Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Londyńskie taksówki w PL

Londyńskie taksówki w PL

Data: 2009-04-28 12:32:17
Autor: Lagoda
Londyńskie taksówki w PL
Jak dla mnie cena kosmiczna - taka taksówka za 150 tys. zł w Polsce?
Za dużo niższą cenę można mieć w końcu sporo innych ciekawych samochodów, nadających się również do tego celu - np. Forda Galaxy, czy inne minivany.
Czy sądzicie, że opisywane zalety faktycznie zrekompensują kierowcom taksówek tak wysoką cenę zakupu?

"wydzielona kabina kierowcy dają pasażerom podwyższoną wygodę i prywatność. Zapewnia to też maksymalne bezpieczeństwo dla kierowcy.
TX4 posiada  w standardzie wszelkie niezbędne rozwiązania dla niepełnosprawnych, łącznie z wysuwaną rampą i miejscem do przypięcia wózka inwalidzkiego."

Newidziałem galaxa z takimi rzeczami. Zwykły kosztuje 100, a kolejne przeróbki... Nie mówiąc już o tym czy ktoś widział galaxa z przebiegiem 1000000km.
--
__________________________________________MAT_______

Data: 2009-04-28 15:18:22
Autor: JG
Londyńskie taksówki w PL
Lagoda pisze:
"wydzielona kabina kierowcy dają pasażerom podwyższoną wygodę i prywatność. Zapewnia to też maksymalne bezpieczeństwo dla kierowcy.
TX4 posiada  w standardzie wszelkie niezbędne rozwiązania dla niepełnosprawnych, łącznie z wysuwaną rampą i miejscem do przypięcia wózka inwalidzkiego."

Newidziałem galaxa z takimi rzeczami. Zwykły kosztuje 100, a kolejne przeróbki... Nie mówiąc już o tym czy ktoś widział galaxa z przebiegiem 1000000km.
Podejrzewam, że akurat wydzielenie drogie nie jest. Usprawnienia dla niepełnosprawnych - rozumiem 1-2 taksówki na korporację, ale przy powszechnych...
Co do trwałości - pytanie, czy jest faktycznie o tyle większa, że mogłoby się opłacać.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-29 11:12:32
Autor: J.F.
Londyńskie taksówki w PL
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gt6vnq$hsp$1inews.gazeta.pl...
Lagoda pisze:
"wydzielona kabina kierowcy dają pasażerom podwyższoną wygodę i prywatność. Zapewnia to też maksymalne bezpieczeństwo dla kierowcy.

Newidziałem galaxa z takimi rzeczami. Zwykły kosztuje 100,

Podejrzewam, że akurat wydzielenie drogie nie jest.

Tylko troche upierdliwe w zwyklym aucie.

Usprawnienia dla niepełnosprawnych - rozumiem 1-2 taksówki na korporację, ale przy powszechnych...

I bedzie klient czekal az ta jedna wolna z drugiego konca miasta przyjedzie ?

Co do trwałości - pytanie, czy jest faktycznie o tyle większa, że mogłoby się opłacać.

No coz - w Londynie jak widac sie oplacaja, choc to chyba tez kwestia tradycji i moze przepisow, bo poza Londynem oplacaja sie normalne.

Tylko ze to jest w konkurencji z innym nowym autem klasy duzej rodzinnej, ktore swoje kosztuje.
Z Mercedesem 10 letnim uzywanym sprowadzonym z Niemiec nie wygra .. no chyba ze sie jakas korporacja dogada z PFRON.

J.

Data: 2009-04-29 13:17:30
Autor: newsy_gazeta
Londyńskie taksówki w PL
J.F. pisze:
No coz - w Londynie jak widac sie oplacaja, choc to chyba tez kwestia tradycji i moze przepisow, bo poza Londynem oplacaja sie normalne.


moje zdanie będzie bardzo subiektywne, bo dosłownie kilka razy miałem przyjemność się przejechać zarówno w Londynie jak i poza Londynem (miałem swój samochód na miejscu), w każdym razie w Londynie Cab z centrum na Ealing po imprezie ok 40 funtów kosztował, podczas gdy niewiele krótsza trasa poza Londynem (co prawda w dzień) kosztowała ok 10 funtów.. więc przebitka spora jest (nie orientuję się jak tam opłaty, podatki itp)

R

Data: 2009-04-29 15:06:13
Autor: JG
Londyńskie taksówki w PL
J.F. pisze:
Tylko troche upierdliwe w zwyklym aucie.
W NY jakoś Fordy Crown Victoria oraz inne pojazdy taksówkowe normalnie sobie jeżdżą z wygrodzeniem.

I bedzie klient czekal az ta jedna wolna z drugiego konca miasta przyjedzie ?
Wiem z doświadczenia, że taksówki z ułatwieniami dla osób niepełnosprawnych trzeba po prostu zamawiać wcześniej.
Wątpię, żeby tylko z tego powodu korporacja przesiadała się na te modele.

No coz - w Londynie jak widac sie oplacaja, choc to chyba tez kwestia tradycji i moze przepisow, bo poza Londynem oplacaja sie normalne.
Różnie ;)
Np. w Belfaście jest mix LTI i choćby Metrocabów.

Tylko ze to jest w konkurencji z innym nowym autem klasy duzej rodzinnej, ktore swoje kosztuje.
Z Mercedesem 10 letnim uzywanym sprowadzonym z Niemiec nie wygra .. no chyba ze sie jakas korporacja dogada z PFRON.
Już przy kilku taksówkach PFRON musiałby dawać takiej korporacji duże dotacje, aby to miało sens. Mogłoby się spotkać to ze sporą krytyką.
Ale kto wie, może kiedyś się na to zdecydują.

pozdrawiam,
JG

Londyńskie taksówki w PL

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona