Łomot po katolicku

Data: 2016-12-13 08:05:00
Autor: Pajdak
Łomot po katolicku
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/monika-zbonikowska-przerywa-milczenie/pf41lel

Sejmowa Komisja Regulaminowa zajmie się dziś wnioskiem o uchylenie
immunitetu posłowi PiS Łukaszowi Zbonikowskiemu (39 l.). Jego żona Monika
tłumaczy Fakt24, dlaczego o to walczy. - Zawsze byłam mu wierna, zaufałam mu
i latami znosiłam jego opryskliwość i poniżanie przed naszymi znajomymi. W
tym samym czasie przez kilka lat to on regularnie mnie zdradzał i latami
kłamał. Nie chcę pozbawiać go majątku, ograniczać praw rodzicielskich. Chcę
jedynie spokoju - wyznaje w rozmowie z Fakt24 Monika Zbonikowska, żona posła
PiS."

--
Lepudruk

Łomot po katolicku