Losowanie

Data: 2011-08-26 14:06:41
Autor: Cavallino
Losowanie
W zeszłym roku nie trafiłem,  to może i tym razem przyniosę polskim drużynom szczęście, jak zaprorokuję, że kilka punktów to maks, o wyjściu z grupy można zapomnieć.
No chyba, że jednak Legia jest dużo mocniejsza niż Śląsk i da radę Rapidowi, ale po tym co Rapid pokazał jakoś mi się nie wydaje to realne.

Data: 2011-08-26 12:56:57
Autor: zurnalysta
Losowanie
Rapid chyba pomści Wisła X-D
Jak nie to jakis pierwszoligowy klub w przyszlym sezonie

Data: 2011-08-26 17:13:04
Autor: Rychu
Losowanie
W dniu 2011-08-26 14:56,  zurnalysta pisze:
Rapid chyba pomści Wisła

Chyba Legia?

Rychu

Data: 2011-08-26 14:21:34
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Losowanie
W dniu 2011-08-26 14:06, Cavallino pisze:
[...]

Wisła dostała grupę K - z Twente, Fulham i Odense którą chciałem dla Legii.

Legia gra z PSV, Rapidem Bukareszt i Hapoelem.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-08-26 14:22:42
Autor: Cavallino
Losowanie
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:j3834f$4k2$2news.onet.pl...
[...]

No chyba żartujesz, ta druga jest IMO łatwiejsza.

Legia gra z PSV, Rapidem Bukareszt i Hapoelem.

Data: 2011-08-26 05:52:13
Autor: PB
Losowanie
On 26 Sie, 14:22, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> Wisła dostała grupę K - z Twente, Fulham i Odense którą chciałem dla
> Legii.

No chyba żartujesz, ta druga jest IMO łatwiejsza.

czy ja wiem....

PSV i Twente - obecnie chyba jednak PSV w wyższej formie.
Fulham i Happoel - porównywalne.
Odense i Rapid - jakoś z druznami ze Skandynawii zawsze grało się ciut
lepiej i bardziej wyrównanie niż z Rumunami....

Data: 2011-08-26 19:01:19
Autor: Cavallino
Losowanie
wrote:

> [...]

No chyba żartujesz, ta druga jest IMO łatwiejsza.

czy ja wiem....

PSV i Twente - obecnie chyba jednak PSV w wyższej formie.

Nie sądzę.

Odense i Rapid - jakoś z druznami ze Skandynawii zawsze grało się ciut
lepiej i bardziej wyrównanie niż z Rumunami....

Niech będzie.
Problem w tym, że łatwiej minąć Happoel i Rapid niż Fulham i Odense.
IMO Fulham jest poza zasięgiem naszych drużyn.
O ile zagra na poważnie.

Data: 2011-08-26 11:25:47
Autor: PB
Losowanie
On 26 Sie, 19:01, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

IMO Fulham jest poza zasięgiem naszych drużyn.
O ile zagra na poważnie.

wystartowali w Anglii słabo, remis z Aston Villa u siebie i porażka z
Wilkami na wyjeździe.

Mają kilka znanych nazwisk w składzie, to prawda - Riise, Duff,
Senderos, Schwarzer....ale w duzej mierze są to gracze, którzy swoje
najlpesze piłkarskie lata mają chyba za sobą.

Data: 2011-08-26 21:36:37
Autor: Cavallino
Losowanie
wrote:

[...]

Bo w Wiśle czy Legii prym to wiodą nastolatkowie.....

Data: 2011-08-27 00:10:54
Autor: PB
Losowanie
On 26 Sie, 21:36, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Bo w Wiśle czy Legii prym to wiodą nastolatkowie.....

nie o wiek mi chodzi, tylko o formę.

Data: 2011-08-27 10:17:05
Autor: Cavallino
Losowanie
wrote:

Bo w Wiśle czy Legii prym to wiodą nastolatkowie.....

nie o wiek mi chodzi, tylko o formę.

A nie widzisz związku?
Sobol nie umywa się do gościa sprzed kilku lat, Ljuboja też raczej na emeryturę przyjechał itd.

Data: 2011-08-27 01:00:23
Autor: Doomin
Losowanie
wrote:

[...]

