Londyńskie taksówki w PL

Data: 2009-04-28 03:49:27
Autor: grzegorz.gorko
Londyńskie taksówki w PL
On 28 Kwi, 11:50, JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> wrote:
Przeczytałem dzisiaj taką informację:http://www.samar.pl:80/index.html?__la=pl&__ac=sec,4&new=52457

Jak dla mnie cena kosmiczna - taka taksówka za 150 tys. zł w Polsce?
Za dużo niższą cenę można mieć w końcu sporo innych ciekawych
samochodów, nadających się również do tego celu - np. Forda Galaxy, czy
inne minivany.
Czy sądzicie, że opisywane zalety faktycznie zrekompensują kierowcom
taksówek tak wysoką cenę zakupu?

pozdrawiam,
JG

a mnie czasem zastanawia, jakim cudem taksówkarza w DC stac na nowe
bmw5 lub e klasę... ostanio widzialem nowego superba. przeciez nawet w
leasingu to nie sa male koszty.. no i dlaczego jednego stac a drugi
jezdzi starym pelnoletnim rupieciem.

znacie odpowiedz?

gg

Data: 2009-04-28 04:22:11
Autor: m.kicinski
Londyńskie taksówki w PL
On 28 Kwi, 12:49, grzegorz.go...@gmail.com wrote:
[...]

Kiedyś w DC wiózł mnie gość, który był emerytowanym oficerem BOR-u i
jak sam mówił jeździ dla zabicia czasu :) Miał nowego Passata.

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-04-28 06:21:31
Autor: grzegorz.gorko
Londyńskie taksówki w PL
On 28 Kwi, 13:22, m.kicin...@op.pl wrote:
> [...]

Kiedyś w DC wiózł mnie gość, który był emerytowanym oficerem BOR-u i
jak sam mówił jeździ dla zabicia czasu :) Miał nowego Passata.

no własnie, to jest jeden z przykladow, ale za duzo jest chlopakow w
nowych furach, zeby te przyklady tak wyjasniac.

Dochodzi jeszcze taxi jako pralnia kasy, ale czy to faktycznie byloby
tak popularne?

no nic, wątek chyba bez końca z wieloma niewiadomymi ;)

gg

Data: 2009-04-28 18:33:26
Autor: ąćęłńóśźż
Londyńskie taksówki w PL
Bo coś trzeba zabijać od czasu do czasu :-)
JaC

-- -- -

Kiedyś w DC wiózł mnie gość, który był emerytowanym oficerem BOR-u i jak sam mówił jeździ dla zabicia czasu

Data: 2009-04-28 12:02:35
Autor: kamil
Londyńskie taksówki w PL

<grzegorz.gorko@gmail.com> wrote in message news:9faae1c9-d567-4bec-9475-b2d47b41a15dn7g2000prc.googlegroups.com...
[...]

Fiskalizacja taksowkarzy to glownie teoria, w praktyce spora czesc nigdy nie zglasza sie nawet na na przeglady okresowe, a urzedy skarbowe tego nie pilnuja. Jesli juz urzadza kontrole, cale miasto wie od pierwszego odwiedzonego na postoju samochodu i czeka grzecznie w domu az sobie pojda.

Do tego czesc taksowkarzy to 40-letni rencisci z druga grupa inwalidzka, ktora wcale nie przeszkadza im spedzac calych dni w samochodzie, wiec to dodatkowy dochod. Poza tym spora czesc dochodow to dluzsze kursy 'umowimy sie na dwie stowki' albo z wylaczona kasy bo klient znajomy to i wiadomo ze nie pobiegnie zaraz zglosic.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-28 12:50:48
Autor: krzysiek82
Londyńskie taksówki w PL
grzegorz.gorko@gmail.com pisze:
[...]

