Losowanie

Data: 2009-07-17 12:59:07
Autor: yamma
Losowanie
Na grupie cisza a tutaj już wylosowano następną rundę kwalifikacji do LM. Wisła, o ile przejdzie Levadię, trafi na kogoś z pary VSC Debreczyn - Kalmar FF. Losowanie LE będzie o 13.30, wyniki można oglądać na: http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw/2010.qr3/draw_basic.html
yamma

Data: 2009-07-17 14:05:39
Autor: yamma
Losowanie
yamma wrote:
[...]

No to będziemy mieli prawdziwy test dla Urbana. Legia zagra z zespołem z pary Bronedby Kopenhaga - Flora Tallin. Smaczku pojedynkowi dodaje fakt, że Flora wygrała z Broendby na wyjeździe 1:0, więc wiele wskazuje na to, że będziemy mieli powtórkę pojedynku polsko - estońskiego. Odpadnięcie z ekipą z Estonii będzie chyba gwoździem do trumny dla Janka. Swoją drogą liga estońska chyba właśnie zaczyna nas doganiać albo już delikatnie wyprzedzać.
Lech zagra z Fredrikstad a Polonia ze zwycięzcą pojedynku pomiędzy NAC - Gandzasar.
yamma

Data: 2009-07-17 14:50:07
Autor: jadrys
Losowanie
yamma pisze:
yamma wrote:
[...]

A ten - Fredrikstad to z jakiego kraju, z Norwegii?

Data: 2009-07-19 12:14:25
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Losowanie
jadrys pisze:
yamma pisze:
yamma wrote:
[...]

Tak.

Co do Pary Broendby - Flora to na YT widziałem fragmenty z tego meczu i moje wnioski są takie: Broendby gniotło, ale nie chciało im wpaść a jednemu z piłkarzy Flory wyszedł strzał zycia. Nie sądze aby Broendby odpadło w tym dwumeczu a w 3 rundzie my będziemy mieli z nimi bardzo ciężko. Dlaczego tak uwazam?

Ano Austria, Zurych, FK Moskwa...

http://www.youtube.com/watch?v=AfZmQ4CLDaM
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-07-19 13:00:31
Autor: brat_olin
Losowanie
"Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> wrote

jednemu z piłkarzy Flory wyszedł strzał zycia. /../
http://www.youtube.com/watch?v=AfZmQ4CLDaM

Wow, bramka roku!

--
Smart questions to stupid answers