Lot C150 z dzieckiem

Data: 2009-08-12 00:50:36
Autor: SP-MARIO
Lot C150 z dzieckiem
On 10 Sie, 16:08, "Zulus" <m.zaz...@pilotclub.pl> wrote:
Witam,

Mam prośbę o radę do bardziej doświadczonych pilotów, zwłaszcza tych, co
mają swoje własne pociechy :)

Chętnie wysłucham wszelkich wskazówek.

Zulus

Generalnie nie widzę problemu, sam latam z dziećmi i z żoną (ostatnio
polecieliśmy sobie ze śląska na weekend do Bagicza), dla mnie jest
tylko jedno małe "ale", to Twój pierwszy lot z dzieckiem, ja jak
pierwszy raz miałem taki lot zrobic (fakt, że było to zaraz po
zrobieniu licencji z jakimś 60h nalotem) to miałem "stresa" większego
niż przed pierwszym samodzielnym lotem. Po starcie będziesz musiał się
skupić na wielu rzeczach zwiazanych z pilotowaniem, nawigacją i
korespondencją, nie będzie czasu na odpowiedzi na pytania dziecka
(przy najmniej na początku).
Proponuję, zrób sobie przynajmniej 15 minutowy lot zapoznawczy, nawet
w dniu wylotu, omów wszystko dokładnie przed i po locie, jak wówczas
nadal Ty i Twoja pociecha będzieci chcieli lecieć to masz odpowiedź.
1,5h lotu przeleci, że dziecko nawet nie zdąży się znudzić.
Powodzenia i czekamy na wrażenia.

ps. koniecznie weź poduszkę pod pupę:)

Lot C150 z dzieckiem