Lot do Tibilisi...

Data: 2010-04-22 00:14:49
Autor: MH
Lot do Tibilisi...
Ten facet podał pilota do prokuratury , w związku z odmową wykonania "rozkazu"
wydanego przez Głównego Wodza :

http://fakty.interia.pl/polska/news/karski-burda-na-cyprze-to-prowokacja-ruskich,1226331,3

MH

Data: 2010-04-22 10:40:36
Autor: '[heÂŽsk]
Lot do Tibilisi...
On Thu, 22 Apr 2010 00:14:49 +0200, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

[...]

 oj bedzie sie dzialo jezeli sie okaze, ze wodz kazal ladowac
 w smolensku mimo mgly. won z ktruchty ?!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 10:51:20
Autor: jedrus
Lot do Tibilisi...
'[heÂŽsk] pisze:

[...]

Nic sie nie bedzie dzialo.
Beton juz zastygl.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a MokotĂłw jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 11:12:43
Autor: PaPi
Lot do Tibilisi...
[...]

Ty myslisz ze dzialo sie to na zasadzie - wszedl Lehujarek do kabiny i wydal rozkaz ?
Nie musialo byc zadnego rozkazu. Wystarczy, ze pilot pamietal co sie dzialo z obsada Lechujarka w Tibilisi. Na pewno niekorzystnie na podejmowanie racjonalnych decyzji wplynela rowniez obecnosc wysoko postawionych wojskowych.
Wyobrazasz sobie "komentarze" wszystkowiedzacych PiSowcow gdyby sie okazalo, ze spozniony Lechujarek musi jeszcze poltorej godziny jechac z Minska czy innej Moskwy samochodem ?

Data: 2010-04-22 11:50:56
Autor: cyc
Lot do Tibilisi...

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd0130b$1news.home.net.pl...
[...]

Walesa opowiadal dzisiaj jak wyglada lot w podobnych sytuacjach .
Mowi , ze w stanach niezwyczajnych do prezydenta podchodzil zawsze szef protokolu i w imieniu kapitana pytal jak ma ew. postapic . Jesli sytuacja pozwalala na to zawsze kierowal sie wskazaniami prezydenta .
Wtedy , kiedy sytuacja bywala grozniejsza kapitan osobiscie meldowal o tym prezydentowi i rowniez prosil o wskazowki , jesli bylo to mozliwe stosowal sie do oczekiwan prezydenta .
To samo mowil Kwasniewski . Opowiadal o kilku sytuacjach groznych w ktorych pilot podejmowal decyzje w oparciu o prezydenckie oczekiwania .
Jak widac z powyzszego prezydent na pokladzie saolotu jesr pasazerem wyjatkowym z prawem glosu !.
Znajac charakter "malego rycerza" , jego apodyktycznosc , sklonnosc do nieliczenia sie z cudzym zdaniem nawet jesli  wynika ono ze spelnianiem konstytucyjnych  obowiazkow a takze w oparciu o dotychczassowe doswiadczenia z jego podrozami samolotami , nie ulega watpliwosci , ze pilot ladujac dzialal pod presja i za namowa prezydenta .
Stawiam 1 przeciwko 100 , ze tak wlasnie bylo .
Czy dowiemy sie prawdy ? czy zatai sie przed spoleczenstwem i rodzinami ofiar prawde o ladowaniu ? , czy jesli prawda wyjdzie na wierch bedziemy swiadkami kolejnej ekshumacji ? .

cyc
cyc

Data: 2010-04-22 12:19:41
Autor: PesTYcyD
Lot do Tibilisi...
To jaka jest prawda nie ma już znaczenia. Lech jest zimny a innym życia to nie przywróci. Zasady tak czy inaczej się nie zmienią. Morał z tego taki, nie lataj prezydenckim samolotem i rób swoje. Władza się zmienia, raz wałęsa raz kwachu raz kaczor a my i tak mamy swoje życia. I pierdoli mnie kto tam siedzi na nocniku w pałacu, bez względu na to muszę wstać rano do tyry żeby zarobić jakiś grosz. I żaden platformer, pisior czy komuch tego nie zmieni.

Data: 2010-04-22 12:29:36
Autor: jedrus
Lot do Tibilisi...
PesTYcyD pisze:
[...]

Amen i kropka ;)

--

http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 12:54:33
Autor: cyc
Lot do Tibilisi...

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqp7rt$u4s$1news.onet.pl...
[...]

