Lombard - korzystanie z zastawu

Data: 2009-11-30 22:23:47
Autor: Michał
Lombard - korzystanie z zastawu

Dziś znajomy odebrał aparat z lombardu. Po odpaleniu programu
odzyskującego skasowaną kartę pamięci okazało się, że ktoś (możliwe,
że pracownik lombardu) robił sobie zdjęcia za jego pomocą. Domyślam
się, że to bezprawne, ale pod co podpada, i czy jest sens się męczyć?
Na oko aparat jest sprawny, nic mu się nie stało, ale fakt, że go ktoś
używał jest niepokojący.Dowody są - odzyskane zdjęcia gościa z
lombardu i (prawdopodobnie jego) odciski na obiektywie i monitorze.
Jakieś sugestie?

Może pracownik sprawdzał czy aparat jest sprawny, czy zdjęcia wykonane np przy różnym oświetleniu itp, nie wykazują wad itp? chyba to by bylo najprosztsze i ciężkie do podważenia tłumaczenie:)
pozdrawiam
michal

Data: 2009-12-01 16:47:50
Autor: majcher
[...]

Sam pracuję w lombardzie i to właśnie mi pierwsze przyszło do głowy.
Ja miałem niedawno awanturę że używałem klienta laptopa. Zastawiał syn, a odbierał ojsciec i zauważył że inaczej był zwinięty przewód od ładowarki. A to ja sam ją rozwijałem, żeby sprawdzić czy działa sprzęt. Dodam że jeśli jest laptop zabezpieczony hasłem to klient też musi mi je podać. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4650 (20091130) __________

Lombard - korzystanie z zastawu