Lokaty w góre :) Własnie słyszałem w ra dio

Data: 2013-06-21 08:21:36
Autor: NEMO
Lokaty w góre :) Własnie słyszałem w ra dio
Banki nie maja za bardzo juz pieniedzy na kredyty, wiec oprocenowanie lokat pojdzie w góre bo ludzie wybrali z lokat kupe kasy

Data: 2013-06-21 08:28:17
Autor: Maruda
W dniu 2013-06-21 08:21, NEMO pisze:
Banki nie maja za bardzo juz pieniedzy na kredyty, wiec oprocenowanie
lokat pojdzie w góre bo ludzie wybrali z lokat kupe kasy

Dobrze, że nie w telewizji... :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-06-21 08:44:25
Autor: RobertS
Lokaty w góre :) Własnie słyszałem w radio

Banki nie maja za bardzo juz pieniedzy na kredyty, wiec oprocenowanie
lokat pojdzie w góre bo ludzie wybrali z lokat kupe kasy

Dobrze, że nie w telewizji... :)

tylko, że ludzie kredytow brać nie chcą...

RobertS

Data: 2013-06-21 18:19:15
Autor: Tomasz Chmielewski
Lokaty w góre :) Własnie sł yszałem w radio
On Fri, 21 Jun 2013 08:21:36 +0200
NEMO <nemoooooo@wp.pl> wrote:

Banki nie maja za bardzo juz pieniedzy na kredyty, wiec oprocenowanie lokat pojdzie w góre bo ludzie wybrali z lokat kupe kasy

Jak na razie, mBank dzis w dol ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2013-06-21 03:09:21
Autor: luc
Lokaty w góre :) W³asnie s³ysza³em w radio
W dniu pi±tek, 21 czerwca 2013 11:19:15 UTC+2 u¿ytkownik Tomasz Chmielewski napisa³:

Jak na razie, mBank dzis w dol ;)

A oni tam maj± miejsce na dole? Szoruj± po dnie... Ostatnio w OdC pojawi³o siê 2,6 % na 3 m-ce...

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-21 03:16:42
Autor: pasztab
Lokaty w góre :) W³asnie s³ysza³em w radio
W dniu pi±tek, 21 czerwca 2013 12:09:21 UTC+2 u¿ytkownik luc napisa³:
> [...]

> Jak na razie, mBank dzis w dol ;)

A oni tam maj± miejsce na dole? Szoruj± po dnie... Ostatnio w OdC pojawi³o siê 2,6 % na 3 m-ce...

Skandaliczne te odsetki. Emax+ 1,65-2,65. Toz to prawie caly swiat daje juz lepiej..

Data: 2013-06-21 16:21:17
Autor: Czarek
[...]

  to jeszcze dobre % w Nemczech np taki bank DKB reklamuje atrakcyjna lokate na 9 lub 12 miesiecy z 0,5 % i 0,7 %

DKB-Termingeld

Sie möchten Ihr Geld kurzfristig anlegen?
Mit unserem DKB-Termingeld sichern Sie sich
attraktive Konditionen für 9 oder 12 Monate.

     garantierter fester Zinssatz
     0,5% p.a. bei einer Laufzeit von 9 Monaten
     0,7% p.a. bei einer Laufzeit von 12 Monaten
     automatische Prolongation möglich
     Zinszahlung am Ende der Laufzeit

Lokaty w góre :) Własnie słyszałem w ra dio