Owszem ma znaczenie .
Ma znaczenie dlatego , ze zaczyna sie wokol niego tworzyc mity , ktore wnet zrodza jakas rownie absurdalna , jak wokol JPII-go legende .
Potrzebne sa nam autorytety ale nie mozna godzic sie na to aby zostawaly nimi mizeroty .
Prawda , cala prawda ma wyjsc na wierzch , chocby tylko po to aby 94 rodziny poleglych mogly wiedziec komu zawdzieczaja swoj stan rodzinny !.

cyc

Data: 2010-04-22 13:22:08
Autor: PesTYcyD
Lot do Tibilisi...
W dniu 2010-04-22 12:54, cyc pisze:
Owszem ma znaczenie .
Ma znaczenie dlatego , ze zaczyna sie wokol niego tworzyc mity , ktore wnet
zrodza jakas rownie absurdalna , jak wokol JPII-go legende .

No i będzie mit kaczora tak jak jest mit o smoku wawelskim. Tylko że do mitów potrzebna jest legenda a o kaczorze to za wiele opowiedzieć się nie da po za tym że był szkodnikiem. A co z tego wynikło że był szkodnikiem? Ano nic, co może być podstawą wysnucia tezy że bez znaczenia jest to jak beznadziejny jest prezydent to życie i tak toczy się swoimi torami. A cóż takiego mamy po JPII bo jakoś tak histerii na jego punkcie nie widzę. Może ogłoszą go świętym, ale takie jest prawo kościoła i może sobie ogłaszać co tam zechce, babcie odbędą pielgrzymkę do grobu, ale czy coś znamiennego będzie to oznaczało? Absolutnie nic.

Potrzebne sa nam autorytety ale nie mozna godzic sie na to aby zostawaly
nimi mizeroty .

No i jasne że tak. Ale autorytety ludzie sobie sami wybierają jak widać po tej grupie. Dla jednych Lechu był autorytetem za życia dla innych nie i po śmierci dalej tak jest, czyli nic w tej materii się nie zmieniło. A to że położyli go na Wawelu to tylko megalomania osamotnionego bliźniaka, któremu nie wypadało w takiej chwili odmówić bo głupio by to wyglądało. Za 500 lat nikt specjalnie nie będzie się zastanawiał jak beznadziejnym preziem był Lechu ale to i tak nie będzie miało znaczenia, bo będzie to już prehistoria. Może dorobią do tego ciekawą opowieść i będzie atrakcją krakowa. Jak dla mnie nie ma to znaczenia to czy leży na wawelu czy pochowali by go w lesie.

Prawda , cala prawda ma wyjsc na wierzch , chocby tylko po to aby 94 rodziny
poleglych mogly wiedziec komu zawdzieczaja swoj stan rodzinny !.

Wypadki się zdarzają i tyle obwinianie tego czy tego nie ma w tym miejscu sensu. To takie pieniactwo jest i tyle.

Data: 2010-04-22 15:52:24
Autor: cyc
Lot do Tibilisi...

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqpbh0$b0o$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-22 12:54, cyc pisze:

Wypadki się zdarzają i tyle obwinianie tego czy tego nie ma w tym miejscu sensu. To takie pieniactwo jest i tyle.

Owszem zdarzaja sie ale przyczn wypadkow jest wiele .
Przyczyna moze byc pijany kierowca lub druznik , moze byc ktos kto nie dopilnowal obowiazkow w tym np.dokladnego sprawdzenia stanu technicznego pojazdu np. , moze byc wypadek calkiem przypadkowy i niezamierzony , zamierzony a takze taki sprowokowany ludzka glupota lub .......arogancja .
Dlatego  zebranie i analiza doswiadczen sa potrzebne a po to  aby niektore z nich nigdy sie juz nie powtorzyly nalezy wyjasniac , dociekac i szukac przyczyn tak bezposrednich , jak i posrednich .
Nie jest pieniactwem proba dociekania prawdy , pieniactwem jest unikanie jej za wszelka cene wyciagajac , jako majace ja zamataczyc  bzdurne argumenty  i zaklamujac a takze kreujac na wszelki wypadek pseudobohaterow i pseudogeniuszy , aby  nie wmieszano ich w owa byc moze tragiczna prawde .

cyc

Data: 2010-04-22 17:37:01
Autor: cirrus
Lot do Tibilisi...
Użytkownik ""'[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3p20t5d2ragjgpijubog611bqrp9vr0nh74ax.com...
[...]

Dałbyś spokój zmarłym.

--
stevep

Data: 2010-04-22 18:23:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Lot do Tibilisi...

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>  oj bedzie sie dzialo jezeli sie okaze, ze wodz kazal ladowac
>  w smolensku mimo mgly. won z ktruchty ?!

Moze Skalimowski to nekrofil?

Data: 2010-04-22 17:45:55
Autor: Andrzej Adam Filip
Lot na Wawel
"'[he®sk]" <WC15€bigbrednie@interia.pl> pisze:
[...]

Jakby to było w czarnej skrzynce z nagraniami z kabiny pilotów to już by
nie wyciekło *twoim zdaniem*? :-)

Demokracja to najgorsza forma rządu, wyjątkiem wszystkich innych form.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Lot do Tibilisi...