Łópen Fajans

Data: 2011-03-12 23:02:59
Autor: kigam
Łópen Fajans

Właśnie przeczytałem, że Łópen Fajans wyceniają na 1.06 mld pln i mało co  ze śmiechu nie spadłem z krzesła. Pewnie ofe kupią hehe.

Data: 2011-03-12 23:43:28
Autor: skippy
Łópen Fajans

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:op.vr83i9qcnre8yhgp-komputer.home...

Właśnie przeczytałem, że Łópen Fajans wyceniają na 1.06 mld pln i mało co
ze śmiechu nie spadłem z krzesła. Pewnie ofe kupią hehe.

======

nie robiłem tego do tej pory, więc nie wiem czy się da
czy mozna wyczytać w sieci co i kiedy kupował/sprzedawał konkretny OFE?

Data: 2011-03-14 16:08:37
Autor: stu
Łópen Fajans
nie robiłem tego do tej pory, więc nie wiem czy się da

czy mozna wyczytać w sieci co i kiedy kupował/sprzedawał konkretny OFE?

Kiedyś bawiłem się w Excelu w takie cuś, ale tylko na podstawie ich okresowych
raportów gdzie publikowali zestawienie spółek w swoim portfelu, innego źródła
nie znalazłem...

Data: 2011-03-14 16:44:50
Autor: skippy
Łópen Fajans

[...]