Lost Planet: Extreme Condition (PC)

Data: 2009-03-28 00:07:34
Autor: Marian
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
Nooo, wreszscie fajnie sie gra :) Musze sie tylko nauczyc obslugiwac pada, ale musze juz teraz powiedziec, ze jak nie moglem grac za pomoca myszy i klawiatury - bo gra mnie odrzucala przez koslawe sterowanie, przeniesione chyba zywcem z FPS-a na gre konsola-style. To teraz ,z padem w trece podpietym do PC - gra sie intuicyjnie, wygodnie, rewelacyjnie :)

Walka z pierwszym duzym bosem za mna ;) Fajnie!

BTW. Po zainstalowaniu XBOX 360 Controller for Windows zacz±l tez poprawnie i automagicznie dzialac Logitech ChillStream ;] Paczcie panstwo jaki ficzer hehehe ;)

A czekam tez na HAWX - bede mogl polatac padem i cieszyc sie rozgrywk± jak za dawnych dobrych lat atari :)

Data: 2009-03-27 22:41:05
Autor: Saiko Kila
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
Proces Marian <mariankowalski@amorki.pl> zwrócił bł±d:
[...]

Kolejny argument dla wyznawców teorii spiskowych (i dla mnie ;))

Walka z pierwszym duzym bosem za mna ;) Fajnie!

Cieszymy się razem z Tob±.

BTW. Po zainstalowaniu XBOX 360 Controller for Windows zacz±l tez poprawnie i automagicznie dzialac Logitech ChillStream ;] Paczcie panstwo jaki ficzer hehehe ;)

Trzeba było pożyczyć stery od wujka Torrenta...

A czekam tez na HAWX - bede mogl polatac padem i cieszyc sie rozgrywk± jak za dawnych dobrych lat atari :)

Mary¶, a co Ty tak mało crosspostujesz? Może jeszcze na pręga by¶ dał?

--
Saiko Kila
Sprzedaj ci±gnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.

Data: 2009-03-28 08:38:46
Autor: Marian
Saiko Kila wrote:

A czekam tez na HAWX - bede mogl polatac padem i cieszyc sie rozgrywk± jak za dawnych dobrych lat atari :)

Mary¶, a co Ty tak mało crosspostujesz? Może jeszcze na pręga by¶ dał?

Bo to gry wystepujace na jedna i druga platforme. NAtomiast ja w wersje PC gram nie tak jak pececiarze ;) Bo uzywam pada, jak konsolarze i gram na TV a nie na monitorze :)

Data: 2009-03-28 17:26:23
Autor: Michał Gancarski
On Sat, 28 Mar 2009 00:07:34 +0100, Marian wrote:

[...]

A gra jest dobra? Też mam Chillstreama. W sumie nie wiem czemu nie
wypróbowałem w Dead Space!

[...]

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2009-03-28 17:28:25
Autor: Marian
Michał Gancarski wrote:
[...]

A gra jest dobra?

Wciagnal mnie klimat. Mrozny klimat jakiegos swiata, futurystycznie. Nie ma smokow, zombie, ksiezniczek - sa robale do eksterminacji :) Ale skonczylem pierwszy etap dopiero. W drugim mam zapowiedz wizyty u jakichs snow pirates ;) to pewnie bede rozdymial jakichs kolsi w goglach :)

Data: 2009-03-28 17:30:54
Autor: Marian
Michał Gancarski wrote:
[...]

Swoja droga, moze wroce do dead space, ktore tez mi zabilo cala przyjemnosc grania skaszanionym sterowaniem z klawiatury :)

Data: 2009-03-29 11:12:18
Autor: Michał Gancarski
On Sat, 28 Mar 2009 17:30:54 +0100, Marian wrote:

Michał Gancarski wrote:
[...]

Spróbowałem pada. Nie, chyba nigdy się nie przestawię. Pady s± dobre do
platformówek.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2009-03-29 11:16:13
Autor: Marian
Michał Gancarski wrote:

Spróbowałem pada. Nie, chyba nigdy się nie przestawię.

ile sekund probowales? :)

Data: 2009-03-29 11:20:04
Autor: Michał Gancarski
On Sun, 29 Mar 2009 11:16:13 +0200, Marian wrote:

Michał Gancarski wrote:

Spróbowałem pada. Nie, chyba nigdy się nie przestawię.

ile sekund probowales? :)

Z sze¶ćdziesi±t. Myszk± przynajmniej mogę wycelować. My¶lisz, że powinienem
się szkolić godzinami? To jest dla mnie nienaturalne po prostu. Z kolei w
jakim¶ tomb raiderze czy księciu persji wręcz przeciwnie. Zależy od gry.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2009-03-29 11:56:30
Autor: Marian

Michał Gancarski wrote:

Spróbowałem pada. Nie, chyba nigdy się nie przestawię.

ile sekund probowales? :)

Z sze¶ćdziesi±t. Myszk± przynajmniej mogę wycelować. My¶lisz, że powinienem
się szkolić godzinami?