Przyłączam się do pytania, także bardzo mnie to ciekawi.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-28 21:55:10
Autor: zkruk [Lodz]
Londyńskie taksówki w PL
Użytkownik wrote:

[...]

część żyje z wożenia panienek, koki, maryski, albo innych koktaili...

kiedyś jechałem nową S klasą i zapytałem się gościa o co chodzi...
była okazja - wracałem z kumplem - wieczór kawalerski - więc humor odpowiedni
chwile pogadaliśmy i się rozgadał...

odpowiedział, że ma umowę z lokalami na wożenie panienek i dodatków

a potem (ponieważ była zima) a my rozbawieni, pokazał nam jak się robi slidy nową s klasą
i gość wiedział co robi i potrafił b dobrze opanować samochód...

mieliśmy szczęście - bo on akurat przywiózł panienkę i miał wrócić za 2h - więc mógł nas odwieźć...
za krus zapłaciliśmy wg. paragonu + napiwek odpowiedni do pokazu możliwości samochodu...

Data: 2009-04-28 22:05:29
Autor: Marcin Stankiewicz
Londyńskie taksówki w PL
Dnia Tue, 28 Apr 2009 21:55:10 +0200, zkruk [Lodz] na pl.misc.samochody
napisał(a):

a potem (ponieważ była zima) a my rozbawieni, pokazał nam jak się robi
slidy nową s klasą i gość wiedział co robi i potrafił b dobrze opanować
samochód...

Hmmm ... albo ta S klasa to był jakiś wyklepany przystanek, albo
rzeczywiście byliście bardzo rozbawieni. Ten samochód skutecznie znieczula
wszelkie próby poślizgów i nie da się tego wyłączyć.

"Dlaczego człowiek nie ma nic pewnego. Owidiusz"

Data: 2009-04-28 22:26:08
Autor: JG
Londyńskie taksówki w PL
Marcin Stankiewicz pisze:
Hmmm ... albo ta S klasa to był jakiś wyklepany przystanek, albo
rzeczywiście byliście bardzo rozbawieni. Ten samochód skutecznie znieczula
wszelkie próby poślizgów i nie da się tego wyłączyć.
Jeśli W220, to nie wygląda może zbyt imponująco, ale jakoś się da: http://www.youtube.com/watch?v=HSRPvNM3PYU

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-28 22:41:36
Autor: Marcin Stankiewicz
Londyńskie taksówki w PL
Dnia Tue, 28 Apr 2009 22:26:08 +0200, JG na pl.misc.samochody napisał(a):

Jeśli W220, to nie wygląda może zbyt imponująco, ale jakoś się da: http://www.youtube.com/watch?v=HSRPvNM3PYU

W220 to nie jest nowa S klasa - od 2005 jest nowy model W221 ;-)

"Choroba jest to wielki strychulec, który niweluje nierówności społeczne.
Władysław Biegański, lekarz i filozof"

Data: 2009-04-28 23:18:43
Autor: JG
Londyńskie taksówki w PL
Marcin Stankiewicz pisze:
W220 to nie jest nowa S klasa - od 2005 jest nowy model W221 ;-)
Doskonale sobie z tego zdaję sprawę, ale nie wiem, którą miał na myśli autor ;)
W220 wciąż wygląda na tyle młodo, że niektórzy mogą się mylić ;)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-29 06:17:40
Autor: Gabriel'Varius'
Londyńskie taksówki w PL
Użytkownik JG napisał:

Marcin Stankiewicz pisze:

W220 to nie jest nowa S klasa - od 2005 jest nowy model W221 ;-)

Doskonale sobie z tego zdaję sprawę, ale nie wiem, którą miał na myśli autor ;)
W220 wciąż wygląda na tyle młodo, że niektórzy mogą się mylić ;)
Karawanem tez sie da poslizgac :-) http://www.autokrata.pl/ogien/5922/ostatnie_pozegnanie_na_torze/

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-29 00:39:07
Autor: zkruk [Lodz]
Londyńskie taksówki w PL
Marcin Stankiewicz wrote:

Hmmm ... albo ta S klasa to był jakiś wyklepany przystanek, albo
rzeczywiście byliście bardzo rozbawieni. Ten samochód skutecznie
znieczula wszelkie próby poślizgów i nie da się tego wyłączyć.

ręki uciąc sobie nie dam
może nufka prosto z salonu to nie była... ale nowy czy prawie nowy samochód czuje się...
a...  było to w ... 2006 roku.... może ten drobny szczegół... :)

Data: 2009-04-29 09:02:43
Autor: Marcin Stankiewicz
Londyńskie taksówki w PL
Dnia Wed, 29 Apr 2009 00:39:07 +0200, zkruk [Lodz] na pl.misc.samochody
napisał(a):

a...  było to w ... 2006 roku.... może ten drobny szczegół... :)

Pfff ... od razu było napisać.

