Losowanie

Data: 2011-08-26 14:21:34
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Losowanie
W dniu 2011-08-26 14:06, Cavallino pisze:
W zeszłym roku nie trafiłem, to może i tym razem przyniosę polskim
drużynom szczęście, jak zaprorokuję, że kilka punktów to maks, o wyjściu
z grupy można zapomnieć.
No chyba, że jednak Legia jest dużo mocniejsza niż Śląsk i da radę
Rapidowi, ale po tym co Rapid pokazał jakoś mi się nie wydaje to realne.

Wisła dostała grupę K - z Twente, Fulham i Odense którą chciałem dla Legii.

Legia gra z PSV, Rapidem Bukareszt i Hapoelem.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-08-26 14:22:42
Autor: Cavallino
Losowanie
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:j3834f$4k2$2news.onet.pl...
[...]

No chyba żartujesz, ta druga jest IMO łatwiejsza.

Legia gra z PSV, Rapidem Bukareszt i Hapoelem.

Data: 2011-08-26 05:52:13
Autor: PB
Losowanie
On 26 Sie, 14:22, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> Wisła dostała grupę K - z Twente, Fulham i Odense którą chciałem dla
> Legii.

No chyba żartujesz, ta druga jest IMO łatwiejsza.

czy ja wiem....

PSV i Twente - obecnie chyba jednak PSV w wyższej formie.
Fulham i Happoel - porównywalne.
Odense i Rapid - jakoś z druznami ze Skandynawii zawsze grało się ciut
lepiej i bardziej wyrównanie niż z Rumunami....

Data: 2011-08-26 19:01:19
Autor: Cavallino
Losowanie
wrote:

> [...]

No chyba żartujesz, ta druga jest IMO łatwiejsza.

czy ja wiem....

PSV i Twente - obecnie chyba jednak PSV w wyższej formie.

Nie sądzę.

Odense i Rapid - jakoś z druznami ze Skandynawii zawsze grało się ciut
lepiej i bardziej wyrównanie niż z Rumunami....

Niech będzie.
Problem w tym, że łatwiej minąć Happoel i Rapid niż Fulham i Odense.
IMO Fulham jest poza zasięgiem naszych drużyn.
O ile zagra na poważnie.

Data: 2011-08-26 11:25:47
Autor: PB
Losowanie
On 26 Sie, 19:01, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

IMO Fulham jest poza zasięgiem naszych drużyn.
O ile zagra na poważnie.

wystartowali w Anglii słabo, remis z Aston Villa u siebie i porażka z
Wilkami na wyjeździe.

Mają kilka znanych nazwisk w składzie, to prawda - Riise, Duff,
Senderos, Schwarzer....ale w duzej mierze są to gracze, którzy swoje
najlpesze piłkarskie lata mają chyba za sobą.

Data: 2011-08-26 21:36:37
Autor: Cavallino
Losowanie
wrote:

[...]

Bo w Wiśle czy Legii prym to wiodą nastolatkowie.....

Data: 2011-08-27 00:10:54
Autor: PB
Losowanie
On 26 Sie, 21:36, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Bo w Wiśle czy Legii prym to wiodą nastolatkowie.....

nie o wiek mi chodzi, tylko o formę.

Data: 2011-08-27 10:17:05
Autor: Cavallino
Losowanie
wrote:

Bo w Wiśle czy Legii prym to wiodą nastolatkowie.....

nie o wiek mi chodzi, tylko o formę.

A nie widzisz związku?
Sobol nie umywa się do gościa sprzed kilku lat, Ljuboja też raczej na emeryturę przyjechał itd.

Data: 2011-08-27 01:00:23
Autor: Doomin
Losowanie
wrote:

[...]

Wisle nie daje szans na awans, Legia moze jakos psim swedem, choc podejrzewam ze nawet Rumuni jeszcze raz pokaza
polskiej ekipie miejsce w szeregu...
(Z tego jak pisano rok temu, ze Lech zdobedzie 4pkt sie smialem :P)

Data: 2011-08-26 14:55:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Losowanie
W dniu 2011-08-26 14:22, Cavallino pisze:
[...]

Łatwość to pojęcie względne i wychodzi w praniu. Chodzi mi o atrakcyjność i zbieranie doświadczeń. Poza tym nie chciałem właśnie wschodu, Rumunii i Izraela dlatego dla mnie idealne były I oraz K.

Dodam, że wcześniej nie chciałem Spartaka ;)