Lokaty we frankach

Data: 2010-09-07 14:17:12
Autor: MarekZ
Lokaty we frankach
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:499a.00000241.4c862a86@newsgate.onet.pl...
Czy są oferowane przez banki w Polsce?

Bywają w oferta pb, na przykład na 0,45% rocznie..... Ale na co to komu?

Data: 2010-09-07 14:28:52
Autor: Jarek Andrzejewski
Lokaty we frankach
On Tue, 7 Sep 2010 14:17:12 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

No wiesz, Szwajcarzy ostatnio próbowali osłabiać franka, bo za dużo
zyskiwał wobec dolara, ale odpuścili. Chyba więc trzymanie części kasy w CHF nie jest takim złym pomysłem.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-09-07 14:42:01
Autor: MarekZ
Lokaty we frankach
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:brbc86t2n4abs4dneios2nps4j73kohfme@4ax.com...

[...]

Pewnie racja, ale po co na lokacie? A'vista na 0,01% i jedziemy. :-)

Data: 2010-09-07 22:28:22
Autor: glaukonWYTNIJTO
Lokaty we frankach

> Chyba więc trzymanie części kasy w CHF nie jest takim złym pomysłem.

Pewnie racja, ale po co na lokacie? A'vista na 0,01% i jedziemy. :-)

O to też chciałem zapytac - skoro lokaty niby jedynie lekko wygrywają z
inflacją, to czy nie wyjdzie na to samo trzymac nieoprocentowane franki? CHF
szybciej będzie chyba po 4 niż po 2?

--

Lokaty we frankach