Lost

Data: 2009-05-14 22:22:45
Autor: Jan Werbiński
Lost
Ktoś to jeszcze ogląda?
Coraz mniej rozumiem, a po obejrzeniu dzisiejszego zakończenia 4 serii mam wrażenie, że ilość wątków w tym filmie mnie przerasta. I wszędzie ten Jacob, który ch. wie skąd się wziął.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-14 23:24:00
Autor: nimrod
Lost
Jan Werbiński pisze:
[...]

Ten odcinek to jedna wielka lipa - godzinę dwadzieścia trwał, a akcji było tak na 15 minut. Zero wyjaśnień (to akurat normalne), ale te sceny gdzie "ludzie idą/gadają" przekroczyły granicę żenady. Nic nie wynikło nowego, widać, że nie mają żadnego pomysłu na serial, po prostu wymyślają po drodze...

nmr.

Data: 2009-05-15 06:35:49
Autor: Tiber
Lost
nimrod, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gui25i$irs$1@inews.gazeta.pl pobredza:

[...]

Sezon ogólnie bardzo dobry, ale zakończenie rzeczywiście słabiutki. Mam nadzieję, że na początku szóstego sezonu dobrze rozegrają reperkusje incydentu.
Jedna rzecz mi się podoba: Michael Emerson nakręcał hype przed finałem obiecując cuda na kiju. No cóż, nie można powiedzieć, że nie zachował jak na Bena Linusa przystało...

--
tbr

Data: 2009-05-15 08:03:41
Autor: Rais
Lost
Tiber pisze:
[...]

O ja... To dalej TO kręcą?!

--
pzdr

Data: 2009-05-15 15:03:47
Autor: Jan Werbiński
Lost
Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guj0f7$mpo$1news.onet.pl...
Tiber pisze:
[...]

Pozostała jeszcze do nakręcenia piąta i na szczęście ostatnia seria.

Data: 2009-05-15 15:09:10
Autor: spy
Lost
Jan Werbiński wrote:

Pozostała jeszcze do nakręcenia piąta i na szczęście ostatnia seria.

Ach te zawirowania czaso-przestrenne...

Spy

Data: 2009-05-15 16:25:42
Autor: Rais
Lost
spy pisze:
Jan Werbiński wrote:

Pozostała jeszcze do nakręcenia piąta i na szczęście ostatnia seria.

Ach te zawirowania czaso-przestrenne...

No właśnie jakoś dziwnie sie czuje...

--
pzdr

Data: 2009-05-16 09:30:54
Autor: BearBag
Lost

Pozostała jeszcze do nakręcenia piąta i na szczęście ostatnia seria.

ciekawe że wszedzie piątą nazywają wlasnie tą ktora sie skonczyla....

Data: 2009-05-16 21:12:02
Autor: Jan Werbiński
Lost
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:28762171-72ef-4a1e-8fdd-a2d44b8e74bch23g2000vbc.googlegroups.com...

Pozostała jeszcze do nakręcenia piąta i na szczęście ostatnia seria.

ciekawe że wszedzie piątą nazywają wlasnie tą ktora sie skonczyla...
===

Sorry. Pozostała do nakręcenia szósta i ostatnia seria. 17 odcinków w maju 2010
http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_(TV_series)

Data: 2009-05-15 17:29:20
Autor: Tiber
Lost
Rais, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości guj0f7$mpo$1@news.onet.pl pobredza:

Sezon ogólnie bardzo dobry, ale zakończenie rzeczywiście słabiutki.
Mam nadzieję, że na początku szóstego sezonu ....

O ja... To dalej TO kręcą?!

Nie, zostawią tak rozgrzebane wszystkie wątki. Przypominam, że w okolicach trzeciego sezonu, to ludzie tu biadolili, że "Lost" to na dziesięciu sezonach się nie skończy. Ja uważam, że serial i tak długo trzymał przyzwoity poziom, a jeden zjebany finał jeszcze wiosny nie czyni.

--
tbr

Data: 2009-05-20 16:10:14
Autor: Ajgor
Lost

Użytkownik "nimrod" <pioawd!!!!!!ee?!!!!@gmail.com> napisał w wiadomości news:gui25i$irs$1inews.gazeta.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

Caly ten serial przekroczyl granice zenady (i nudy) gdzies tak w polowie drugiego sezonu. Poczatkowo myslalem, ze tworcy wymyslili jakies bog wie jakie zagadki i tajemnice i powoli do nich prowadza. Ale z czasem zdalem sobie sprawe, ze oni sami nie wiedza, o co im chodzi. Wymyslalja na bierzaco jakies "tajemnice" a pozniej sami nie wiedza, co z nimi zrobic.

Data: 2009-06-10 00:34:01
Autor: Andrzej Lawa
Lost
Ajgor pisze:

[...]

Wiesz, jeśli jakaś historia jest dla Ciebie zbyt skomplikowana i
zaczynasz się gubić w wielości wątków, to jest to Twój problem, a nie
problem serii ;)

A co do tworzenia historii "na bieżąco" - w grach RPG z prawdziwym
Mistrzem Gry jest to wręcz pożądane!

Zaś to, co widziałem w finale zaczyna mi conieco pachnąć Ormuzdem i
Arymanem (tych dwóch z wyspy). Co notabene pasowałoby do paru innych detali.

Mi tam się podoba, pomijając "detale techniczne" - pracowanie gołymi
rękami w bebechach bomby atomowej? Zrzucanie kilkanaście metrów
delikatnych urządzeń (i ludzi) bez ich całkowitego skasowania? No i
"last but not least" - skoro ten magnes taki mocny, że plomby wyrywa, to
dlaczego nie reagują na to metalowe detale garderoby? ;->

Data: 2009-06-10 02:10:52
Autor: Tiber
Lost
Andrzej Lawa, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości uj43g6-b4e.ln1@ncc1701.lechistan.com pobredza:

A co do tworzenia historii "na bieżąco" - w grach RPG z prawdziwym
Mistrzem Gry jest to wręcz pożądane!

A seriale są jak gry RPG. Aha.

--
tbr

Data: 2009-06-19 21:25:19
Autor: Ajgor
Lost

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:uj43g6-b4e.ln1ncc1701.lechistan.com...
Ajgor pisze:

[...]

Przeczytaj to, co napisalem jeszcze raz... Juz zrozumiales? Jeszcze nie? To jeszcze raz. I jeszcze. Az zauwazysz, ze ja nie napisalem, ze ja sie pogubilem,
tylko ze AUTORZY sami nie wiedza, co zrobic z nagromadzeniem zaczetych watkow bez zakonczenia. Ze to ONI sie pogubili.

Lost