Lorn - to zrzut zydowsko-po-wski

Data: 2010-05-10 14:03:23
Autor: Marek
Lorn - to zrzut zydowsko-po-wski
....udzielanie odpowiedzi na jego posty, to marnowanie czasu dla
Kraju !!!

Data: 2010-05-10 23:05:37
Autor: Lorn
Marek pisze:
...udzielanie odpowiedzi na jego posty, to marnowanie czasu dla
Kraju !!!

Orzesz w *twój* pysk... :> Aż tak jestem ważny, że moje posty czyta cały kraj? :> Odwiedziłeś ostatnio psychiatrę Klicha? :>

Wybierz prezydenta... SONDA
http://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html

Data: 2010-05-10 14:06:47
Autor: Marek
On 10 Maj, 23:05, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> [...]

Orzesz w *twój* pysk... :> Aż tak jestem ważny, że moje posty czyta cały
kraj? :> Odwiedziłeś ostatnio psychiatrę Klicha? :>

Spadaj cieciu !

Data: 2010-05-10 23:11:39
Autor: Lorn
Marek pisze:

[...]

Popełniłem taki błąd... :> Miło być: Ożeż Ty ;-P

Data: 2010-05-10 23:21:19
Autor: Lorn
Marek pisze:

[...]

Popełniłem niewybaczalny błąd... :> Miało być: Ożeż Ty  ;-P

Data: 2010-05-11 00:08:54
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hs9sf9$glu$3news.onet.pl...
Marek pisze:
[...]

w normalnej sytuacji nikt nie chcialby cie nawet osikac, wiec pewnie sam ze soba pisujesz
awe

Data: 2010-05-11 00:08:45
Autor: Lorn
Marek pisze:
[...]

W normalnej sytuacji nie zmieniałbyś nicka na azot? :>