Mysle, ze 60 sekund to za malo. I moze powinienes zaczac od czegos latwiejszego, zeby sie nauczyc obslugi pada. Ja teraz gram w Lost Planet i nie powiem, na oczatku mialem problemy z celowaniem, ale to kwestia przyzwyczajenia. Galki pada daja niesamowita swobode i naturalnosc w poruszaniu. A do tego pierwszy boss i koniecznosc wycelowania mu dokladnie w jaja, zeby go uszkodzic, daly mi przyspieszony kurs celowania precyzyjnego bedac jednoczesnie w stalym ruchu. Nie sadze, zeby na myszce i klawiaturze dylo to (rozgrywka z bossem) taka naturalna.

To jest dla mnie nienaturalne po prostu. Z kolei w
jakim¶ tomb raiderze czy księciu persji wręcz przeciwnie. Zależy od gry.

Ano wlasnie.

Data: 2009-03-29 14:29:33
Autor: Andrzej Libiszewski
Marian pisze:

[...]

OMG! Nie no, w ogóle to niemożliwe, żeby precyzyjnie wycelować myszk± jednocze¶nie będ±c w ruchu ;D

Data: 2009-03-29 15:39:25
Autor: Marian
Andrzej Libiszewski wrote:
Marian pisze:

[...]

nie pisze, ze sie nie da, ale padem jest to bardziej naturalne. A ten WSAD w chwilach stresu to se mozna WSADzic gleboko !!

Data: 2009-03-29 14:37:45
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-03-29, Marian <mariankowalski@amorki.pl> wrote:

[...]

OMG! Nie no, w ogóle to niemożliwe, żeby precyzyjnie wycelować myszk± jednocze¶nie będ±c w ruchu ;D

nie pisze, ze sie nie da, ale padem jest to bardziej naturalne.

Nie jest.

A ten WSAD w chwilach stresu to se mozna WSADzic gleboko !!

Powiedz zawodowym FPSowcom, że bardziej naturalnie jest
walić hedy za pomoc± pada, to Cię po prostu ¶miechem zabij±.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-29 17:04:17
Autor: Marian
On 2009-03-29, Marian <mariankowalski@amorki.pl> wrote:

[...]

OMG! Nie no, w ogóle to niemożliwe, żeby precyzyjnie wycelować myszk± jednocze¶nie będ±c w ruchu ;D

nie pisze, ze sie nie da, ale padem jest to bardziej naturalne.

Nie jest.

Jest.

Moje slowo kontra twoje.

A ten WSAD w chwilach stresu to se mozna WSADzic gleboko !!

Powiedz zawodowym FPSowcom, że bardziej naturalnie jest

Lost Planet nie jest FPSem.

walić hedy za pomoc± pada, to Cię po prostu ¶miechem zabij±.

smiechem? niech sporobuja mnie upolowac padem ;)

Data: 2009-03-29 15:15:32
Autor: SĹ‚awomir Szczyrba
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
Ej, Marian! Pssegapis mi... mi... mi... gracjÄ™...
[...]
OMG! Nie no, w ogóle to niemożliwe, żeby precyzyjnie wycelować myszką jednocześnie będąc w ruchu ;D
nie pisze, ze sie nie da, ale padem jest to bardziej naturalne.
Nie jest.
Jest.
Moje slowo kontra twoje.

Nie jest.
2:1

A ten WSAD w chwilach stresu to se mozna WSADzic gleboko !!
Powiedz zawodowym FPSowcom, ĹĽe bardziej naturalnie jest
Lost Planet nie jest FPSem.

FPS, TPS, какайа разница...

walić hedy za pomocą pada, to Cię po prostu śmiechem zabiją.
smiechem? niech sporobuja mnie upolowac padem ;)

Wystarczy podejść na odległość kabla... ;P

SĹ‚awek
--
  ________ _/ __/ __/ This sig is secured by mafia: you hit us we hit you...
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2009-03-29 18:06:13
Autor: Marian
SĹ‚awomir Szczyrba wrote:
[...]

