Data: 2009-04-28 13:11:16 | |
Autor: Tomasz Nowicki | |
Londyńskie taksówki w PL | |
Jedynym istotnym problemem technicznym jest tu szerokość - poza tym, o ile
faktycznie jakość wykonania jest tak wysoka, to propozycja z grupy "professional". Jedynym zaś problemem ekonomicznym jest koszt ubezpieczenia (no i dostępność serwisu), bo sama cena (znaczy koszt leasingu) spokojnie zmieści się w kosztach. Oczywiście, mówimy o dużych miastach, gdzie taxi jeżdżą non-stop. Propozycja wydaje się szczególnie interesująca dla firm taksówkowych, bo samochód mógłby pracować 24/7, obsługiwany np. przez 3 kierowców. Dla taksiarzy z małych miast, gdzie więcej czasu stoją pod słupkiem niz jeżdżą, taka propozycja jest po prostu za droga - ale oni chętnie wezmą używane T. |
|
Data: 2009-04-28 17:48:00 | |
Autor: JG | |
Londyńskie taksówki w PL | |
Tomasz Nowicki pisze:
Jedynym istotnym problemem technicznym jest tu szerokość - poza tym, o ileCo do tego spokojnie... to nie wiem. Weź pod uwagę, że raczej fur za 150 tys. nie widzi się na taksówkach - chyba, że jakieś pralnie pieniędzy albo przewozy osób po 20 zł/km. Gdyby wziąć taki samochód w pełnoobsługowym leasingu operacyjnym, to i tak wyjdzie pewnie z 6-7 tys. za miesiąc. Oczywiście, mówimy o dużych miastach, gdzie taxi(...) W takim wypadku może i by wchodziło w rachubę. 200 zł przychodu dziennie powinno się dać uzyskać bez większego problemu. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-04-28 18:04:38 | |
Autor: Tomasz Nowicki | |
Londyńskie taksówki w PL | |
Policzmy - 150 tys na trzy lata to 4166 raty miesięcznej. Powiedzmy, że
leasing na 106% i wpłata własna 30 tys. to 3533 zł miesięcznie. Brutto. T. |
|
Data: 2009-04-28 18:12:02 | |
Autor: JG | |
Londyńskie taksówki w PL | |
Tomasz Nowicki pisze:
Policzmy - 150 tys na trzy lata to 4166 raty miesięcznej. Powiedzmy, że6%? Bardzo wątpię. Ja dostałem w zeszłym roku 9% za rozłożenie 3 lata, teraz koszty wszelkich form kredytowania znacznie wzrosły. Ale mniejsza z tym, tutaj to nie stanowi wielkiej różnicy, chociaż samo 30 tys. na start też trzeba skądś mieć. Weź jednak pod uwagę, że ja pisałem akurat o pełnoobsługowym leasingu operacyjnym, który de facto ma więcej wspólnego z wynajmem długoterminowym. W jego przypadku koszty leasingowania lecą znacząco w górę, ale daje to sporą swobodę w przypadku floty pojazdów, dlatego jest wariantem często wybieranym przez duże firmy, bo odpada zamrożenie środka poprzez postoje w serwisie, wypadki itp. pozdrawiam, JG |
|