Lokaty we frankach

Data: 2010-09-07 14:05:26
Autor: glaukonWYTNIJTO
Lokaty we frankach
Czy są oferowane przez banki w Polsce?

--

Data: 2010-09-07 14:17:12
Autor: MarekZ
Lokaty we frankach
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:499a.00000241.4c862a86@newsgate.onet.pl...
Czy są oferowane przez banki w Polsce?

Bywają w oferta pb, na przykład na 0,45% rocznie..... Ale na co to komu?

Data: 2010-09-07 14:28:52
Autor: Jarek Andrzejewski
Lokaty we frankach
On Tue, 7 Sep 2010 14:17:12 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

No wiesz, Szwajcarzy ostatnio próbowali osłabiać franka, bo za dużo
zyskiwał wobec dolara, ale odpuścili. Chyba więc trzymanie części kasy w CHF nie jest takim złym pomysłem.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-09-07 14:42:01
Autor: MarekZ
Lokaty we frankach
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:brbc86t2n4abs4dneios2nps4j73kohfme@4ax.com...

[...]

Pewnie racja, ale po co na lokacie? A'vista na 0,01% i jedziemy. :-)

Data: 2010-09-07 22:28:22
Autor: glaukonWYTNIJTO
Lokaty we frankach

> Chyba więc trzymanie części kasy w CHF nie jest takim złym pomysłem.

Pewnie racja, ale po co na lokacie? A'vista na 0,01% i jedziemy. :-)

O to też chciałem zapytac - skoro lokaty niby jedynie lekko wygrywają z
inflacją, to czy nie wyjdzie na to samo trzymac nieoprocentowane franki? CHF
szybciej będzie chyba po 4 niż po 2?

Data: 2010-09-07 15:59:56
Autor: Krzysztof
Lokaty we frankach

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:499a.00000241.4c862a86newsgate.onet.pl...
Czy są oferowane przez banki w Polsce?

--

Oferte nie do przebicia ma Getin, ale gotowkowo obslugiwane tylko w duzych oodzialach duzych miast, trzeba sie pytac indywidualnie w danym oddziale, na 12-mies. jak dobrze pamietam daja 3%-min. lokata od 5tys CHF. Obecnie CHF jest drogi w stosunku do innych walut, ale kto wie jak zlotowka zlapie wiatr w zagle chociaz na pare miesiecy i sie mocniej umocni, powiedzmy do 2.4-2.5 za CHF( moze troche CHF oslabnie do EUR to wtedy zobaczymy lepszy kurs za PLN) to taka lokata moze byc ciekawa alternatywa i zabezpieczeniem na niestabilne czasy.
Reszta konkurencji oferuje przewaznie oprocentowanie od 0-1% co nie sklania do oszczedzania.

Data: 2010-09-07 14:05:48
Autor: xbartx
Lokaty we frankach
Dnia Tue, 07 Sep 2010 15:59:56 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

IMO zapaść PLN może nastąpić nawet szybciej niż przewidujesz. No ale czas pokaże ile jeszcze pociągnie kreatywna księgowość i PR naszej władzy.

--
xbartx

Data: 2010-09-08 10:59:03
Autor: glaukonWYTNIJTO
Lokaty we frankach

W Getinie jest tak:

Jest możliwość założenia lokaty w CHF.
Kwota minimalna: 5000 CHF
Oprocentowanie:
1 miesiąc- 0,1%
3 miesiące- 2,00%
6 miesięcy- 2,50%
12 miesięcy- 3,00%

Wpłaty w CHF można dokonać tylko w jednej placówce to jest III POK Warszawa
przy ul. Świętokrzyskiej 36 (przy rondzie ONZ).

Data: 2010-09-08 15:15:53
Autor: Krzysztof
Lokaty we frankach

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:499a.00000291.4c875057newsgate.onet.pl...

[...]

 No niestety jest to ograniczona dostepnosc, w innych miastach pewnie podobnie, ja kiedys pytalem sie w Katowicach w I-glownym oddziale przy ul. Warszawskiej, to tez mozna bylo, ale pewnie w mniejszych placowkach juz nie.
Bardzo ograniczone jest tez pobieranie GBP w Getinie, tylko w okreslonych placowkach, dlatego wynioslem sie z GBP do Aliora, wyzsze oprocentowanie lokat w tej walucie (widocznie Getin nie lubi GBP) i dostepnosc w kazdej placowce, oczywiscie wieksze kwoty tez po zamowieniu.

Lokaty we frankach