłą lokatę z LB.

   file:///E:/GGGGGG/PulpitXP/MyStron/Wypuklina/Karta/Miejski/FaszysciiXX.htm

Drugi baner od góry -- 3.5% na warunkach

    - minimalna kwota lokaty 100 000 zł,
    - możliwość wyboru okresu lokaty: 1 lub 3 miesiące,
    - bez konieczności otwierania konta bankowego, bez dodatkowych produktów.

   https://www.lionsbank.pl/lionsbank/public/doc/LokataWelcome_online_regulamin.pdf

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-19 13:31:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty w g�re ??

"Eneuel Leszek Ciszewski" mog0sk$ie9$1@node2.news.atman.pl

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Miejski/FaszysciiXX.htm

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-28 07:48:31
Autor: WAM
Lokaty w góre ??
On Fri, 17 Jul 2015 00:49:52 +0200, "Arek"
<abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> wrote:

I ciekawostka, z Idei do mnie zawsze próbowali się dodzwonić/mailowali
panowie, nigdy panie. Reguła?
Do mnie chyba zawsze dwa razy panie.

WAM

Data: 2015-07-14 09:39:39
Autor: WAM
Lokaty w góre ??

wrote:

[...]
Poganiali na 2,9% (nie skorzystałem) i podwyższyli :)
http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-bezkonkurencyjna
KARTA PRODUKTU LOKATA BEZKONKURENCYJNA
(obowiązuje od 13 lipca 2015 r.)
Oferta Lokata BEZKONKURENCYJNA („Lokata”) jest ważna od dnia 13 lipca
2015 r. do odwołania jednak nie krócej niż do dnia 14 lipca 2015 r. Minimalna kwota Lokaty 1000 PLN
Maksymalna kwota Lokaty 1 000 000 PLN
Okres umowny 4 miesiące
Rodzaj stopy procentowej Stała Oprocentowanie nominalne 3,15% w skali roku

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w gĂłrach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-07-10 00:16:09
Autor: forestdumb
Lokaty w gĂłre ??
pawLo wrote:
coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie
ruszyło ?:)

ale mowisz o jakis lokatach shit typu 4% dla kwoty = miesieczny wplyw z wynagrodzenia/max 5000 albo max 10 000 bez warunkow dodatkowych?

Mam sporo i szukam lokat gdzie moge duzo ulokowac.

Data: 2015-07-17 18:27:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty w góre ??

"pawLo" 559e106b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl

coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie ruszyło ?:)

Expander z 4.5% zwinął się dzisiaj o 9:30...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-18 11:32:17
Autor: Chris94
Lokaty w gĂłre ??
Dnia Thu, 9 Jul 2015 08:10:48 +0200, pawLo napisał(a):

coraz wiecej reklam ze loakty w gore, eurobank, getin itd, cos sie ruszyło ?:)

BGŻ Optima oferuje 3,2% dla nowych użytkowników:
https://www.bgzoptima.pl/landing/lokata_bezkarna_may_2015_s/kontakt_01.html

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-20 13:24:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokaty w góre ??

"Chris94" 55aa1d2d$0$2210$65785112@news.neostrada.pl

[...]

A to:

  http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/DoOpiniiBieglegoSADx.htm

dla tych, którzy chcą ode mnie wisienki. Na razie eksperymentuję, ale baner jest.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Lokaty w gĂłre ??