Jest. Jest

2:3

A ten WSAD w chwilach stresu to se mozna WSADzic gleboko !!
Powiedz zawodowym FPSowcom, ĹĽe bardziej naturalnie jest
Lost Planet nie jest FPSem.

FPS, TPS, какайа разница...

znaczaca ;)

walić hedy za pomocą pada, to Cię po prostu śmiechem zabiją.
smiechem? niech sporobuja mnie upolowac padem ;)

Wystarczy podejść na odległość kabla... ;P

sa pady wireless ;)

Data: 2009-03-29 20:30:43
Autor: SĹ‚awomir Szczyrba
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
I błsynęły jaskrawym błękitem elektrony kreśląc zawiłe słowa
pod którymi ognistą czerwienią zapłonął podpis: Marian
Nie jest.
Jest.
Moje slowo kontra twoje.
Nie jest.
2:1
Jest. Jest
2:3

Katanka i Michał się nie liczą, to są konsolowcy i myszy to u nich
w kuchni harcujÄ…, a nie przy giermaszynce...

Powiedz zawodowym FPSowcom, ĹĽe bardziej naturalnie jest
Lost Planet nie jest FPSem.
FPS, TPS, какайа разница...
znaczaca ;)

Detal.

walić hedy za pomocą pada, to Cię po prostu śmiechem zabiją.
smiechem? niech sporobuja mnie upolowac padem ;)
Wystarczy podejść na odległość kabla... ;P
sa pady wireless ;)

Jeszcze lepiej, można rzucić :)

SĹ‚awek
--
  ________ _/ __/ __/ BOFH excuse 2: solar flares
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2009-03-29 22:46:26
Autor: Michał Gancarski
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
On 29 Mar 2009 22:30:43 +0200, Sławomir Szczyrba wrote:

I błsynęły jaskrawym błękitem elektrony kre¶l±c zawiłe słowa
pod którymi ognist± czerwieni± zapłon±ł podpis: Marian
Nie jest.
Jest.
Moje slowo kontra twoje.
Nie jest.
2:1
Jest. Jest
2:3

Katanka i Michał się nie licz±, to s± konsolowcy i myszy to u nich
w kuchni harcuj±, a nie przy giermaszynce...

Ja jestem 100% pececiarzem!

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2009-03-29 21:01:32
Autor: SĹ‚awomir Szczyrba
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
Ave Michał Gancarski!
[...]

Oops, wybacz. Ale to wci±ż tylko 2:2 :)

Sławek
--
  ________ Mały poradnik życia -  92 : Nigdy nie inwestuj na giełdzie więcej
_/ __/ __/ niż możesz stracić bez większego uszczerbku.

Data: 2009-03-30 08:44:08
Autor: yerzo
Lost Planet: Extreme Condition (PC)
Ja jestem 100% pececiarzem!

Walkower!!! To grupa o konsolach ;P

Pozdro
yerzo

Data: 2009-03-30 07:51:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-03-30, yerzo <yerzo@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja jestem 100% pececiarzem!
Walkower!!! To grupa o konsolach ;P

Nie. To jak zwykle crosspost.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-30 16:00:46
Autor: yerzo
Lost Planet: Extreme Condition (PC)

Ja jestem 100% pececiarzem!
Walkower!!! To grupa o konsolach ;P

Nie. To jak zwykle crosspost.

To juz wiem dlaczego ostatnio taki chlew na grupie :(

Pozdro
yerzo

Data: 2009-03-29 15:20:17
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-03-29, Marian <mariankowalski@amorki.pl> wrote:

[...]

[...]

Przerób najpierw archiwum pl.rec.gry.komputerowe, albo wymy¶l co¶
oryginalnego. Nudny Twój trolling już jest.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-03-29 17:48:41
Autor: Andrzej Libiszewski
Marian pisze:
Andrzej Libiszewski wrote:
Marian pisze:

[...]

ROTFL!

A ten WSAD w chwilach stresu to se mozna WSADzic gleboko !!

O tego typu grach to chyba na pl.soc.sex?

Data: 2009-03-29 18:05:18
Autor: Marian
Andrzej Libiszewski wrote:

nie pisze, ze sie nie da, ale padem jest to bardziej naturalne.

ROTFL!

uzasadnisz?

Lost Planet: Extreme Condition (PC)