Wisle nie daje szans na awans, Legia moze jakos psim swedem, choc podejrzewam ze nawet Rumuni jeszcze raz pokaza
polskiej ekipie miejsce w szeregu...
(Z tego jak pisano rok temu, ze Lech zdobedzie 4pkt sie smialem :P)

Data: 2011-08-26 14:55:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Losowanie
W dniu 2011-08-26 14:22, Cavallino pisze:
[...]

Łatwość to pojęcie względne i wychodzi w praniu. Chodzi mi o atrakcyjność i zbieranie doświadczeń. Poza tym nie chciałem właśnie wschodu, Rumunii i Izraela dlatego dla mnie idealne były I oraz K.

Dodam, że wcześniej nie chciałem Spartaka ;)

Data: 2011-08-26 19:48:37
Autor: UGI
Losowanie
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
W zeszłym roku nie trafiłem,  to może i tym razem przyniosę polskim drużynom szczęście, jak zaprorokuję, że kilka punktów to maks, o wyjściu z grupy można zapomnieć.

To doświadczenia własnej drużyny + wczorajszy mecz Legii nie nauczyły Cie nie
typować ewentualnych szans? Ja się nie podejmuję.

No i Maaskant: coś po dojsciu do tych pucharów zaczął gadać głupoty w mediach.
Że niby ich grupa ciekawsza niż ta w lidze mistrzów? Ciekawe z której strony. --

Data: 2011-08-26 21:51:57
Autor: Cavallino
Losowanie
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j38tal$93$1inews.gazeta.pl...
[...]

Liczę że się pomylę. ;-)

No i Maaskant: coś po dojsciu do tych pucharów zaczął gadać głupoty w mediach.
Że niby ich grupa ciekawsza niż ta w lidze mistrzów? Ciekawe z której strony.

A wczoraj gadał że LE oleją i skupią się na lidze.
Widać gada tak, jak wiatr zawieje.
Czyli spokojnie można olać wszystko co ma do powiedzenia, tak jak pierdzielenie kopaczy.

Data: 2011-08-27 02:08:04
Autor: Maciej Dobrzanski
Losowanie
"Cavallino"  wrote in message news:j38tgv$drs$1news.onet.pl...

A wczoraj gadał że LE oleją i skupią się na lidze.

A mówił tak? Masz link do cytatu? Czy media donosiły, że ponoć tak mówił? Czy media donosiły, że ktoś bliżej nieokreślony tak mówił? Bo równie dobrze mógł powiedzieć, że nie będzie jakoś bardzo specjalnie traktował meczów LE np. odpuszczając potencjalnie tym samym punkty w lidze, bo sam zobaczył jak głupia to decyzja na przykładzie Lecha, a to nie znaczy dokładnie to samo, że olewają LE. Każdy też umie liczyć i wie, że dowolne punkty z LE mogą sprawić, że potem trafi się nie na APOEL czy inne BATE, tylko na Debreczyn albo Slovan, jak przyjdzie co do czego.

Maciek

Data: 2011-08-27 10:15:49
Autor: Cavallino
Losowanie
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:j39ch8$v0l$1node2.news.atman.pl...
"Cavallino"  wrote in message news:j38tgv$drs$1news.onet.pl...

A wczoraj gadał że LE oleją i skupią się na lidze.

A mówił tak? Masz link do cytatu? Czy media donosiły, że ponoć tak mówił?

To drugie.

[...]

Problem w tym, że Lech takiej decyzji niestety nie podjął, a rotowanie składem zaczęto gdy już w lidze było pozamiatane.

[...]

Otóż to.

Data: 2011-08-27 03:23:23
Autor: smiglostopy
Losowanie
Z losowania najbardziej ciesza sie chyba lokalni rywale. Dwa dni po meczu z PSV, Legia gra z Polonia. Wisla dwa dni po Fulham, z Cracovia.

Lech pewnie tez nie za bardzo sie smuci. W ciagu 12 dni Legia gra kolejno: Rapid-2 dni przerwy-Widzew-tydzien przerwy-Lech-4 dni przerwy-Rapid.

Wisla po meczu z Lechem na 5 dni przerwy przed Odense. Za to z Legia gra 2 dni po Twente. Legia bedzie wtedy 2 dni po meczu z Hapoelem.

Wyglada na to, ze o pucharach w tym sezonie, w duzej mierze bedzie decydowala lawka.

--

Losowanie