Longboard - jaka deske wybrac?

Data: 2011-05-17 14:47:24
Autor: Piotr Molski
Longboard - jaka deske wybrac?
Witam,
chcialem sprobowac longboardu.
Kiedys swietnie dzialalo forum http://longboardpolska.ning.com/, mialo
duzo informacji, niestety teraz jest hmm, zablokowane?
Moze ktos jezdzi i podpowie jakiej deski szukac? Interesuje mnie jazda
tyou cruising po miescie.
Nie wiem skad rozpietosc cenowa - 350-1000 zl za poszczegolne modele/
firmy.

pozdr
Piotr

Data: 2011-05-18 19:40:05
Autor: nalesnik
W dniu 17.05.2011 23:47, Piotr Molski pisze:
chcialem sprobowac longboardu.

Nie lepszy będzie freeboard?

Data: 2011-05-19 02:07:32
Autor: Piotr Molski
On 18 Maj, 19:40, nalesnik <m...@o2.o2.o2.o2.pl> wrote:

> chcialem sprobowac longboardu.

Nie lepszy będzie freeboard?

Stara dyskusja ;)
Freebord lezy sobie w kacie i chwilowo sie kurzy. Mieszkam w Wawie i
szukam deski, ktora choc troche bedzie spelniala zadania
komunikacyjne. Teraz smigam na deskorolce elektrycznej, takiej:

UWAGA SPAM
http://forum.snowboard.kondi.pl/sprzedam-deskorolk-elektryczn-zapraszam-na-testy-w-wawie-vt8435.html
Jezeli ktos ma ochote sprobowac pojezdzic na tej zabawce zapraszam na
testy w Wawie.
KONIEC SPAMU

Zalezy mi na desce, na ktorej pojezdze hmm, miejski freeride. Freebord
to freestyle ograniczony do danego spotu.

pozdr
Piotr

Data: 2011-05-19 11:19:55
Autor: ADAM
Longboard - jaka deske wybrac?
Freebord
to freestyle ograniczony do danego spotu.

Piotrze raczysz zartowac :)
http://vimeo.com/23895294
freebord TO TEZ freestyle np takie butterki jak ponizej
http://vimeo.com/23714094

pozdro

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2011-05-19 02:49:20
Autor: Piotr Molski
On 19 Maj, 11:19, "ADAM" <a...@xxxfreebords.pl> wrote:

Piotrze raczysz zartowac :)http://vimeo.com/23895294

Wiem, dla takiej zabawy trzymam freebord - chociaz nie nauczylem sie
na nim jeszcze jezdzic :(
Szukam innego rodzaju jazdy - chce wyjsc z domu wskoczyc na deske i
smignac. Deska ma byc srodkiem komunikacji. Tymczasem mieszkam w Wawie
i wszedzie dookola plasko. Najblizsze trasy jak na tym filmiku to
Twoje okolice i dalej na poludnie. A tam wybieram sie tylko w zimie.
Letnie wyjazdy to przede wszystkim polnoc - jeziora i windsurfing.

W zeszlym roku kupilem sobie dwie deski elektryczne - terenowa (800W)
i miejska (600W). Przejechalem od chwili zakupu jakies 180-200 km.
Terenowa deska idzie po wszystkim jak burza  - asfalt, krawezniki,
lesne sciezki. Polegnie tylko na zwirze ;) - ma za duzo mocy. Teraz
wole jezdzic na mniejszej - wymaga asfaltu albo dobrego chodnika, ale
jest suuuper zwrotna i baaaardzo przypomina snowboard. OK - nie tak
bardzo jak freebord ale jednak.
No i podstawowym plusem jest to ze jest to srodek komunikacji - jezdze
nia co drugi dzien do kumpla/na zajecia/do knajpy.
Aha - przejechalem na tych deskach kilkadziesiat km na switcha. Na
poczatku bylo to trudne, potem coraz lepiej mi wychodzilo. Mam
nadzieje, ze zaprocentuje mi to w zimie :)

Polecam opis tych zabawek z linku ktory zamiescilem wyzej w swoim
poscie.

pozdr
Piotr

Data: 2011-05-19 12:10:01
Autor: ADAM
Longboard - jaka deske wybrac?
Wiem, dla takiej zabawy trzymam freebord - chociaz nie nauczylem sie
na nim jeszcze jezdzic :(
Dawalem ci namary np na ekipe z Otwocka?
Pomogli by ci ogarnac deche w jeden dzien.

Szukam innego rodzaju jazdy - chce wyjsc z domu wskoczyc na deske i
smignac. Deska ma byc srodkiem komunikacji.
Do komunikacji long jak i ta elektryczna deskorolka jak najardziej sie nadaje, podobnie jak rower <zarcik>

[...]
Fajne traski szczegolnie dla poczatkujacych fb masz w Lazienkach, w okolicy np Otwock.
Jak zagadasz z chlopakami z longboard shopu to ci podpowiedza gdzie jeszcze smigac w wa-wie.
Na mazurach jest duzo fajnych spotow na fb.

Aha - przejechalem na tych deskach kilkadziesiat km na switcha. Na
poczatku bylo to trudne, potem coraz lepiej mi wychodzilo. Mam
nadzieje, ze zaprocentuje mi to w zimie :)
Gratki
Ja smigalem 8 lat na mountainboardzie i na poczatku sezonu snb mialem zawsze problemy z przestawieniem sie - nie trzymalem prawidlowo krawedzi co skutkowalo przycinaniem drugiej...
Freebord wymusi na tobie prawidlowa pozycje ciala na switcha oraz prawidlowa prace na krawedzi przy wszystkich typach skretu snb.

Data: 2011-05-31 07:12:26
Autor: Pszemol
"Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> wrote in message news:c76148eb-4869-454c-bfa5-42d823c01b8bd1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Zalezy mi na desce, na ktorej pojezdze hmm, miejski freeride. Freebord
to freestyle ograniczony do danego spotu.

Piotrze - widzę że taka elektryczna deska to świetna zabawa...
Ile taka deska do asfaltu waży a ile taka terenowa?
Piszesz że docelowo jest dla 10-14 latków - jaki ma ona udźwig maksymalny?

Data: 2011-06-08 16:17:19
Autor: Piotr Molski
Longboard - jaka deske wybrac?
600W - mniejsza - wazy jakies 18 kg, 800W - 31kg.
600 mozna w miare spokojnie niesc pod pacha przez kilkadziesiat
metrow, 800tka jest diablo ciezka i niewygodna do noszenia.
Waze 80kg i nie mam klopotow z jazda. Nie wiem, jak deski sprawdza sie
przy +-100kg.
Ludzie wymieniaja sobie baterie na LiPo ale taki zestaw kosztuje ok.
700-800 zl.
W sumie super zabawa, sprawdz sobie na YouTube "electric skateboard".

pozdr
Piotr

Data: 2011-05-19 11:28:47
Autor: ADAM
[...]
W wa-wie masz longboard shop skocz do chlopakow i pogadaj, dobiora deche dla ciebie.
Ceny sa uzaleznione od marki, budowy decka, truckow i konstrukcji-przeznaczenia.