Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%

Data: 2010-01-30 07:44:57
Autor: xbartx
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%

Zaglądnąłem na stronę www aby popatrzeć na warunki, bo kolega chciałbym wyrobić sobie taką kartę. W sekcji "przydatne dokumenty" znalazłem coś takiego:

https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

Czyli płacąc kk możemy sobie podbić oprocentowanie lokaty o 0,5% czyli przy lokacie optymalnej na 6/12 m-c możemy uzyskać 5,65% bazowe + 0,5% z promocji = 6,15% całkiem nieźle jak na aktualne warunki rynkowe.

PS Jeżeli już było na grupie to przepraszam, ale ostatnio trochę z doskoku czytam a do tego jeszcze niedawno była awaria serwera gazety i zjadło całkiem pokaźną ilość postów ;)

--
xbartx

Data: 2010-01-30 08:48:31
Autor: aneczka.jedna
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
Data: 2010-01-30 02:46:54
Autor: Klakier Gargamel
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
A ja bardzo nie polecam korzystania z usług Open Finance i podobnych.
Zostałem przez nich oszukany. Pracuj± tam sprzedawcy a nie doradcy.
Prawdziwi doradcy inwestycyjni to usi±d± z Tob± do stołu jak masz parę
milionów do zainwestowania. Jeżeli masz mniej kasy, zdecydowanie
odradzam korzystanie z usług takich instytucji.

Data: 2010-01-30 11:58:42
Autor: Valdi
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
"Klakier Gargamel"

[ciach]

A masz ¶wiadomo¶ć, że lokaty oferowane w NobleGetin Banku i "sprzedawane"
przez OF w ramach strony www.lokaty.open.pl to zupełnie inna bajka niż
"doradcy", którzy pod szyldem OF sprzedaj± oferty finansowe?

Data: 2010-01-30 13:04:56
Autor: bzdreg
Klakier Gargamel pisze:
[...]

Amerykę odkrył... ;)

Pociesz się, że jak będziesz miał te parę mln, to zlec± się do Ciebie jak muchy do gówna i to takie "szczególnie wytrenowane", że zanim się obejrzysz, to z palcem w d. zostaniesz, nawet gówna nie zostawi±.

Tylko ci, którzy te parę mln zarobili dzięki swoim przymiotom i umiejętno¶ciom potrafi± temu stawić czoła.

Nie sztuka wygrać. To często zrz±dzenie losu. Trzeba jeszcze nie dać się oskubać.

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-01-30 08:55:54
Autor: JanKo
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
Agent xbartx nadaje:
Czyli płacąc kk możemy sobie podbić oprocentowanie lokaty o 0,5%

Nie płacąc ale występując o kartę i płacąc możemy zyskać maksymalnie 75 zł (tylko w wypadku lokaty 15K/rok która później zostanie podzielona) ;-)

Data: 2010-01-30 19:51:47
Autor:
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
JanKo <bez@maila.tu> napisał(a):
Agent xbartx nadaje:
> Czyli pĹ&#65533;acÄ&#65533;c kk moĹĽemy sobie podbiÄ&#65533; oprocentowanie lokaty o 0,5%

Nie pĹ&#65533;acÄ&#65533;c ale wystÄ&#65533;pujÄ&#65533;c o kartÄ&#65533; i pĹ&#65533;acÄ&#65533;c moĹĽemy zyskaÄ&#65533;
maksymalnie > 75 zĹ&#65533; (tylko w wypadku lokaty 15K/rok ktĂłra później zostanie
podzielona)
;-)

NIE MOŻEMY. Je¶li założymy kapitalizowan± codziennie lokatę na 15k, której
oprocentowanie zostanie podniesione z 5.65 do 6.15, to od pierwszego dnia
podatek Belki zjada nam prawie cało¶ć odsetek. Czy to Tusk wymy¶lił tę
promocję? ;-)

Data: 2010-01-31 07:33:41
Autor: xbartx
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
Dnia Sat, 30 Jan 2010 19:51:47 +0000,   napisaĹ‚(a):

NIE MOŻEMY. Jeśli założymy kapitalizowaną codziennie lokatę na 15k,
ktĂłrej oprocentowanie zostanie podniesione z 5.65 do 6.15, to od
pierwszego dnia podatek Belki zjada nam prawie całość odsetek. Czy to
Tusk wymyślił tę promocję? ;-)

Z tego co mi wiadomo w takim przypadku lokata może zostać rozbita na dwie, z takim samym podwyższonym oprocentowanie, aby nie wpadać po belkę ;)

--
xbartx

Data: 2010-01-31 12:10:41
Autor: RobertS
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%

Nie płacąc ale występując o kartę i płacąc możemy zyskać maksymalnie 75 zł (tylko w wypadku lokaty 15K/rok która później zostanie podzielona) ;-)

z tego co wyczytałem to promocja nie dotyczy tych którzy kartę już mają?

RobertS

Data: 2010-01-31 23:14:23
Autor: JanKo
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
Agent RobertS nadaje:
z tego co wyczytałem to promocja nie dotyczy tych którzy kartę już
majÄ…?

Możesz dobrać kolejną

Data: 2010-01-31 14:53:43
Autor: Homzik
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
Możesz dobrać kolejn±

W sensie dodatkow± czy w jaki¶ sposób kolejn± główn±?

Data: 2010-02-01 10:24:17
Autor: RobertS
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%

Możesz dobrać kolejn±

W sensie dodatkow± czy w jaki¶ sposób kolejn± główn±?

probowalem sie dodzwonic, ale konsultanci ciagle zajeci ;-/

RobertS

Data: 2010-02-01 02:43:48
Autor: luc
On 1 Lut, 10:24, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> W sensie dodatkow± czy w jaki¶ sposób kolejn± główn±?

probowalem sie dodzwonic, ale konsultanci ciagle zajeci ;-/

Mi się udało dodryndać. Nie trzeba wyrabiać nowej karty. Wystarczy
zgłosić chęć udziału w tej promocji. Podać numer lokaty do
podwyższenia o 0,5% i potem zrobić 5 transakcji kart±. Oczywi¶cie
zachęcaj± do założenia lokaty na 12 m-cy, je¶li się jeszcze jej nie
ma ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-01 12:21:09
Autor: RobertS
[...]

a mnie powiedzieli cos zupelnie innego, oferta dotyczy osob, ktore karty nie maj± albo maj± i nie wykonaly zadnej transakcji...ja jedna dla testu zrobilem wiec z oferty skorzystac nie moge ;-/

RobertS

Data: 2010-02-01 07:03:52
Autor: luc
On 1 Lut, 12:21, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

a mnie powiedzieli cos zupelnie innego, oferta dotyczy osob, ktore karty
nie maj albo maj i nie wykonaly zadnej transakcji...ja jedna dla testu
zrobilem wiec z oferty skorzystac nie moge ;-/

Podr±żyłem temat bardziej - zadałem im pytanie na www, a oto
odpowiedĽ:

"Niestety oferta dotyczy jedynie klientów, którzy zdecydowali się na
kartę w dniach 28.01.10.- 28.02.10.
Jednak w trosce o naszych klientów zostanie stworzony butik, gdzie
będzie można zbierać punkty (poprzez dokonywanie transakcji),
następnie będzie można te punkty wymienić na inne usługi."

p.s. już nie chce mi się tam dzwonić i pytać, czy jak sobie wyrobię
kartę dodatkow±, to będę mógł skorzystać z tej tytułowej promocji...

pzdrwm
luc

Data: 2010-02-01 17:59:15
Autor: RobertS
[...]

mnie też o tym "butiku" mówili, ale co, gdzie, kiedy? tego jeszcze nie wiadomo...

RobertS

Data: 2010-02-01 18:29:47
Autor: Valdi
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
"RobertS" news:hk7194$24p3$2opal.icpnet.pl

mnie też o tym "butiku" mówili, ale co, gdzie, kiedy? tego jeszcze nie
wiadomo...

marzec - 99%

Data: 2010-02-01 18:45:08
Autor: Peet
On 2010-02-01 18:29, Valdi wrote:
"RobertS" news:hk7194$24p3$2opal.icpnet.pl

mnie też o tym "butiku" mówili, ale co, gdzie, kiedy? tego jeszcze nie
wiadomo...

marzec - 99%

I będzie patelnia za 100 000 pln. :))

Data: 2010-02-01 19:28:23
Autor: Valdi
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
"Peet" news:hk715i$fl6$1news.vectranet.pl

I będzie patelnia za 100 000 pln. :))

nie mogę się już doczekać! :)

Data: 2010-02-01 18:32:57
Autor: xbartx
Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%
Dnia Mon, 01 Feb 2010 07:03:52 -0800, luc napisał(a):

Jednak w trosce o naszych klientĂłw zostanie stworzony butik, gdzie
będzie można zbierać punkty (poprzez dokonywanie transakcji), następnie
będzie można te punkty wymienić na inne usługi."

W sumie ciekawy patent taki butik, że jak uzbierasz za transakcje z kk jakąś tam ilość pkt, to możesz sobie np podbić % na lokacie o X. Bo chyba nie chcą robić kolejnego "pejbeka"?

--
xbartx

Lokaty w open + kk kis = lokata na 6,15%