"Iluż mężczyzn nie umie inaczej poruszyć serca kobiety, jak tylko je
raniąc. Stendhal"

Data: 2009-04-29 08:20:22
Autor: gosmo
Londyńskie taksówki w PL
napisał(a):
[...]

Nie gadaj, że w skodzie można trakcję wyłączyć a w s-klasie nie.

Data: 2009-04-29 09:04:39
Autor: Marcin Stankiewicz
Londyńskie taksówki w PL
Dnia Wed, 29 Apr 2009 08:20:22 +0200, gosmo na pl.misc.samochody
napisał(a):

Nie gadaj, że w skodzie można trakcję wyłączyć a w s-klasie nie.

Ano. A jesteś pewny, że w tej Skodzie da się ją całkowicie wyłączyć ? -
ostatnio jest to bardzo rzadki feature :)

"Życia nie można opisać, można je tylko przeżyć. Oscar Wilde"

Data: 2009-04-29 14:50:55
Autor: JG
Londyńskie taksówki w PL
Marcin Stankiewicz pisze:
Ano. A jesteś pewny, że w tej Skodzie da się ją całkowicie wyłączyć ? -
ostatnio jest to bardzo rzadki feature :)
W moim samochodzie da się, ale trzeba chwilę pojeździć bokami - pojawia się wtedy 'ESP fault. Please refer to the owner's manual'. I wtedy nie działa nic, łącznie z ABSem :)
Ale wystarczy 'zresetować' auto i wszystko działa.
A jak nie w ten sposób, to po prostu metodą klasyczną, z wyjmowaniem bezpiecznika. Niektórzy nawet wrzucają w szereg przycisk (bo chyba przełącznik nie jest potrzebny) ;)

Swoją drogą mi się nie udało odczuć problemów, jakie stwarza 'trochę' wyłączone ESP - może zbyt mało hardkorowo jeździłem, ale bokami udawało się jeździć (i z tego stanu wyprowadzać).

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-29 18:56:23
Autor: Tomasz Pyra
Londyńskie taksówki w PL
JG pisze:

A jak nie w ten sposób, to po prostu metodą klasyczną, z wyjmowaniem bezpiecznika. Niektórzy nawet wrzucają w szereg przycisk (bo chyba przełącznik nie jest potrzebny) ;)

Coraz więcej samochodów po takiej operacji wejdzie w tryb awaryjny i będziesz mógł poszaleć pod warunkiem że nie przekroczysz 50km/h i 3000rpm ;)

Inna sprawa że oczywiście są i na to sposoby, auta do sportu pozbawia się takich dodatków absolutnie skutecznie niekoniecznie psując resztę sterowania silnikiem.

Data: 2009-04-29 18:59:47
Autor: Tomasz Pyra
Londyńskie taksówki w PL
napisał(a):

[...]

Eeetam... Nawet z ESP da się pojeździć bokami.
Owszem ESP robi co może żeby zabawę popsuć, ale na szczęście nie steruje jeszcze kierownicą ;)

Data: 2009-04-30 21:46:42
Autor: JG
Londyńskie taksówki w PL
Tomasz Pyra pisze:
Eeetam... Nawet z ESP da się pojeździć bokami.
Mi się udało tylko raz, przy 15 km/h ;)

Owszem ESP robi co może żeby zabawę popsuć, ale na szczęście nie steruje jeszcze kierownicą ;)
Ale po co sobie utrudniać życie :)

pozdrawiam,
JG

Londyńskie taksówki w PL