Lolu¶, ulżyj sobie!

Data: 2015-07-24 18:36:56
Autor: Lord z Cowshed
Lolu¶, ulżyj sobie!
Dzi¶ mam nocn± zmianę więc musze powoli się zrywać. Lolu¶, pij chłopino i wal gruchę! Tak po komuszemu! W rytmie "Kalinka, kalinka maja!"

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-25 10:36:46
Autor: Ivan Hoe
Lolu¶, ulżyj sobie!
Dnia Fri, 24 Jul 2015 18:36:56 +0200, Lord z Cowshed napisał(a):

Dzi¶ mam nocn± zmianę więc musze powoli się zrywać. Lolu¶, pij chłopino i wal gruchę! Tak po komuszemu! W rytmie "Kalinka, kalinka maja!"

Lord z Cowshed

Co to za idiota ten Lolu¶? Pewnie stary komuch nudz±cy się w blokowym
pokoiku.  Że też go jeszcze żółć nie zalała?

Ivan Hoe

Data: 2015-07-25 19:02:11
Autor: Lord z Cowshed
Lolu¶, ulżyj sobie!

Użytkownik "Ivan Hoe" <pisowskie@kundle.ru> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:movhua$2ih$1@news.albasani.net...
[...]

Lolu¶ to kaleka życiowy. Produkuje się jako u2/Mark Woydak/Filip/Lord Donald czyli ten sam idiota z suwalskiego zadupia czyli u2. Nażre się kociego gówna pozyskanego od kota prezesa  i wyżywa się na forach.

Lord z Cowshed

Lolu¶, ulżyj sobie!