Lokaty walutowe w BZWBK

Data: 2013-08-23 15:26:34
Autor: Chris94
Lokaty walutowe w BZWBK

Wszedłem sobie na swoje konto walutowe Euro24 w banku BZWBK i
sprawdziłem oprocentowanie swojej miesięcznej lokaty w euro.
Prawdę mówiąc, szczęka mi opadła: 0,06% - takiego oprocentowania jeszcze
nie widziałem!
Z lokaty ponad 1500 EUR bank naliczył mi 6 eurocentów odsetek, a z tego
2 eurocenty zabrał Belka.
Jeśli ktoś ma w tym banku podobną lokatę, to radzę się nią
zainteresować.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-08-23 07:05:22
Autor: Glaukon
Lokaty walutowe w BZWBK
Prawdę mówiąc, szczęka mi opadła: 0,06% - takiego oprocentowania jeszcze
nie widziałem!

Z lokaty ponad 1500 EUR bank naliczył mi 6 eurocentów odsetek, a z tego 2 eurocenty zabrał Belka.

Walut juz nie ma w Polsce gdzie trzymac, w zwiazku z ogolna sytuacja wzrasta atrakcyjnosc trzymania gotowki w domu. Rozwiazanie uznawane za przestarzale z kazdym rokiem odkrywa nowe zalety :)

Data: 2013-08-23 16:27:53
Autor: J_K_K
Lokaty walutowe w BZWBK
W dniu 2013-08-23 16:05, Glaukon pisze:

Walut juz nie ma w Polsce gdzie trzymac, w zwiazku z ogolna sytuacja wzrasta atrakcyjnosc trzymania gotowki w domu. Rozwiazanie uznawane za przestarzale z kazdym rokiem odkrywa nowe zalety :)

Brak opłaty za konto, np. ;)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-08-23 21:05:53
Autor: Chris94
Lokaty walutowe w BZWBK
Dnia Fri, 23 Aug 2013 16:27:53 +0200, J_K_K napisał(a):

[...]

A co najważniejsze, środkom nie grozi cypryzacja!

Data: 2013-08-23 12:30:46
Autor: Konfabulator
Lokaty walutowe w BZWBK
Wystarczy by rzad nakazal orlenowi sprzedawac paliwo od jutra po 20 zl i tak samo gaz z pgnig i za chwile masz inflacje dwucyfrowa i trzymanie w domu konczy sie cyprem. Dlatego trzymanie w domu tylko PLN to duze ryzyko.

Data: 2013-08-23 13:04:38
Autor: Glaukon
Lokaty walutowe w BZWBK
[...]

Zobacz temat watku. O trzymaniu w domu PLN nikt tu do tej pory nie wspominal. Powoli bezpieczniejsze robi sie trzymanie srodkow w domu niz w banku :)

Data: 2013-08-24 00:14:56
Autor: J.F.
Lokaty walutowe w BZWBK
Dnia Fri, 23 Aug 2013 12:30:46 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):
[...]

A w czym w takim wypadku lepsze jest trzymanie w banku ? J.

Data: 2013-08-23 22:02:03
Autor: Konfabulator
Lokaty walutowe w BZWBK
Ale ja nie sugeruję by trzymać cokolwiek w złodziejskich bankach. Ja tylko sugeruję podzielić kasę na np. dziesięć części i jedna część w pln, druga w usd, trzecia w jpy, czwarta w zloto, piata w srebro, szosta w znaczki pocztowe, siodma w antyki itd itd itd. Niby to oczywiste, ale czesto slysze o  znowu popularnej metodzie zaszywania gotowki w materac, a robienie tego samego co inni raczej nigdy sie nie sprawdza, wrecz przeciwnie, bo zawsze jakis cwaniak sprobuje to wykorzystac.

Data: 2013-08-24 03:42:39
Autor: Glaukon
Lokaty walutowe w BZWBK
[...]

Owszem, jest to powiedzonko o taksowkarzu doradzajacym wejscie w akcje, problem w tym, ze to powiedzonko najczesciej mowi jedna fryzjerka do drugiej fryzjerki, czyli osoby kompletnie nieswiadome, ze ich status na rynku nie rozni sie od statusu taksowkarza. Albo jeszcze inaczej: co zrobic, jesli fryzjerka ci radzi sprzedawac akcje, bo uslyszala od taksowkarza, ze trzeba kupowac.

Data: 2013-08-24 12:54:18
Autor: sqlwiel
Lokaty walutowe w BZWBK
W dniu 2013-08-24 12:42, Glaukon pisze:
[...]

Oświadczyć się jej?
:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-24 23:35:43
Autor: J.F.
Lokaty walutowe w BZWBK
Dnia Fri, 23 Aug 2013 22:02:03 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):
[...]

Oczywiste, ale gdzie to wszystko trzymac ? w banku ? :-)

J.

Data: 2013-08-24 21:24:48
Autor: Konfabulator
Lokaty walutowe w BZWBK
" Oczywiste, ale gdzie to wszystko trzymac ? w banku ? :-) "

E tam, to też oczywiste. Zakopać w ziemi, która powinna być częścią kupionych zasobów :-)

Data: 2013-08-23 21:08:29
Autor: J.F.
Lokaty walutowe w BZWBK
Dnia Fri, 23 Aug 2013 15:26:34 +0200, Chris94 napisał(a):
[...]

Zapraszam do PKO BP, tam zobaczysz i nizsze :-)

Z lokaty ponad 1500 EUR bank naliczył mi 6 eurocentów odsetek, a z tego
2 eurocenty zabrał Belka.

Najwyrazniej polskie banki nie potrafia zarabiac na walutach.

No ale dlatego sie bralo kredyty w walucie, ze oprocentowanie bylo
niskie ...

J.

Data: 2013-08-28 23:31:44
Autor: Chris94
Lokaty walutowe w BZWBK
Dnia Fri, 23 Aug 2013 21:08:29 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Ale nie w walucie :)