Lordzik dostał sraczki, a to świadczy o jednym PiS w sondażu...

Data: 2018-10-17 07:41:32
Autor: Bruno Brunowski
Lordzik dostał sraczki, a to świadczy o jednym PiS w sondażu...
na pysk. I to w nie byle jakim sondażu, bo tym z CBOS.

W wyborach do sejmików PiS może liczyć na 29% poparcia czyli -5% w porównaniu z poprzednim sondażem.
https://wpolityce.pl/polityka/416946-sondaz-29-proc-poparcia-dla-pis-w-wyborach-do-sejmikow

--
Bruno

Data: 2018-10-17 11:21:56
Autor: Bruno Brunowski
Lordzik dostał sraczki, a to świadczy o jednym PiS w sondażu...
Mówisz że CBOS zawyża na korzyść rządzących i 29% jest przesadzone? Trzymam za słowo.

--
Bruno

Data: 2018-10-18 10:31:15
Autor: Lord Donald
Lordzik dostał sraczki, a to świadczy o jednym PiS w sondażu...
Mówisz że CBOS zawyża na korzyść rządzących i 29% jest przesadzone?
Trzymam za słowo.

Srajdak jak napierdzielasz z kilkudziesięciu kont te same gówno to oznacz pod którym postem oczekujesz odpowiedzi.

Data: 2018-10-18 04:38:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 października 2018 10:31:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Srajdak jak napierdzielasz z kilkudziesięciu kont te same gówno to oznacz pod którym postem oczekujesz odpowiedzi.

BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! umizguje się do SLD, Wpolityce.pl wybiela PSL, choć jeszcze wczoraj to były najgorsze ścierwa, CBOS wykazuje spadek poparcia....

W niedzielę może być ciekawie.

--
Bruno

Data: 2018-10-18 18:20:25
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 17.10.2018 o 20:21, Bruno Brunowski pisze:
Mówisz że CBOS zawyża na korzyść rządzących i 29% jest przesadzone?
Trzymam za słowo.

Srajdak jak napierdzielasz z kilkudziesięciu kont te same gówno to oznacz
pod którym postem oczekujesz odpowiedzi.

Dziadzia, ja nie jestem Bruno ani Bruno nie jest mną.

Nie mój problem, że ci te konta mnożą się w łysym łebku jak króliki.

Nie POzdrawiam z Glasgow! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-17 19:08:24
Autor: Lord Donald
[...]

No widzisz srajdak 50% nie zdecydowanych, czyli jak w poprzednich wyborach tych co się wstydzą powiedzieć, że zagłosują na PiS. Jak mieliście wygraną w ręku według CBOS i dostaliście łupnia to było zdziwko. Teraz jak was wymiotą to tylko smród afer po was pozostanie i tylko tyle. Tak na marginesie srajdak, czy tydzień temu nie mieliście 19%? A wcześniej o wiele więcej. Jak widać rypie się wam w tempie logarytmicznym. Cholera  wie czy POsrańcy czy z N ciągną który którego na dno, w sumie to jeden złodziej drugi idiota warci siebie. Nie wiem może do sejmików to jakiś POstaniec się przeciśnie, ale nie ma wątpliwości, że za rok jak was Polacy już tak znienawidzili, że obciach będzie w ogóle zgłaszać się wam na listy wyborcze.

Data: 2018-10-17 21:41:41
Autor: Pajdak
W dniu 17.10.2018 o 16:41, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Zapomniałeś o "szwabskich dziwkach"!!! ;-)))

Jak możesz temu Bruno (na 100% Niemiec!) POpuścić? ;-))))

Nie pozdrawiam z Wonderland ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-18 18:20:05
Autor: Pajdak
[...]

Stary łachmyto! ;-)))

I tu się dziadek zdziwisz! Używam jednego konta!
Ty natomiast POdszywasz się rózne. Taka twoja UB-ecka natura.

te same gówno

Gówno dziadzia to ty masz w kalesonach.

to oznacz pod którym postem oczekujesz odpowiedzi.

Nie zależy mi na żadnej odpowiedzi. Paniał? ;-)))

Nie POzdrawiam z Glasgow! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-17 20:31:27
Autor: jestem po drukarkach 'POPiS/EU
[OT] Lordzik dostał sraczki, a to świadczy o jednym PiS w sondażu...
ja to ogólnie nie rozumiem wiadomości,
jaki jest procent obsadzenia przez po, aby rządziła wolność europejska?
ktoś to umie policzyć?

Data: 2018-10-18 10:07:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 17 października 2018 20:31:29 UTC+2 użytkownik jestem po drukarkach 'POPiS/EU napisał:
ja to ogólnie nie rozumiem wiadomości,
jaki jest procent obsadzenia przez po, aby rządziła wolność europejska?
ktoś to umie policzyć?

A my wiemy nie powiemy
która wolność słuszna
A my wiemy nie powiemy
księża czy komuszna
https://youtu.be/9X0nJ-IotSg

Lordzik dostał sraczki, a to świadczy o jednym PiS w sondażu...