Lolo Pindolo Nowak

Data: 2013-11-18 11:19:03
Autor: Mark Woydak
Lolo Pindolo Nowak

Zegarek Nowakowi kupił były działacz PO. Szczegóły wniosku o uchylenie
immunitetu  To Piotr Wawrzynowicz - były działacz PO, związany z Mirosławem
Drzewieckim - kupił za 20 tys. 500 zł zegarek byłemu ministrowi transportu,
wynika z wniosku o uchylenie immunitetu Sławomirowi Nowakowi. - Z zeznań
świadków wynika, że zegarek został zakupiony za pieniądze, które minister
otrzymał w prezencie od rodziny - mówi portalowi tvn24.pl Katarzyna
Calów-Jaszewska z warszawskiej prokuratury.

- Jedyny istotnie wartościowy zegarek, który posiadam, dostałem w prezencie
od żony i rodziców na 35. urodziny - tak o zegarku szwajcarskiej firmy
Ulysse Nardin mówił Sławomir Nowak na konferencji w kwietniu.

    Sławomir Nowak dokonał wyboru zegarka za radą swojego kolegi Piotra
Wawrzynowicza. Następnie przekazał Wawrzynowiczowi pieniądze otrzymane od
żony tytułem prezentu i za te pieniądze Wawrzynowicz zakupił 8 marca 2011
zegarek w "Pracowni Czasu" na ul. Wiejskiej 14

Z wniosku o uchylenie immunitetu

    .

Sklep przy ul. Wiejskiej

Portal tvn24.pl dotarł do informacji z wniosku o uchylenie immunitetu w
związku z niewpisaniem przez byłego szefa resortu transportu tego zegarka
do oświadczenia majątkowego: - Z materiału dowodowego wynika, że Sławomir
Nowak dokonał wyboru zegarka za radą swojego kolegi Piotra Wawrzynowicza.
Następnie przekazał Wawrzynowiczowi pieniądze otrzymane od żony tytułem
prezentu i za te pieniądze Wawrzynowicz zakupił 8 marca 2011 zegarek w
"Pracowni Czasu" na ul. Wiejskiej 14 (tuż obok Sejmu - przyp. red.) w
Warszawie - cytuje nam fragment wniosku osoba zbliżona do Prokuratury
Generalnej. W poniedziałek wniosek trafił do Sejmu.
Tylko zeznania, bez materialnych dowodów

Warszawska prokuratura potwierdza informacje portalu tvn24.pl. - Możemy
potwierdzić, że zegarek ten kupił na prośbę ministra Piotr Wawrzynowicz -
mówi prokurator Katarzyna Calów-Jaszewska z Prokuratury Okręgowej w
Warszawie.

Dlaczego we wniosku o uchylenie immunitetu Nowakowi prokuratorzy mają
pewność, że Wawrzynowicz kupił zegarek za pieniądze, które dostał od
Nowaka, a ten od swojej żony? - Z zeznań świadków wynika, że zegarek został
zakupiony za pieniądze, które minister otrzymał w prezencie od rodziny -
odpowiada Calów-Jaszewska.

    Nie mam zwyczaju rozmawiać z mediami, nie będę komentować, jestem
obecnie osobą prywatną

Z ministrem Nowakiem nie udało nam się porozmawiać. Nie odpisał także na
sms z pytaniami.

- Nie mam zwyczaju rozmawiać z mediami, nie będę komentować, jestem obecnie
osobą prywatną - powiedział nam z kolei były działacz PO.

W kwietniu tygodnik "Wprost" opisał znajomości Nowaka z biznesmenami ze
spółki Cam Media. Prokuratura nie dopatrzyła się w tych kontaktach żadnych
form korupcji. Według ustaleń tygodnika jeden z właścicieli Cam Media jest
bliskim znajomym Wawrzynowicza, który był nazywany "złotym dzieckiem
Platformy". Kilka lat temu odszedł on z polityki. Wawrzynowicz to dobry
kolega ministra Nowaka. Według tygodnika obaj mieli wymieniać się cennymi
zegarkami.

Zastępca skarbnika

W Platformie Wawrzynowicz związany był z Marcinem Rosołem, jednym z
bohaterów afery hazardowej. Po raz pierwszy o obu byłych działaczach PO
napisał tygodnik "Newsweek Polska", który opisał rzekome (prokuratura
umorzyła śledztwo - przyp.red.) wyciąganie przez nich pieniędzy partyjnych
w czasie kampanii wyborczej do europarlamentu w 2004, parlamentarnej i
prezydenckiej w 2005 roku.

Wawrzynowicz był zastępcą skarbnika PO, czyli Mirosława Drzewieckiego.
Do trzech lat ?

Śledztwo, w którym prokurator chce uchylić immunitet Nowakowi, przedstawić
mu zarzuty i przesłuchać jako podejrzanego, dotyczy nieujawnienia w
oświadczeniu majątkowym posiadania przedmiotu o wartości powyżej 10 tys.
zł.

Informację o drogim zegarku ( kupiony za 20 tys. 500 zł, obecnie wart około
17 tys. zł) powinien umieścić w obowiązkowym oświadczeniu majątkowym w 2012
roku. Nie zrobił tego. Według kodeksu karnego grozi za to do trzech lat
więzienia.

Data: 2013-11-18 19:06:13
Autor: Marek Woydak
Lolo Pindolo Nowak
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry! Nadzieja na pełny powrót do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spełnijmy chrześciański obowiązek! Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW